09-07-2017, 06:58 AM
Kes ja kus remonditakse kvaliteet (orginaal) juppidega turbosid.Hiina sisud pidid suht kiiresti otsa saama.Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse,tiivikud ei ole korpuses käinud.
(09-07-2017, 06:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.
(09-07-2017, 15:00 PM)stihl Kirjutas:Kui õli cooleri juurest jookseb ,on oht mootori nn. lõhkuma minekuks ning peaks turbot remontima.Järsul kiirendusel imeb coolerist paraja koguse õli ja läheb lõhkuma.(09-07-2017, 06:58 AM)tungla Kirjutas: Turbol nimelt tugev õlileke sisselaskesse, tiivikud ei ole korpuses käinud.
Kui palju L õli 1000km-le see tugev leke on?
Sest kõik turbod lasevad pisut õli läbi ning kui mingi vooliku intercooleri juurest lahti pääastad, siis jookseb sealt teatud kogus mootoriõli maha.
Turbo on sõites nii kuum asi, et ükski kummitihend, mis õli peaks, seal kuumuses ise vastu ju ei peaks.
Kui juba tiivikule sattub, kivistub ja geomeetria mingeid trikke hakkab tegema, siis jah, on kulu tugev.
(07-03-2018, 23:11 PM)zurik Kirjutas: To meli: uuri summuti ja tahmafiltri olekut ja et väljalaske rõhk liiga suur ei oleks.
...
(08-03-2018, 22:37 PM)meli666 Kirjutas: Turbo tagasivoolu õlitorust käib ilusti õli läbi karterisse.
Palju see kuumakoja temperatuur umbkaudu võiks olla töö ajal? Infrapuna termomeeter olemas.
Kuumaga tihendite ikaldumine küsimärgi all.
Kaks õli väljaajavat turbot käisid Lätis Neringsis kontrollis. Tunnistati täiesti töökõlbulikeks. Nad peaks ikka sellel alal suht tegijad ka olema ja viga ilmselt kuskil mujal.
(08-03-2018, 23:09 PM)meli666 Kirjutas:(08-03-2018, 23:03 PM)viplala Kirjutas: Suure tõenäosusega on väljalase umbes. Kui võimalik, viska see küljest või asenda ajutiselt mingi toruga. Vaata kas on muutusi.
Kuna passiivfiltriga tegu, siis võiks ta ka lihtsalt seest tühjaks teha.
Aga kuidas filtri ummistumisel see anomaalia seletatav on?