Mercedes-Benz vabas õhus
#1

Juhtusin Youtube s sellise video peale: Video

Kas sellest autost oskab keegi rohkem rääkida? Jube kahju vaadata et selline uunikum peab ootama lageda taeva all oma lõppu. Või äkki on tänaseks päevaks olukord muutunud?
Aga positiivse poole pealt on väga huvitav avastada, et ka meie väikses konnatiigis leidub ikka ja jälle miskit huvitavat tehnikat.
Sellel kasutajal juba tundub olevat palju huvitavat kraami hoovipeal
Vasta
#2

Vahva auto.Kas see on ehk pakkumises?
Vasta
#3

(05-08-2017, 14:14 PM)Peeter80 Kirjutas:   Jube kahju vaadata et selline uunikum peab ootama lageda taeva all oma lõppu. 

See lõpp on tal juba ammu käes, tal pole seal enam midagi oodata.

Sisu ja armatuur puudub, tagasild lehtvedrudega (???, kas mingi nõuka) aretis, kere puit olematu, plekki hoiab koos pahtel ja värv, kroomist ei saa samuti rääkida, sest seda pole jne.

"kahju" oleks sellest autost siis, kui keegi oleks selle puuduoleva 100000€ sinna taastamisse leidnud ja SIIS oleks ta lageda alla mädanema jäetud.

Praegu, aga, on tal isegi hästi vedanud ja vähemalt pole vanarauda läinud. Ja eks see videogi on tehtud müügi eesmärgil, aga vaevalt et keegi tõsine autotaastaja sellist asja ette võtaks. Kui mõni naiivne võtabki, siis paari kuni viie aasta pärast saab ikka aru, et lootusetu ja tulemus sama, v.a. see, et lahtivõetuna uuesti müügis.

.
Vasta
#4

(05-08-2017, 15:02 PM)stihl Kirjutas:  
(05-08-2017, 14:14 PM)Peeter80 Kirjutas:   Jube kahju vaadata et selline uunikum peab ootama lageda taeva all oma lõppu. 

See lõpp on tal juba ammu käes, tal pole seal enam midagi oodata.

Sisu ja armatuur puudub, tagasild lehtvedrudega (???, kas mingi nõuka) aretis, kere puit olematu, plekki hoiab koos pahtel ja värv, kroomist ei saa samuti rääkida, sest seda pole jne.

"kahju" oleks sellest autost siis, kui keegi oleks selle puuduoleva 100000€ sinna taastamisse leidnud ja SIIS oleks ta lageda alla mädanema jäetud.

Praegu, aga, on tal isegi hästi vedanud ja vähemalt pole vanarauda läinud. Ja eks see videogi on tehtud müügi eesmärgil, aga vaevalt et keegi tõsine autotaastaja sellist asja ette võtaks. Kui mõni naiivne võtabki, siis paari kuni viie aasta pärast saab ikka aru, et lootusetu ja tulemus sama, v.a. see, et lahtivõetuna uuesti müügis.

.
Krt jäta ikka inimestele lootus, et äkki on sellel stooril õnnelik lõpp  Smile Ma küll ei saa vaadata selliseid asju tundega ahh las mädaneb... Aga midagi pole öelda teie jutus on 100% ilmselt reaalsust ja tõde sees. Ma õnneks ei tea sellest taastamisest niipalju et see unistada ei laseks Big Grin ...
Vasta
#5

Piinavad seal Gaz-51 mootorit ju!!! Mis puitu puutub, siis W-153 puhul seda kandvas konstruktsioonis ei kasutatud.

    Aga täiesti tehtav projekt, poisid, tuld! Orig. mootori tarvis midagi leiame , e-bay aitab ka!

Tervitab Veteran.
Vasta
#6

(05-08-2017, 18:12 PM)Veteran Kirjutas:  Piinavad seal Gaz-51 mootorit ju!!! Mis puitu puutub, siis W-153 puhul seda kandvas konstruktsioonis ei kasutatud.

    Aga täiesti tehtav projekt, poisid, tuld! Orig. mootori tarvis midagi leiame , e-bay aitab ka!

