Mõistusevastased manöövrid liikluses

Sellise näite tõi meile veoauto juhi täiendkoolitusel lektori rollis olnud polisei komisaar Aachenis eelimsel laupäeval. Ka väitis see sama härrasmees et enamus kindlustuslepingud üle 130kmh põhjustatud avariisid (kasko?) ei korva. Sama seis on ka lubatud 0.5 promilli alko sisaldusega veres, et kui avariisse satud siis oled süüdi(tv-s väidetud)
Vasta

spark
Kas keegi on avastanud liiklusseadusest koha, kus on öeldud, kui kaua ja mitu korda peab roheline vilkuma (Mina seda pole, või olen pime)
Hea tähelepanek Smile Pidurdamiseks oli aega ligi 3 sec vr umbes 1 sec nüüd Big Grin
YouTube ja otsingusse: Plate?
Vasta

Suur vend ei maga. Ilmselgelt kombatakse ühiskonna meeleolu, et võimalikult valutult politseiriigi järgmist levelit kehtestada.
http://www.err.ee/607523/kiiruskaamerate...ei-ahvarda
Vasta

Vana asi, aga huvitaval kombel meedia ja üldsuse poolt mittemärgatud

Vasta

Krdi õnnelik õnnetus ikka. Praegusel juhul lendasid ehk mõned ekraanid käest ja olid kergemad kaelaluumurrud, aga kui tulnuks laupkokkupõrge, siis oleks kindlasti mitmed mustad kotid mängus olnud. Hea reageering oli kõigil asjaosastel. Vähe järsema keeramise puhul oleks buss ehk veel püsti jäänud, aga see juba tagantjärele tarkus.

Kaubikujuht, nagu näha ,ei saanud oma jukerdamise tagajärgedest üldse aru ja asutas end rahulikul meelel minema. Juriidiliselt on kõik kindlasti korrektne.
Vasta

Öelge avarii koht. Lkf lehelt saab infot, kes ikkagi süüdi jäi. Muidugi, kui kaamera aeg õige. Filmija oleks pidanud ära vormistama, pirukale otsasõidugaSmile Pärnu ja Pärnu- Jaagupi vaheline sild. 110MDD puhas poiss? Kahju 17782 €. Põhjendus: Ühesõidukiõnnetused Asja, ehitise või rajatise kahjustamine: Muu asja kahjustamine??? Kelle või millise sõiduki kindlustus maksis? Kellelegi tehti liiga.
Siit siis ametlik teadaanne politseilt:
https://www.politsei.ee/et/uudised/uudis.dot?id=556898
Vasta

(06-11-2016, 12:29 PM)mossepower Kirjutas:  ...Millegipärast ma just Viljandi kandis Tartu poolses otsas mõnda aega tagasi kahe sellise eriti ereda pärli peale sattunud. Mõlemad vanemad (meesterhavad) autojuhid, üks keeras mulle (vist tumeda Audi 80ga) Mustla poolt tulles viimase väljasõidu pealt enne suurt langust täpselt ette ja hakkas max. 30 km/h Mäest Alla sõitma 70 alas. Pikalt ootas ja ootas nagu laseks mind läbi ja siis keeras ette...

Teine geenius (heleda luukpära Almeraga) aga keeras Viiratsi keskuse teepealt Trt-Viljandi maanteele  ringtee poole otse suure kaldega allapoole tee peale ette (samamoodi ootas ja ootas nagu laseks läbi ja siis ette) ja hakkas ka 20-30 km/h mäest Alla Veerama kui mina 70-80 km/h (lubatud kiirusega) alla tulin. Õnneks seal tee kaherealine ja sain kõrvale sõita ja avariid vältida...
...Mingi ülbe pime vanapapi oli roolis ning vaatas aint otse ette ja kulges 20-30 km/h edasi...

...konstanteerisin fakti et kui see tegelane C või D kategooria sõidukile niimoodi 70-alas allapoole kaldega teel täpselt ette keerab siis jääb temast pasteet alles ja saab oma vitsad kätte ja minul pole üldse mõtet aega raisata sellise peale.
Tänane avarii (Link) sobib ideaalselt sellele minu vanale jutule jätkuks nii asukoha kui ka sõiduauto juhi olemuse poolest. Lisaks ka kinnitab tõsiasja, et veoki või bussijuhina on sellises olukorras palju raskem ettekeeraja ees pidama saada kui sõiduautoga.
Vasta

(31-07-2017, 17:57 PM)mossepower Kirjutas:  
(06-11-2016, 12:29 PM)mossepower Kirjutas:  ...Millegipärast ma just Viljandi kandis Tartu poolses otsas mõnda aega tagasi kahe sellise eriti ereda pärli peale sattunud. Mõlemad vanemad (meesterhavad) autojuhid, üks keeras mulle (vist tumeda Audi 80ga) Mustla poolt tulles viimase väljasõidu pealt enne suurt langust täpselt ette ja hakkas max. 30 km/h Mäest Alla sõitma 70 alas. Pikalt ootas ja ootas nagu laseks mind läbi ja siis keeras ette...

