Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Sellise näite tõi meile veoauto juhi täiendkoolitusel lektori rollis olnud polisei komisaar Aachenis eelimsel laupäeval. Ka väitis see sama härrasmees et enamus kindlustuslepingud üle 130kmh põhjustatud avariisid (kasko?) ei korva. Sama seis on ka lubatud 0.5 promilli alko sisaldusega veres, et kui avariisse satud siis oled süüdi(tv-s väidetud)
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
29-07-2017, 20:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2017, 20:42 PM ja muutjaks oli
siim83.)
Vana asi, aga huvitaval kombel meedia ja üldsuse poolt mittemärgatud
Postitused: 1,795
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Krdi õnnelik õnnetus ikka. Praegusel juhul lendasid ehk mõned ekraanid käest ja olid kergemad kaelaluumurrud, aga kui tulnuks laupkokkupõrge, siis oleks kindlasti mitmed mustad kotid mängus olnud. Hea reageering oli kõigil asjaosastel. Vähe järsema keeramise puhul oleks buss ehk veel püsti jäänud, aga see juba tagantjärele tarkus.
Kaubikujuht, nagu näha ,ei saanud oma jukerdamise tagajärgedest üldse aru ja asutas end rahulikul meelel minema. Juriidiliselt on kõik kindlasti korrektne.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
31-07-2017, 18:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2017, 18:55 PM ja muutjaks oli
hundu615.)
(31-07-2017, 17:57 PM)mossepower Kirjutas: (06-11-2016, 12:29 PM)mossepower Kirjutas: ...Millegipärast ma just Viljandi kandis Tartu poolses otsas mõnda aega tagasi kahe sellise eriti ereda pärli peale sattunud. Mõlemad vanemad (meesterhavad) autojuhid, üks keeras mulle (vist tumeda Audi 80ga) Mustla poolt tulles viimase väljasõidu pealt enne suurt langust täpselt ette ja hakkas max. 30 km/h Mäest Alla sõitma 70 alas. Pikalt ootas ja ootas nagu laseks mind läbi ja siis keeras ette...
Teine geenius (heleda luukpära Almeraga) aga keeras Viiratsi keskuse teepealt Trt-Viljandi maanteele ringtee poole otse suure kaldega allapoole tee peale ette (samamoodi ootas ja ootas nagu laseks läbi ja siis ette) ja hakkas ka 20-30 km/h mäest Alla Veerama kui mina 70-80 km/h (lubatud kiirusega) alla tulin. Õnneks seal tee kaherealine ja sain kõrvale sõita ja avariid vältida...
...Mingi ülbe pime vanapapi oli roolis ning vaatas aint otse ette ja kulges 20-30 km/h edasi...
...konstanteerisin fakti et kui see tegelane C või D kategooria sõidukile niimoodi 70-alas allapoole kaldega teel täpselt ette keerab siis jääb temast pasteet alles ja saab oma vitsad kätte ja minul pole üldse mõtet aega raisata sellise peale.
Tänane avarii (Link) sobib ideaalselt sellele minu vanale jutule jätkuks nii asukoha kui ka sõiduauto juhi olemuse poolest. Lisaks ka kinnitab tõsiasja, et veoki või bussijuhina on sellises olukorras palju raskem ettekeeraja ees pidama saada kui sõiduautoga.
Mina tahaks näha seda meest kes selle ristmiku projekteeris ja las jääb ise kunagi seal ühe reka ette,siis kui olid asjad vanaviisi oli mööda põikamise võimalus,nüüd see puudub mingisuguste ohutusaarte pärast. Sel ristmikul hakkab veel laipu ka saama kuna Mustla poolt tulles ja Viiratsi keerates paned maanteel praktiliselt liikluse seisma,tagant tulijatel pole mingit muud võimalust kui sul selga sõita kui peaks nt.must jää olema. Ja kui alt ringilt tulla siis madala autoga vaskpööret Viiratsi oodata jäävad teatud kaugusel vasta tulevad autod märgi taha.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Talupoja tähelepanek STOP-märgi kohta õige. Tegelikult on neid vähemalt 90% valesse kohta paigaldatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Stopp märk ei ole enam jumal, et selle juures peatada. Nüüd võib peatuse teha kas enne või pärast märki, kui avaneb vaade ristmikule.
Sorry,kui eelnevaid postitusi valesti mõistsin.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,174
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
See mootorrattale ettekeeramine oli näiteks ettekeeramiste rohkusest, mitte Viiratsi sisse/väljasõitude kohta.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Eelmisel suvel sai tuttav naisolevus Haabneemes trahvi mõttetus kohas asuva STOP-märgi eiramise eest.
V6sa - ohutussaared on seepärast jama, et välistavad võimaluse ohuhetkel nö kolmas rida korraks tekitada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.