Ära jama, Enno! Spetsialist ju kirjutas, et kroomi seisukord on nutune, pole mõtet ja pole võimalikki seal midagi taastada!  Toungue
Vasta
#7

Pobi  mootor ikka.
Ma juba saatsin päringu,ehk tuleb vastusWink
Vasta
#8

(05-08-2017, 18:19 PM)kass Kirjutas:  Ära jama, Enno! Spetsialist ju kirjutas, et kroomi seisukord on nutune, pole mõtet ja pole võimalikki seal midagi taastada!  Toungue

Ei ole W153-e ega ühegi teise ennesõjaaegse MB spetsialist kahjuks. 

W143e olen omastarust taastanud küll, sel olid saarepuust kõik kere jämedamad jupid ning plekk naeltega pääle tõmmatud.
Sry, et 153-ga paralleeli tõmbasin, kuna autod ju täpselt samast ajastust. Võimalik, et isegi samast tehasest.
Võibolla tõesti 153el oli tõesti ainult teraskere, pole kursis. See on selle konkreetse auto juures kõige väiksem asi.

Aga sinu kassikuse järgi haisev iroonia on taaskord kohatu ning näitab vaid kui väike ja endiselt oma kompleksides kekutav tegelane sa tegelikult oled.

P.S. W143e selline "nooh-üsna hästisäilinud" kroomosade taastamine läks maksma 13000+ €. 
Osa tehti Narvas, silumiinosad saksas ja nii ta läks. 
Sel isendil pole ju isegi enam metalli, mida hõbedaga peal joota või kroomida... Toungue


.
Vasta
#9

Kurb vaadata kuidas kauaseisnud masinat käivitamisel lõhutakse - oleks võinud filmimise juures vähemalt vait olla et poleks aru saada et tegu eestlastega... Sad

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#10

Loen ja imestan. Pole midagi taastada,mäda jne. Naljamehed!
Juba kolmkümmend aastat tagasi oli kõik kohad kuldmune otsivaid mehi täis. Mulle öeldi ka,et minu Kapitänilt pole muud võtta kui Wehrmahti nummer ja tagatuli........ ,ülejäänud soovitati viia vanarauda,polevat midagi võtta. Selle tagatule sai Jurka omale,eriti haruldane vene tagatuli GAZ-67 oma,võibolla isegi veel vanemale mudelile sobiv. Siiamaani tänulik. Numbrimärgi panin kenasti seinapeale aga auto on siiani kenasti kuivas. Nüüd aga juba vaikselt kuulen,et minu auto on täitsa taastamist väärt... Big Grin  Mõisakülas olnud autot ei tahtnud tookord isegi paljuvihatud Lätlased...
Vaatasin seda videot ka ise ja imestan,et asi nii maha tehti. Auto ju täitsa olemas,muudkui ostke ära ja hakake taastama. Varsti pole teil midagi võttagi. Kõik kas juba omaniku leidnud või kaugele maale maha müüdud,vahetatud jne. Kes sai oma s...se külmiku,kaubiku,pesumassina või mida iganes. Kuulen paljudelt,et kahetsevad.... ju siis tõsi. Tänagi käis üks härra ja kaes minu diisel-Mosset. Tal oli diiselmootoriga Volga olnud.....,ütles,et müü ära oma Mosu...  ka kahetses,et müüs.....
Jutt selline,et kellel raha on,rabage veel niipalju kui jõuate,varsti on tünnis sool otsas. Big Grin 
T.
Vasta
#11

(05-08-2017, 19:39 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Loen ja imestan. Pole midagi taastada,mäda jne. Naljamehed!

Sa ise oled ju ka üks naljamees, Sa Uskmatu Toomas.... Toungue

Vaata ntx seda autot: http://www.rmsothebys.com/lf13/london/lo...on/1062359

Kuidas Sulle tundub? Kas see on taastatud masin?
Ilmselt küll, uhke oleks ju sellisega külavahel ringi poosetada...