Teine geenius (heleda luukpära Almeraga) aga keeras Viiratsi keskuse teepealt Trt-Viljandi maanteele  ringtee poole otse suure kaldega allapoole tee peale ette (samamoodi ootas ja ootas nagu laseks läbi ja siis ette) ja hakkas ka 20-30 km/h mäest Alla Veerama kui mina 70-80 km/h (lubatud kiirusega) alla tulin. Õnneks seal tee kaherealine ja sain kõrvale sõita ja avariid vältida...
...Mingi ülbe pime vanapapi oli roolis ning vaatas aint otse ette ja kulges 20-30 km/h edasi...

...konstanteerisin fakti et kui see tegelane C või D kategooria sõidukile niimoodi 70-alas allapoole kaldega teel täpselt ette keerab siis jääb temast pasteet alles ja saab oma vitsad kätte ja minul pole üldse mõtet aega raisata sellise peale.
Tänane avarii (Link) sobib ideaalselt sellele minu vanale jutule jätkuks nii asukoha kui ka sõiduauto juhi olemuse poolest. Lisaks ka kinnitab tõsiasja, et veoki või bussijuhina on sellises olukorras palju raskem ettekeeraja ees pidama saada kui sõiduautoga.
Mina tahaks näha seda meest kes selle ristmiku projekteeris ja las jääb ise kunagi seal ühe reka ette,siis kui olid asjad vanaviisi oli mööda põikamise võimalus,nüüd see puudub mingisuguste ohutusaarte pärast. Sel ristmikul hakkab veel laipu ka saama kuna Mustla poolt tulles ja Viiratsi keerates paned maanteel praktiliselt liikluse seisma,tagant tulijatel pole mingit muud võimalust kui sul selga sõita kui peaks nt.must jää olema. Ja kui alt ringilt tulla siis madala autoga vaskpööret Viiratsi oodata jäävad teatud kaugusel vasta tulevad autod märgi taha.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

See terve Mustla maantee peale suurt remonti on üks suur õnnetus. Meeletud koormad kruusa läksid orgude täiteks,et teha üks suur õnnetuste magnet. Talvel näeme. Esimeste külmadega oli linna sõites igal sügisel enne Eksekot alati autod kraavis. Nüüd aga pole kuhugile enam minna peale seda,kui sul libedaga mõni külg ees vastu tuleb. Meeletud kraavid....... eriti jopakas aju pidi olema,et Nõmme bussipeatuse ümber sügav kraav urgitseda. Kui keegi tahaks mõne otsasõitva auto eest ära joosta siis pole kuhugile minna. Sügavad kraavid sinna tehtud,kus puhas liiv..... no on ajud! Eriti küüniline on Luiga-Loodi ristmik mis tõsteti kõrgemaks..... juba ennem ei saanud libedaga Luiga poolt tulevad autod Viljandi või Loodi poole kuidagi minema. Nüüd aga on naljahambad toppinud enne ristmikku STOP märgi. Kui selle ees seisma jääd ja ausat meest mängid,ei saa libedaga sealt kusagile vaid pead tagasi laskma ja hoogu võtma,et jälle ausalt märgi ees pidama saada. Ja kui ma nüüd jäängi seal seisma enne märki,paremale poole pole mingit vaadet,sest hoone varjab ära. Lased natike edasi,jääd jälle seisma ja alles siis näed,kas Viljandi poolt keegi tuleb. Teedemehed vaevalt et jõuavad õigeks ajaks liivatama....Jalakäiate olukorda ma üldse ei kirjeldagi..... Kas tõesti kellegil mingit ettenägemise võimet pole? Sad Loodan,et sellel uuel teel ohvreid ei tuleks! Aga sisetunne ütleb midagi muud......

ps. õnnetuskohast sai ka 13.13 paiku mööda sõidetud.
Vasta

Terve Eestimaa on juba neid sügavaid €urokraave täis kaevatud!
Vanarahvas teadvat rääkida, et kes teisele auku kaevab... Cool
Vasta

Talupoja tähelepanek STOP-märgi kohta õige. Tegelikult on neid vähemalt 90% valesse kohta paigaldatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Näiteks üks tähelepanek Viiratsi vallast.... kus ühel kurvilisel teelõigul on 70 märk pandud. No ma ei tea,mõnel rallimehel võiks seal lasta proovida..... ma ise küll ei tahaks seal kõrvalistmel olla... Big Grin
Liiklusmärgid võiks küll ikka õigesse kohta panna ja ennem ka mõelda,kui auku puuritakse.
Vasta

Neid ettekeeramisi vanemate inimeste poolt ikka palju.
http://sakala.postimees.ee/4188717/polit...1496646618
Mootorratas muidugi väike kärpsemust Scania kõrval Big Grin
Vasta

Et nagu tee ja kraavid ja stoppmärgid on süüdi selles, et autod kokku põrkavad? Mitte ajudeta ülijuhid, kes ei suvatse korraks oma pilku ümber auto käia lasta enne manöövrit?

