Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
IZ 56 ja uuemate tsiklite puhul oleks otstarbekam otsida tehase kroomiga säilinud detaile, tuleb lihtsalt odavam ja algupärasem. Sama lugu on kummidetailide ja sadulakattega. Samuti kõikvõimalike katkiste ja roostes plekidetailide asendused oleks tark otsida originaalid, sest neid ei ole mahu poolest palju.
Paar kriipsu originaalvärvi sees ei ole suur probleem, võrreldes hoopis vale värviga või kehvasti tehtud tööga.
PS Tsikli suurem läikimine ei tee selle omanikku ihaldusväärsemaks, julgemaks või osavamaks.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 134
Teemad: 8
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Aga kuidas suhtutakse uunikumi pulbervärviga katmisesse?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Pulbervärv ei ole üldjuhul mõeldud liiklusvahendile. Selleks on ikka autovärv (mida võiks võrdõiguslikkuse nimel ka vahel mootorrattavärviks kutsuda). Kasutage ikka õigeid pinnakatte materjale. Nii ei tohiks ka kroomi asemel niklit kasutada, kuigi läigivad mõlemad.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Pulbervärv jääb pisut teise paksusega kui veoautovärv, raami värvimisel ei näe mõtet, küll aga võiks häda pärast värvida seisutugesid või pedaale, mis kipuvad väikseimagi kasutamise korral kiiresti kuluma. Samas las kuluvad, seda ei peeta originaalsuse hindamisel veaks.
Keeruline on ka täpselt samu toone saada ülejäänud detailidega kui vaja. Musta raami puhul muidugi pole vaja.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
küsimus,kas Lääne-Virumaal tegutseb ka mõnda uunikumide asjatundja?et ratast näidata vms
Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Aga minul nüüd on selline küsimus ,et kui me nüüd € lähme ,kas mustadele numbritele tuleb ka see euro nurk??? See rikub ju asja ära. Kuidas soomes on?
MArek
Postitused: 2,137
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Too sinine nurk tuleb uutele numbritele, endistele võib tolle sinise kleepsu juurde kleepida aga siseriiklikult pole seegi kohustuslik. Vähemalt Soomes küll niiviisi on. Soome must number aga on tegelikult vana number, oli igapäevases kasutuses veel seitsmekümnendail. Ei tea/mäleta täpselt millal see number neil seal valgeks läks. Sellega aga veel selline lugu, et sealmaal on igal sõidukil/omanikul õigus saada oma autole number, mida masin kunagi ammu kandnud on, juhul kui see hetkel vaba peaks olema. Nõnda võib musta värvi numbriga ringi sõita ka selline masin, mis tegelikult \"museorekisteris\" ei pruugiks ollagi. Uued, muuseuminumbrid algavadki MR tähtedega. Rataste puhul ka MP- museopyörä.
Terv. Ivar
loll on loll olla.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Lääne-Virumaal tegutseb meil unicman, tegemist on päris targa inimesega.
Ükski kleeps ei saa võtta endale suuremat seadusega ette nähtud kohustust kui reklaam või teavitamine. Praegusedki ülevaatuse kleepsud on selleks, et eemalt oleks näha, mis seis on. Siis ei pea poltseinikud asjatult autosid peatama ja kodanikke tülitama. EU kleepsud peaksid numbritel näitama, et liiklusvahend on pärit EU-st.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Las iz350 võtab minu eest ka mürki, aga vanale nõukogude tehnikale valmistas tulesid ilmselt üks tehas või tehastekett kogu maal. Alustades veduritest-veokatest ja lõpetades tsiklitega olid kõik värvitud õhukese musta värvi kihiga, mille all hakkas rooste nagu mutionu liikuma. Ka militaartehnikal olid tuled ikka mustad, mitte rohelised.Tagatulede alumised plekkosad on tihti tsingitud. Tule alumisse serva löödi ka miski segane OTK tempel. Liiklusvahendeid tootvad tehased ei valmistanud ise elektriseadmeid ja rehve. Mitmed elektriseadmete komponendid osteti (toodi niisama) sisse Ida-Euroopast.
Tulede ülevärvimise osas oli ka muidugi erandeid, sestap jätaksi seened teistele söömiseks.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 120
Teemad: 19
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Kusagilt olen kuulnud, et neid orig. värve saab ka tellida. Venemaalt? Ja mis need hinnad võiksid olla?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Värv on üks pinnakattematerjal ja rohkem originaaliks ei saa lugeda nõukogude tsikli puhul vene värvi. Oluline on selle värvi väljanägemine ja vastupidavus (toon ja matisus). Kasutagem restaureerimise juures ikka tuntud värvifirmade toodangut, milles võib kindel olla.
Samuti ei ole põhjust kroomimise puhul otsida vanu või veneaegseid kroomimisvahendeid.
Tõnu Piibur
5116265