Aga meil Eestis, kui Sa lähed sellele konkreetsele musta numbrit taotlema, siis saadetakse Sind na...i, sest, puuduste nimekiri oleks järgmine:

- stangekõrvadel pole kumme all
- esitulede reflektorid seest kollased
- esiklaas on tripleks (ei peaks olema)
- tagaklaasil tihend mitteoriginaal
- tagastangel mingid pornohelkurid
- kilbid üleni kroomiga kaetud, pool peaks värv olema
- taganumbrituli - mis see veel on?
- mootori õlikork punane? Kroom peaks olema.
- voolikuklambrid? mingid tänapäeva autolt maha keeratud?
- esivedru roostetab juba - tehasest ju nii polnud?
- esikapoti hingedega on üldse mingi porno - on seal rooste või mis, aru ei saa. Maha pole vist käinud.
- esiradika kärg vale
- õlivarras värvitud punaseks? Kroom oli ju.
- mootoriploki värv mullitab
- salongis esiklaasi nupud ja armatuuri nupud eri värvi - mis krt?
- sumbuti ots ei ulatu tagant välja
- tagatuled mingid imelikud
- esivõre MB embleem täielik porno ja ilma sinise värvita?
- osad nupud on valged ja pragulised, osad on kollakad.
- radikavõre lainetab ja lihvimisjäljed on näha?
- tuhatoosidel on kõik kroomsisud puudu
- tagakapoti MB embleem on pittinguga
- rehvid on läigestamata
- esiembleemil on täiesti elus tänapäevane kärbes 
- jne
- jne
- jne

Asi pole selles, et midagi pole võtta. Asi on selles, et taastatav toormaterjal muutub üha kallimaks.
Selline vene asjadest kubisev MB välimusega asi ei maksa midagi. 

Nagu ka see taastamist vajav sõiduk, mille näite üleval tõin, on juba üsna kallis. Aga tööd on temaga veel kõvasti. 
Aga diisliga Mosu, noh, jah. 
Kas neid tehas üldse sellisena tegi? 
No hart fiilings, eksole....


.
Vasta
#12

(05-08-2017, 20:58 PM)stihl Kirjutas:  
(05-08-2017, 19:39 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Loen ja imestan. Pole midagi taastada,mäda jne. Naljamehed!

Sa ise oled ju ka üks naljamees, Sa Uskmatu Toomas.... Toungue

Vaata ntx seda autot: http://www.rmsothebys.com/lf13/london/lo...on/1062359

Kuidas Sulle tundub? Kas see on taastatud masin?
Ilmselt küll, uhke oleks ju sellisega külavahel ringi poosetada...

Aga meil Eestis, kui Sa lähed sellele konkreetsele musta numbrit taotlema, siis saadetakse Sind na...i, sest, puuduste nimekiri oleks järgmine:

- stangekõrvadel pole kumme all
- esitulede reflektorid seest kollased
- esiklaas on tripleks (ei peaks olema)
- tagaklaasil tihend mitteoriginaal
- tagastangel mingid pornohelkurid
- kilbid üleni kroomiga kaetud, pool peaks värv olema
- taganumbrituli - mis see veel on?
- mootori õlikork punane? Kroom peaks olema.
- voolikuklambrid? mingid tänapäeva autolt maha keeratud?
- esivedru roostetab juba - tehasest ju nii polnud?
- esikapoti hingedega on üldse mingi porno - on seal rooste või mis, aru ei saa. Maha pole vist käinud.
- esiradika kärg vale
- õlivarras värvitud punaseks? Kroom oli ju.
- mootoriploki värv mullitab
- salongis esiklaasi nupud ja armatuuri nupud eri värvi - mis krt?
- sumbuti ots ei ulatu tagant välja
- tagatuled mingid imelikud
- esivõre MB embleem täielik porno ja ilma sinise värvita?
- osad nupud on valged ja pragulised, osad on kollakad.
- radikavõre lainetab ja lihvimisjäljed on näha?
- tuhatoosidel on kõik kroomsisud puudu
- tagakapoti MB embleem on pittinguga
- rehvid on läigestamata
- esiembleemil on täiesti elus tänapäevane kärbes 
- jne
- jne
- jne

Asi pole selles, et midagi pole võtta. Asi on selles, et taastatav toormaterjal muutub üha kallimaks.
Selline vene asjadest kubisev MB välimusega asi ei maksa midagi. 

Nagu ka see taastamist vajav sõiduk, mille näite üleval tõin, on juba üsna kallis. Aga tööd on temaga veel kõvasti. 
Aga diisliga Mosu, noh, jah. 
Kas neid tehas üldse sellisena tegi? 
No hart fiilings, eksole....