No tõsiselt Sad

Ma ei suuda piltidelt küll tuvastada ühtegi ohutussaart ega stoppmärki, mis oleks kaubiku krusa ette lükanud. Ka musta jääd eile vaevalt esines. Seega puhas ühe juhi lollus, millele assisteeris teise juhi tegevus.

Samas ei ole ma antud risti julgelt aasta läbinud, seega võib sinna nüüd tõesti olla installeeritud viimane versioon Reptiloidide Kaugjuhitavast Õnnetusgeneraatorist, mis iga 63. antud lõiku läbiva auto juhtimise üle võtab.

Kui millegi kallal vinguda, siis liigkitsaste teepervede üle. Big Grin
Vasta

Stopp märk ei ole enam jumal, et selle juures peatada. Nüüd võib peatuse teha kas enne või pärast märki, kui avaneb vaade ristmikule.
Sorry,kui eelnevaid postitusi valesti mõistsin.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(31-07-2017, 23:35 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Neid ettekeeramisi vanemate inimeste poolt ikka palju.
http://sakala.postimees.ee/4188717/polit...1496646618
Mootorratas muidugi väike kärpsemust Scania kõrval Big Grin
Kindlasti on ning Eestimaal vast kõikides piirkondades ja pidevalt.
Aga konkreetne Scania vs. Berlingo kokkupõrge toimus täpselt samal ristmikul kus minule tume Audi 80 möödunud aasta ette keeras. Muidugi jah erinevus oli see, et mulle keeras ette Viiratsi asulast tulev auto, äsjases avariis aga oli ettekeerajaks Viiratsi asulasse keerav auto. Nii mina kui ka Scania sõidu suund ja rada olid samad, ehk siis suure kaldega allapoole ringtee suunas kus kalde tõttu oli tükk tegu juba sõiduautotki pidurdada. Kuna oman ka C-kategooria lubasid/kogemust siis arvan et antud olukorras oleks veokaga pidama saamine olnud kaheldav.

Almera keeras mulle ette antud asukohast 1 km kaugusel Väluste tee pealt analoogses kohas (suure kaldega teele ettekeeramine). Vectra vs. mootoratta õnnetus aga asukoha poolest juba 10 km eemal teispool Viljandi linna üldsegi.  Big Grin

Aga uutest liikluskorraldusvahenditest (saared, kraavid, liiklusmärgid) hoolimata 99 % juhtidest ju saavad sellised kohad ilma ettekeeramisteta ärasõidetud, ksf. v6sa vihje selles suhtes ju väga õige et muidu oleks koguaeg avarii-avariis kinni kui tõesti probleemid liikluskorraldusvahendites oleks.
Vasta

See mootorrattale ettekeeramine oli näiteks ettekeeramiste rohkusest, mitte Viiratsi sisse/väljasõitude kohta.
Vasta

(01-08-2017, 10:34 AM)Daff Kirjutas:  Stopp märk ei ole enam jumal, et selle juures peatada. Nüüd võib peatuse teha kas enne või pärast märki, kui avaneb vaade ristmikule.
Sorry,kui eelnevaid postitusi valesti mõistsin.

Mina saan aru,et tuleb ikka enne märki peatuda. Kui peale seda siis pole ju mõtet sellel märgil.
Vasta

Eelmisel suvel sai tuttav naisolevus Haabneemes trahvi mõttetus kohas asuva STOP-märgi eiramise eest.

V6sa - ohutussaared on seepärast jama, et välistavad võimaluse ohuhetkel nö kolmas rida korraks tekitada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(01-08-2017, 13:49 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(01-08-2017, 10:34 AM)Daff Kirjutas:  Stopp märk ei ole enam jumal, et selle juures peatada. Nüüd võib peatuse teha kas enne või pärast märki, kui avaneb vaade ristmikule.
Sorry,kui eelnevaid postitusi valesti mõistsin.

Mina saan aru,et tuleb ikka enne märki peatuda. Kui peale seda siis pole ju mõtet sellel märgil.
märk 222
«Peatu ja anna teed»
kohustab juhti peatuma stoppjoone ees, selle puudumisel ristmiku juures lõikuva sõidutee ääre ees, muudes kohtades märgi ees...

Kas kõnealusel majaga ristmikul kui ksf. TALUPOEG TALUJA elamise poolt tulla ja Viljandi poole keerata stopp-joon ka on vot see ei meenu. Stopp märk tuli seal küll uue üllatusena ca. kuu aega tagasi, aga peatusin ikka tee ääres kuna muidu maja ju varjab paremalt tulijaid. Kuna see märk selle konkreetse maja pärast on üldsegi anna teest stopiks muudetud siis peatusin ka kohas kus maja tagant välja näeb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ivo86, 11 külali(st)ne