Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
ATF ja atsetooni segu 1:1 on parim. Lase 1 nädal seista ja töötab väga edukalt. Paremini kui paljas WD40.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Hiljaaegu keegi tegi, FB sellist ploki paikamist SMD mootoril. Kahjuks ei leia ma teemat aga põhimõtteliselt peaks asi nii välja nägema:
- eemaldada üleliigsed asjad,mis jäävad ette puhastamisel.
- puhastada traatharjaga ümbrus sodist ja mustusest. Vajadusel pesta ja leotada break cleaneriga.
- lõigatakse mõraga koht välja.
- ümbrust veelkord puhastatakse kui selleks on vajadus. Metallipuru ja katlakivi ei tasu jätta ära võtmata paikamise koha ümbrusest.
- teha raud plaadist 3-5mm paik,mis kataks väljalõigatud koha ära. Soovitavalt laiem riba teha.
- Vanakooli meetodil neediti paik sellele kohale,mis oli katki. Tänapäeval saab vedelmetalli ja mõnede muude tugevate sideainetega ümbruse ära täita ja reaalselt piisab 4-6 needi panemisest,et see pidama ja paika jääks.
Ma ei usu,et prao vedelmetalli täitmisega seda pidama saab? Targemad võivad kaasa rääkida, see siin vaid minu nägemus. Mis moodi ma katkise jahutussärgi ära lapiksin.
Postitused: 5,307
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
13-08-2017, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2017, 12:21 PM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Egas mootor lapitekk pole et paiga peale paned. Sellist porri nähtud muidugi küll aga noo kuulge, tulge tänapäeva mehed.
Keemilise metalliga kinni ja ongi korras, või paar paremat elektrooti ja tuld.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Kõige kindlam on pragu kinni vaskvardaga tihvtida. Auk sisse,sinna vint keerata ja vaskvarras tulest läbi ja karastada pehmeks. Sellele vaskvardale ka ülemõõdus vint peale keerata. Siis varras auku keerata(kunagi ei tohi auku päris läbi lasta,et jääks mingi põhi allas),terava meisliga plokiga tasa lüüa,järgmine auk puurida nii,et võtaks alla poole vaske ... ja sedasi terve pragu üle käia. Hiljem ka üle temmida. Peab vett kenasti. Olen ka oma Perkinsi plokikaanel klappide vahelisi pragusid parandanud. Päris tosooliga sõita ei kannatanud aga ajas asja suvel ära küll.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kui olete head keevitajad,muretsege Malmi elektroodid ja laske julmalt mõra kinni. See aga eeldab teadmisi keevitusest(õige voolu vahemik) ja õiget(suure nikkli sisaldusega) elektroodi. Ma käisin ennem vaid,ühe variandi mitmest välja,mida on võimalik teha. Paljalt vedelmetalliga see mõra võib kinni jääda,kuid ei pruugi. Nagu ütlesin valikuid on mitmeid.
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Tsitaat:http://traktoramtz.ru/uzly-i-agregaty/vom.html
Боковой ВОМ необходим, чтобы привести в действие механизмы и приспособления, которые навешены на трактор в передней или боковой частях. Конструкционно он представляет собой отдельный механизм в корпусе из чугуна, прикрепляется с помощью штифтов и болтов на левый люк КПП трактора.
Боковой ВОМ имеет только независимый привод и подключен к коробке передач.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.