Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Elusalt ei pruugi vist saada jah. Aga Sul pole ju elusalt kätte saada vaja.
Hortulus ka ei paku?
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Öeldi nii, et eraldi ei ole saada esinduses. Kui varuosa diagrammis ei olegi seal eraldi laagrit olemas siis vaevalt hortulus ka pakub. Plaan on võtta kõik asjad ära niita, siis on vahepeal kuu aega tegutseda ja proovida laagrit kätte saada ning laagriga moduatoris ära käia, võibolla on ikka mingi sobiv mõõt kuskil kataloogis olemas ja kui kätte ei saa või laagrit ei ole, siis uus sidurikoda tuleb nädalaga kohale.
Muidu kannataks vana laagriga ka võibolla aasta niita veel, aga mulle ei meeldi nii kui võib ära laguneda just kõige suurema töö ajal.
Kui leian mõne sobiva laagri, siis annan ka teistele teada mis sellest jamast sai ja mis laager senna sobib
Sama lugu on toru sees olevate võlli laagritega, neid eraldi ei ole, saab koos toruga ainult. Justkui olen kuulnud, et ikka neid vahetatakse eraldi ka, aga juu siis ikkagi mitte
Postitused: 700
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Ma arvan, et otsi veel, kasvõi sellesama Hortulusega võta ühendust.
Mulle kunagi niidukimüüja esinduse sellid ütlesid ka ühe Partner muuruniiduki vedava võlli laagri küsimise peale, et seda ei saavatki vahetada. Koukisin karmanist tuksiläinud eksemplari välja ja arvasin, et kui ma ta koduste vahenditega kätte sain, saan uue asemele ka pandud. Siis jutt muutus: nujahh saab küll vahetada, aga eraldi ei müüda, ainult koos rattaregulaatoriga.
Tänaseks on seesinane laager Hortuluses kenasti müügis ja tolle esindusega ei ole viitsinud rohkem jaurata.
Postitused: 765
Teemad: 61
Liitus: Oct 2008
Maine:
10
Partner Formula 400-le on kellelgi juppe? Tarvis keti hammasratta peal käivat kaant, mille küljes ka ketipinguti mehhanism.
Do'nt panic
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Vaheta küünal, süütepool ning pinguta silindri ja karpa kruvisid.
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Vända otsasimmerid kontrollida.
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Segu on lahja. Minu mõte käib ka lekkivate simmerite suunas.
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Mingi ajastu stihlid on hädas kulunud kiirenduspumbaga. Tõmbad käima, käib tühikäigul, pöördesse ei lähe, lämbub.
Minu 250-l (2006) vahetati ka vändatihendeid jms, aga lõpuks läks kiirenduspumbale pime ette ja käib jälle kui kell. Mingit vahet töös ei märka.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Kui sae keerate üksõik kuhu poole külili ja pöörded muutuvad siis pole ju viga vaja kaugelt otsida. Väntvõllidel on ikka olnud mingisugune telglõtk. Ja kui nüüd otsatihendid kehvad,annab kohe tunda.
T.
Postitused: 483
Teemad: 55
Liitus: Jan 2002
Maine:
3
Tänud vihjete eest, teen katsetused ära ja siis vaatan edasi mis saab.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kuidas saada kinni pildil olevat polti? Ehk siis, on ta Jonsered 2137 turbo mootori küljes. Aga ei taha saadanas kinni jääda. Olen proovinud keermeliimi, kuid peale 5 minutilist saagimist on ta jälle lahti. Päris epoksiliimi ka ei taha panna sest jonseredidel läheb vedrusid hunnikus ning siis ei pruugi seda enam lahti saada.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kui see on veel osalise keermega eripolt, siis need ei jäägi peale paari korda enam kinni. Ma ei tea, kuidas õigem oleks, aga oma partnerinimelisel saelaadsel tootel (sama fekaal, teine pakend) keerasin M6 peale keermed üle ja rohkem probleeme ei olnud. Kannatas täitsa pingutada.