.
No ei ole naljamees,ei ole noh! Big Grin

Selle diisel Maskvitsi asjus olen vaielnud juba ka teistega. Veel 1980 aastal pakuti väljamaal Moskvitš 2140-et Perkins 4.108 mootoriga. See selleks.

Aga see Mersu ju kärab küll. Big Grin Ja mida uhket siis siin ära ei ole,neid kohalikke masinaid hinnates leitakse ka meite "Mosudel" hulga vigu.... kõike saab ju uuendada ja ümber teha. Ja seda siis,kui omanik soovib. Kellel jaks lõpeb,annab teatepulga järgmisele ja too roogib kõik üleliigse ja vale välja,teeb asja nii nagu peab ja võtab medalitesaju vastu. Big Grin

T.
Vasta
#13

See on vanade autode puhul ikka see, et medalitesadu koosneb sajast tuhandest lahtivõetud, liivapritsitud, krunditud ja uuesti roosteläinud osast ja uus omanik, kes pole ise asja lahti võtnud, peab hakkama seda kokku panema.

Ehk siis müüa pooleliolev projekt, omal aega pole, et lõpetada. (loe = sain ise ka aru, et see ei ole päris minu pangakontole kohane projekt)
Kui praegu selle MB eest reaalselt makstav raha oleks max 1000€, siis poolikuna juba läheneb vanaraua hinnale.

P.S. See 1000€ oleks ka vaid makstav siis, kui keegi entusiast tahaks mingit MB hotrodi ehitada. Kroomosad värvitud, katus maha lastud jne.
.
Vasta
#14

(05-08-2017, 19:08 PM)stihl Kirjutas:  
(05-08-2017, 18:19 PM)kass Kirjutas:  Ära jama, Enno! Spetsialist ju kirjutas, et kroomi seisukord on nutune, pole mõtet ja pole võimalikki seal midagi taastada!  Toungue

Ei ole W153-e ega ühegi teise ennesõjaaegse MB spetsialist kahjuks. 



Aga sinu kassikuse järgi haisev iroonia on taaskord kohatu ning näitab vaid kui väike ja endiselt oma kompleksides kekutav tegelane sa tegelikult oled.



.

Mis minusse puutub, siis nii see muidugi on. Sind juba ei peta! Kahju ainult, et nüüd said teised ka kõik teada!
Aga ise ära ole nii tagasihoidlik! Oled ju tegelikult iga asja peale spetsialist, tunned tehnikat ja oskad inimesi hinnata ja diagnoosida!   Ja haistmine on korras!
Niipalju parandan siiski, et kekutamise asemel peaks pläkutamine käima, aga muidu on kõik õige ja tore, lase edasi, Sina juba tead ja oskad!  Cool 
Vabandan, kui ka see postitus millegi järgi haisev sai, eks meil kõigil on oma puudused ja nõrkused, Sinul suured munad ja ego ning raske tõemonopol turjal kanda, minul väiksel kompleksid ja see kekutamine (ja pläkutamine)!
Vasta
#15

Ilmselt on sellel Audru juutuuberite pundil aka Flexiny'l kasulikum selliseid "uunikume" pigem juurde osta kui maha parseldada.
Seejärel saab neid näitlikult maasse või lumme kaevata, siis jälle reanimeerida ja õppevideod üles riputada. Nõudlust näib olevat. 
Kas antud video 1,4 miljonist vaatamisest ja tuhandest kommentaatorist rohkem kui mõni aru sai, et mootor on rariteetse GAZ-51 pealt, pole tähtis.

Kuipalju saab iga miljoni klikkimise pealt Youtubest pappi kokku kühveldada, võib igaüks ise uurida. 
Sadu tuhandeid muidugi ei teeni, aga midagi ikka pudeneb.

