Kuna tuleb välja et mõnikord on neist tööhöövlitest üsna palju kasu ning võib täitsa arvestatavat nutsu teenida siis tuleb varuosariiulid lookas hoida, sest ega neile enam poest suurt midagi ei osta ju...
Mootoripoolepealt pole probleemi aga just sillad ja muu spetsiifilisem kaup on juba üsna defitsiit. Seega tegin täna veokaga väikse kaubatiiru ja korjasin kokku velgi ca 10tk et saaks jooksu tagavararattaid teha, siis tõin veel ära käigukasti, pool tagasilda, ksp, hüdromootorid, esisilla mille juba endale vajalikeks detailideks osandasin st panin riiulisse komplektse rummu koos võlliga ja rataste kalde silindri mis uusi tihendeid ootab. Kardaaniriste, nuute, pooleteljed jms mudru on nüüd vähemalt tagavaraks kohe võtta.
Olemas ka kontakt kus seisab üks automaatkastiga DZ-99, kes arvab et läheb vaja siis küsige infot.
Tartumaal, võru ja põlvamaal võib ühte neist minu valdusest olevatest DZ 99-st näha liikumas väiksematel metsateedel. See antud isend on kasutusel mõnikord Puhja ümbruses ja Ulila turbarabas kus väljaveoteed silub vahest. 21 tonnist lokomo höövlit on võimalik tellida samuti, sellel aga hind juba 50€/h.
Käigukast oli vana Kolga-Jaani teehöövli oma, esisild pärines vist Halliste höövlilt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB