Projekt TeeRöövel ehk ДЗ-99

Küll tuul rullib ja vihm vibrab.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(27-07-2017, 23:25 PM)Jahimees Kirjutas:  Seda suurt teedelükkamist vaadates tekkis küsimus, et kas kusagil mõni teerull/vibroplaat seal pärast höövlit ka liigub? Või on selline asi ulmevaldkond, nagu paljud muud asja me maal  Cool .

Big Grin
Isegi Peterburi mnt alguses pidid autojuhid mõned päevad tagasi teerulli mängima, korralik anekdoot

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Millal varem ja kus maailmapunktis on varem kruusateede hoolduseks rull peale saadetud?  Kui purustatud kruusa peale veame siis tõsti laseme rulliga kinni kui kihi paksus üle 15cm, vastasel juhul mitte. Esiteks ei ole ette nähtud ning see eest ka ei maksta, teiseks pole ka mitte mingit vajadust ega mõtet.  Kui härrad muidugi soovivad siis miks mitte, tuleb vaid raha luhvtitada ja kõike saab.  Big Grin Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(27-07-2017, 12:25 PM)v6sa Kirjutas:  Millal isand luige tegemised enne mõistusepärased on olnud? Toungue Ma küll loodan, et tal "selge päev" lähiajal ei koidaks...

Ei ole üldse ohtugi et midagi sellist võiks kunagi juhtuda... 


(27-07-2017, 20:31 PM)hundu615 Kirjutas:  Luik pole ainus,meil siin minu kodukohas ostis üks noormees sama asja(teehöövli),et suvilate vahel olev tee korras oleks.

Seda on ainult hea meel kuulda et mõnele utiilile ikka elu sisse aetakse. Selleks kõik need teemad ongi siia loodud et näidata mida on võimalik mahakantud masinatega veel teha, kõik pole kuld mis hiilgab ja kõik vana pole veel vanaraud.  
Kui kasvõi mõni jumz või höövel tänu neile teemadele on uue hingamise saanud siis olen täitsa rahul. Ei väidagi et kõik mis vana on hea, ei ole ega saagi olema, tänapäeva tehnika on ikka omaette klassist ja nendega teenitakse raha, samas kui huvi on siis saab ka antiigiga kõik tehtud.  

Jumzid on end mitmekordset tagasi teeninud olles abiks noorematele masinatele, see höövel teenis oma kulutused tagasi mõne päevase tööga... ülejäänust ei tasu üldse rääkida.  Seistel kulusid suuri ei kaasne, kindlustus ja kord aastas ülevaatus. Ei ole ei liisinguid ega muud. GPS kohver on universaalne ja käib eri masinate vahel.  Varuosi saab kilohinnaga ja kuluvosad ehk terad maksavad samapalju kui mistahes muule masinale. Või latt hardoxi jälle peale ning voila Big Grin

Ning üldiselt ei saagi kõike rahasse ümber arvutada, soetasin esimese höövli ikkagi sellepärast et see näeb nii kuramuse lahe välja, lihtsalt oli vaja endale ka sellist imerelva. Kasvõi hea vaadata möödaminnes.  Ei teagi mis järgmiseks, T150k mõlgub mõtteis juba mõnda aega... oleks vaja teinekord käru vedada kodujuuures...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(28-07-2017, 09:49 AM)mlsluik Kirjutas:  ...
Ei teagi mis järgmiseks, T150k mõlgub mõtteis juba mõnda aega... oleks vaja teinekord käru vedada kodujuuures...

Viimane aeg  - ainuke NL päris traktoreid jääb siinkandis järjest vähemaks... Praegu on russ ja pontu samas hinnas.

Pane jah üks ehe kahevärviline liikuma.
Vasta

Lugedes läbi antud teema ja lisaks ka teised Lp Hr Luige teemad, siis peab antud mehele au andma.
Aga nende sabas veetavate sahkade kohta ma ei arva midagi. Mul maal sünnist saati olnud kruusatee ja mäletan, et kui höövel korra lükkas, siis jalgrattaga paar päeva sõita ei saanud. Lükati ilusti ikka augu põhjani tee segamini ja pärast kestis ilusti terve suve see tee. Nüüd veetakse neid järelveetavaid sahkasid ja 2-3 nädalat ja tee on samasugune kui enne. Lisaks veetakse kruus kraavi ja teeperved juba kõrgemad. Aga meil tehakse ju riigihange odavamale pakkumisele, mitte sellele kes paremini teeb.

