(07-07-2017, 23:24 PM)kopraonu Kirjutas: Väga rumal küsimus aga kas siis vana radikat ei anna kuidagi korda sättida? Olen näinud ,et on babetiit tina ja jootetina katkised kohad julmalt täis lastud.Kui selleni,kus on mõni sepp üritanud uut kärge sisse leiutada.
Uue radika leidmine pole võimatu aga ma ei saa aru,mis teeb M420 radika erilisemaks,tava M400 radikast või M401 omast? Hariga mind rumalat,palun.
Radiaatorid peaks minu teada ka kõigil M400-401 ühesugused olema. Miks seda radiaatorit parandada ei saa on just selles, et südamik on kärje tüüpi, mitte tavaline toruradiaator ja proovi seda kärge kuskilt keskelt remontida. Vana radiaator sai vanni pistetud ja survestatud ning see mullitas kümnetest kohtadest. Pealt on ta täiesti korralik ja ilus.
Aga edasi teema juurde. Esimeses postituses läks meelest, et suure hooga sai ka tagasild ära remonditud. Kui mälu ei peta, siis said uued poolteljed koos uute laagritega, pidurisilindrid, klotsid ja kõik tihendid.
Nüüd sai siis esimese asjana käsile võetud käigukast. Nagu sellele masinale kohane põrandakangiga kolme käiguline. Igaks juhuks oli neid kogutud neli tükki pluss eraldi uusi juppe. Kui aga tegemiseks läks, siis selgus, et nendest neljast ei ole võimalik isegi ühte kokku saada. Nelja kasti peale oli vaid üks plokkhammasratas korralik ja kasutatav. Plokkhammasratta telgi ei olnud võimalik kasutada ja samuti ei sobi sinna M401 oma, mis on millimeeter jämedam. Sai Tartus lastud teha ühes firmas uus telg. Osa hammasrattaid sai uusi, samuti laagrid ja tihendid.
Valmistutud sai ka mootori tegemiseks. Selleks said kõik vajalikud jupid kokku otsitud ja saastast puhtaks pestud. Plokk on uus ja tervitused Võrumaale Agule. Kolvid, rõngad, saaled, klapid, klapivedrud, plokikaanetihend, siduriketas, kepsud, sõrmed ja kõik muu sinna juurdekuuluv sai kokku pandud. Ei õnnestunud leida ainult uut M400 plokikaant, see on teadupärast erinev kui M401'l. Aga edasi mõned pildid.
Järgneb.