Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
haamrite koppadega oli max 3,0meetrine kui hein oli üle russi kapoti, siis kippus turboruss keema minema juba....
Postitused: 793
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Ma 3 meetrise peale ei julgenud mõeldagi, pigem 2.0 - 2.4m maksimaalselt. Üle ei taha pingutada, pärast annab russ veel otsad.
Soovitage kust reduktorit osta sellisele niidukile või milliselt vene tehnikalt saaks maha kruvida.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Tere tulemast klubisse või "kluppi" nagu noorem rahvas räägib.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Üks eelsüüte küünal on töökorras teised ei tööta. Mina saan ta niimoodi tööle et käivitamise ajal hoian kätt õhupuhasti sisselaskeava ees teise käega annan starterit, siis läheb paremini tööle. Muidugi on mul suur rekka aku ka peal see ka eelis. Aga olen mõlenud ka uute eelsüüte küünalde peale.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Ega D50 saagi ilma küünaldeta käima, kui on starteri pill. Kui on aga soovi ilma käima panna, siis peab olema mootor väga heas korras. Väike küsimus ka: mida see käe hoidmine õhupuhasti ees aitab? Läheb paremini käima siis? PS: küsimus polnud kuidagi ksf deeremehe mõnitamiseks.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Alati võib starterile 24v selga lajatada, läheb käima nii niuhti.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui mootor on enam-vähem mineja siis 24 voldiga kannatab 12 voldist stsrterit päris pikalt ehmatada. Maha põleb ta nii ehk naa. Mõni varem mõni hiljem.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,444
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Üks tähelepanek on mul ka. Nimelt kui aku on hea, olen külma ilmaga lasknud mootorit tühjalt ringi käia, ilma gaasipedaali andmata. Mõte selles, et külm diisel jahutab niigi küla silindrit aga viis-kuus survetakti enne kütuse pealeandmist tekitavad silindris veidigi soojema kliima. Seda siis ikarusbussidega. Käivitub palju paremini. Kas traktorimootorid ka sellist meelitamist tahavad - pole aimugi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui nüüd vana 50 käivitumisest rääkida siis neid moototeid oli seinast seina. Oli mootoreid mis läksid veel nulli lähedal paari pöörde järel käima ja teine ei läinud keset suve käima ilma londita.Viga väga lihtne
Detailide valmistamistäpsus ja kooste olid väga suure kõikumisega. Kas jupp oli tulnud treipingist esmaspäeval või kolmapäeval mängis väga suurt rolli.
Paar aastat tagasi käisin Maaritsa lähedal vaatamas ühte vana ümaraninaga 50. See tundus küll olevat kolmapäevane masin. Ise oli juba samblasse kasvanud aga pruukis võtit vaid puutuda kui tiksus. Ja ilma sinise vineta. Russi kohta müstika.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 52
Teemad: 21
Liitus: Aug 2007
Maine:
1
Lisan siia kah omapoolse küsimuse.
Sain peale isa lahkumist ühe 52 omanikuks ja ikka heinaniitmiseks saab see isend käima aetud. Kõik nagu toimetaks, aga hirmus palju õli viskab sumpsist välja. Hoian õlitaset suht miinimumi lähedal, siis tatistab vähem. kas viga on lihtsamate killast või tuleb ikka südamesse tungima. Selle paari niitmise pärast päris mootorit pulkadeks kiskuda pole kah mõtet, lihtsam toop õli osta. Aga kui viga lihtsam lahendada, siis peaks ette võtma küll.
Postitused: 52
Teemad: 21
Liitus: Aug 2007
Maine:
1
Niitmise ajal ma ei hellita, eks masin siis töötab võimete piiril.