Müts maha antud mehe ees.
Vasta

Ehk on abi, kui Hr. Luik kõvastikõvasti tööd hakkab rabama ja pesta pole aega.

https://www.facebook.com/brazilianconstr...972188203/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Kurat, vene masinaga ei tohi seda teha. Muidu jõereostus päris jõhker Big Grin .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

See väetisekülvik sai 64 aastal ikka jões puhtaks loputatud. Muidu hommikuks kivistus kastega ära.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Tuleb ette ka selliseid päevi kus ei jää muud üle kui tuleb ka antikvariaadile tuli katlasse teha ja piitsa anda, sai vähemalt tera läikima Big Grin

[Pilt: DSC_0202.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kuna hiline kevad läks üle varajaseks sügiseks siis tuli ette võtta midagi masina soojendusega, orginaal ei olnud kuidagi tasemele. 
Nüüd sai siis korralik radikas seljataha ning kabiin soojaks. Ventikale vaja veel mingi reostaadi moodi asi välja mõelda, läks juba pimedaks väljas ja see jäi järgmiseks korraks.  Sai treitud üleminekuid ja komplekteeritud kokku kraanid jms nodi.

[Pilt: DSC_0026.JPG]
[Pilt: DSC_0030.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

No kui putka soe siis puhvaikat ega läkiläkit vaja jah pole. Kurat on sul seda viitsimist ikka.

Veel pole maha löödud
Vasta

(19-10-2017, 20:59 PM)mlsluik Kirjutas:  Ventikale vaja veel mingi reostaadi moodi asi välja mõelda, läks juba pimedaks väljas ja see jäi järgmiseks korraks. 
Sai nii russile, kui ka vanale Passatile selline asi vahele pandud:
https://osta-ee.postimees.ee/pooreteregu...src=search
Saab sujuvalt reguleerida.
Aga see mootoriradiaator peaks ikka korralikult kütma, eeldusel et mootor enda temperatuur ikka üles läheb.
Vasta

Läheb varsti vist lume lükkamiseks.
Vasta

kui niikuinii santehnilised lahendused kasutusel, siis saab ka radikale radiaatori termostaadi paigaldada. Kui tuba soe, sulgeb termostaat pealevoolu.
Vasta

Soovitan ka seda vooluregulaatorit. Tellisin ise aasta tagasi hiinast sama asja ja olin esialgu skeptiline, et äkki tahab madalal kiirusel lisajahutust ja läheb kuumaks, aga ei probleemi. See pole vanamoodne takistireostaat vaid mingi...(#maeiteaelektroonikasteritimidagi)....digi. - töötab ideaalselt ja astmevabalt. Maksis paar dollarit.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Ei saa seegi masin rahus vanaduspõlve nautida, viimased nädalad on praktiliselt kõik päevad töös olnud ning midagi ette heita ei saagi...
Kabiin hea soe ning töö on ka üsna kena.
Omamoodi sündmus oli seegi et kulud maha arvestades on masin end praeguseks 10 kordselt tagasi teeninud... Big Grin Toungue Big Grin
Au uunikumidele Cool

[Pilt: 0111355537db0b1.jpg]

[Pilt: 0111355541a3557.jpg]

[Pilt: 011135554576ef7.jpg]

[Pilt: 0111355547d177f.jpg]

[Pilt: 01113555576126c.jpg]

[Pilt: 01113555598c881.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Sangas peab pädev tüüp istuma, muidu on kulud 10 kordsed...
Vasta

(17-11-2017, 13:24 PM)AsTroSS Kirjutas:  Sangas peab pädev tüüp istuma, muidu on kulud 10 kordsed...

Algusest isegi otsisin sellist tüüpi, pakkusin 10€/h ja tööautot aga erilisi tulemusi ei olnud. Selle kõige vanema DZ'iga olen seega senini kõik tööd ise ära teinud ja eks see nii ka vist jääb.  Need ajad on möödas kui selliste uunikutega tööd taheti teha.
Autojuhte ja traktoriste leiab küll, aga kui greiderimehele uut Länneni või Volvo höövlit ei anna siis pole mõtet üldse juttu teha... Big Grin
Aga selles suhtes on kõik korras et ei ole kordagi mõelnud selliste isenditega tööd teha, puhtalt omatarbeks sai soetatud ja niikaua kui tehnika kestab siis võib ka ju teha mingil määral teenust, ei kavatsegi kellelegi konkurentsi pakkuda ja pole ka kordagi höövliteenust pakkuma läinud, kõiki seni tehtuid töid on ise pakkuma tuldud.

Nüüd on ka võimalik Scania veoautoga teid siluda, hea katte korral saab üsna hea tulemuse, auku sõidetud teede puhul on muidugi enese petmine selline lähenemine. 

Ehk õnnestub jõulude ajal ka kõik höövlid siiski ühisele pildile saada, Soomest nillin veel ühte Lokomot mis võiks võimekuselt DZ höövlid välja vahetada. Maksab ainult palju, vanas rahas pool milli... mis jällegi tähendaks seda et siis peab hakkama reaalselt ka selle alaga tegelema milleks aga aega ei ole juba praegu. Küsitud on mitmeid kordi ka justnimelt selle DZ müügi kohta, ütlen siinkohal ka siis ausalt välja et alla 4000€ ei kavatse isegi mõelda seda... Rolleyes       Sealt ülespoole võin mingil tingimusel isegi kaaluda antud võimalust.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

reklaamfilm esitleb: teeröövel Belarussi baasil: https://www.youtube.com/watch?v=QwCFnbbIj1c
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne