(22-06-2017, 10:25 AM)v6sa Kirjutas: Tsiklit esirattast haarava raami peale ei ole mõelnud? Sul näikse sääraste asjade valmistamine nagu muuseas käima.
Olen möelnud, olen uurinud, ei sobi.
Rihmadega on kindlam kinnitada. Hoidja käiks pöhjakülge kinni ja selletöttu oleks tal statsionaarne asend. Niimoodi ei saa ma enam valida tsikli asukohta haagises, kui teistsugust kaalujaotust ja paigutust soovin.
Autol on mul teisaldatav konks, vertikaalne koormus max 85 kg. Ise olen rahul, kui 20 kg konksule jääb.
(22-06-2017, 11:16 AM)olli Kirjutas: Kuidas muidu selline tent vastu peab tuulele, vihmale, lumele? Samas vähemalt näiteks karjääris saab lihtsalt peal kokku voltida nii et kopaga kruusa sisse saab kallata. Kõrge tent tundub ainult tagant laadimise teema olema?
-Kirun teda natukse, kuna pole ideaalne, kuid samas muud lahendust ei leidnud.
-Täisehitusega kaas oleks olnud raske, ja siis oleks ää kadunud haagisel muu otstarve. Hetkel saan tendi koos raamiga pealt ää poltida ja haagis nagu kast taas kasutuseks.
-Tuulele peab vasta hästi, ei kurda. Katuse raami talade vahele tömbasin rihmasid palju juurde (pildilt näeb). Nii ei vaju tent liialtpalju läbi veeloikude raskuse all. Neist ei pääse. Ma ei kujutaks ette, kui hull oleks see veeloik, kui puudub üldse alusraam vöi kui mul puuduksid lisarihmad seal laes. Eks ta aerodünaamiliselt kehvem ole, kui plast, kuid saab hakkama.
- On ka talvel pealolnud vesi ää jäätunud. Toksiin ta seest ettevaatlikult katki ja pühkisin maha. Tent siiani terve. Kuskile topeltömbluse vahele pääses vesi ja jäätus sinna ää, puurisin siis selle topeltömbluse taskupöhja augu ja nüüd ei jää sinna enam vett.
- Laadida saan igast küljest, vajadusel ka eest. Pealt saan laadida aint siis, kui tent raamiga eemaldada.
Tendil käivad küljed ja tagaosa kenast ülesse lahti. Keskmised toestustorud (et suur tendi pind ei laperdaks palju) käivad kiirkinnitusega eest ää. Tendi kinnitustrossi pidin uue tegema. Respo oma on 1 pikk ümber haagise, kinnitusotsad tagaküljes. Kui nüüd tahtsin eest ühest nurgast lahti teha, et sealt miskit haagisest saada, siis pidin trossi eemaldama tervelt küljelt. Seetöttu tegin kaks trossi, millede otsad nii esiküljes kui tagaküljes. Nii saan avada just sealt kus soovin ilma palju trossi eemaldamata.
(22-06-2017, 12:09 PM)CHRhmm Kirjutas: Tent tundub hea, eriti kui materjaliks on see paksem PVC (nagu olerexi kärudel) samas selle hind jällegi on pea sama, mis korralik pealisehitis kõvast materjalist.
Pole olemas ühte universaalset, sest siis ei kõlba ta millekski.
Ise-enesest vöin tendiga rahule jääda. On mis ta on. Pealisehitis liialt statsionaarsel eesmärgil.
Tellides, valisin tendi raami kuju ja körguse. Respo ise teeb raami. Keegi alltöövötja ömbleb tendi.
Haagisega olen igati super-rahul, kuid Respo tegi selle tendiehitusel küll miskit kräppi.
Haagise pidin ise Tartu viima, kuhu siis tent raamiga peale ehitatakse. Edasimüüjatel nad enam kupleid ja tente paigaldada ei luba.
Kui haagise kätte Tartus löpuks sain siis olin pettunud:
- tent ise on kena ja hästi valmistatud, heast materjalist, aga ...
- ... see raam seal tendi all, mitte nii heal tasemel kui Respo haagised.
Kokku keevitanud oleks selle nagu keegi Respos olev praktikant, kes veel päris ei tea kuidas keevitusaparaadiga ringi käia. Sellise summa eest, mis nad raami eest küsisid, oleks need keevitused pidand olema nagu roboti tehtud.
Nurgad olid jäetud töötlemata ja teravad. Önneks ömbles tenditegija nurkadesse topelt ja tugevduse lapid juba ette ära.
alumine serv, mis pordede peale juurde tuli, on peenikesest plekis ja krdi terav, kui sinna peale toetuda kui küljepealt asju ajada. Selle peale panin ise romulast otsitud autouste tihendid, et pehmem oleks.
Värv hakkas ka pea esimese aastaga teatud kohtadest vaikselt roostetama.
- Respo puhul see tendiraami kvaliteet siis jama, kuid püsib koos ja peale modifikatsioone saan mugavamalt kasutada.
Rääkides universaalsusest, siis söber löpuks ostiski uue haagise. Vanaga veab muud nodi ja plast-kaanega haagis on tsikli jaoks.