Võib isegi natuke imestada, et parimatest kassahittidest pole Flexiny filmikompanii järjevideosid teinud. 
Näiteks - "Return of MB407D after 2 years from last half-resurrection". Esimese osa 3,5 miljonit vaatamist peaks ju osutama, et huvi on Smile
Vasta
#16

Ma olen suhteliselt kindel, et ega lihtsurelikul pole arvatavasti niipalju rahagi (ratsionaalselt mõeldes), et sellist Eesti ajalooga (russifitseeritud) äärmiselt väärtuslikku kõrgema saksa ohvitseri endist autot omale ostagi jõuaks.
Siin hinnanäide analoogse masina väärtusest: Link

Stihli poolt pakutud 1000 euri naeraks omanik arvatavasti välja ning käseks alghinna vähemalt viiega korrutada ning siis hakkame rääkima alles. Eks eestlane ikka juba teab, et uunikumid on äärmiselt väärtuslikud ning odavalt ei anna, mädanegu enne või põllul maha  Big Grin
Vasta
#17

(06-08-2017, 13:58 PM)mossepower Kirjutas:  Stihli poolt pakutud 1000 euri naeraks omanik arvatavasti välja ning käseks alghinna vähemalt viiega korrutada ning siis hakkame rääkima alles. Eks eestlane ikka juba teab, et uunikumid on äärmiselt väärtuslikud ning odavalt ei anna, mädanegu enne või põllul maha  Big Grin

Raske uskuda, et sellisel autol see Eesti päritolu midagi juurde annaks. Kui ta ideaalselt korda teha ja 130000 - 160000€ küsida, siis kohalikest, kelle jaoks see tähtis oleks, vast nagunii ostjat ei oleks. 
Ja sakslasel on sellest Eesti päritolust poogen, ta ostab enda ajalugu.

Ja kui teemaalgatuses toodud auto eest 5000 küsida, siis omanik ei taha teda mitte ära müüa, vaid naljamehena lihtsalt müümise protsessis osaleda.  Toungue
SIIN ÜKS samasugune, mis Norras ära müüdi (vblla ka 5k-ga, ei tea ju; küsitav hind oli 7, aga oldi avatud ka pakkumistele), aga ma näen seal originaalset sõltumatut tagasilda, õiget mootorit, armatuuri, pidureid, velgi jne...Lisaks tehtav kere. Kroom, muidugi, samuti pekkis, aga vähemalt toormaterjal on olemas, kust pihta hakata.
7000-ga olen neid ka saksa ebay-s vahete vahel näinud, umbes samasugused nagu see norrakas.

.
Vasta
#18

(06-08-2017, 13:58 PM)mossepower Kirjutas:  Stihli poolt pakutud 1000 euri naeraks omanik arvatavasti välja ning käseks alghinna vähemalt viiega korrutada ning siis hakkame rääkima alles. Eks eestlane ikka juba teab, et uunikumid on äärmiselt väärtuslikud ning odavalt ei anna, mädanegu enne või põllul maha  Big Grin

Üldiselt Stihli poolt pakutud 1000 on enam vähem õige hind sellele roostes peldikule. Tegelikult vist isegi üle pakutud, pigem on hind kusagil 500-800. Küsida võib ju kõike, müüa üle sellise hinna emexit ei kannata. Pole lihtsalt ostjaid. Siin konnatiigis on ennegi proovitud ühte teist taolist roostehunnikut müüa, hinnad on alati umbes seal 1000 piirimaal. Isegi ühe taolise ostnud müünud. Kooliraha tuli kolinal. Edaspidi hoian end nendest emotsionaalsetest ostudest väga väga kaugel. 

Jube mõnus on netis pläkutada ja targutada, kui hea ja lihtne oleks sellise taastamine või kui väärtuslik selline roostehunnik on. No võtke ja ostke siis ära ja hakake taastama. Pange oma maja, elu, ema panti ning ehk jõuate kuhugile. Tõenäoliselt enamus teist ei jõua isegi siis mitte kuskile. Ja järgmiseks jõuab samasugune rellakaga üle käidud peldik jälle müüki. Nüüd juba 7900 eest, sest tööd on ju tehtud ja maja pandis. Aga peldik on ikka samasugune nagu alguses, lihtsalt värvi on vähem rooste peal.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#19

https://www.youtube.com/watch?v=UoZEuhQUby8
Kolmekümnendate Mercedesed hoiavad hinda nii ,et vanaraua juttu pole mõtet heietada. Vähemalt doonorautona või varuosadena on masinale kindlaslti  huvilised olemas .
Vasta
#20

Eks selle baasil sünnib lõpuks lõunanaabrite osavate näppude all mõni Cabriolet A või muu sarnane. Vastav töökoda raporteerib järjest oma töövõitudest.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne