15-09-2017, 09:52 AM
97 protsenti.
A.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(15-09-2017, 07:57 AM)TeeTL Kirjutas: Ilmselt see, kes oskab ka ainult tagatulede järgi eristada mineviku klassikalisi autosid, võib julgemini ennustada ka tulevikku.
Piltmõistatus:
http://www.classicandperformancecar.com/...ear-lights
(15-09-2017, 07:57 AM)TeeTL Kirjutas: Ilmselt see, kes oskab ka ainult tagatulede järgi eristada mineviku klassikalisi autosid, võib julgemini ennustada ka tulevikku.
Piltmõistatus:
http://www.classicandperformancecar.com/...ear-lights
(10-10-2017, 20:06 PM)moto-onu Kirjutas: ... siis ma tunnen kaasa noortele kelle issid-emmed sõidavad "hallmetallikdiisel"passatitega ringi. Eriline käkk mida nostalgia lainel "taastada"?
(10-10-2017, 21:44 PM)olevtoom Kirjutas:(10-10-2017, 20:06 PM)moto-onu Kirjutas: ... siis ma tunnen kaasa noortele kelle issid-emmed sõidavad "hallmetallikdiisel"passatitega ringi. Eriline käkk mida nostalgia lainel "taastada"?
Ei tea midagi. Mulle ei tuleks elu sees pähe näiteks Renault 8 restaureerimine, aga hiljuti ühel Soome vanaautohuviliste kokkutulekul nähtuna tegi sihuke aparaat südame kuidagi erimoodi soojaks. Kuigi ka "käkk" omas ajas.
Ja mõneti ongi selliste "käkkide" taastamine-säilitamine momeelest isegi tänuväärsem tegevus kui "klassikutega" tegelemine. Sest, nagu tqhq-foorumis, küll pisut teises kontekstis, hiljuti öeldi, pole kuigi huvitav vaadata "sadat ühesugust 1959. aasta Cadillac Series 62"...
(11-10-2017, 22:24 PM)stihl Kirjutas:Testi lahendasid ikka? 6. küsimus on Aston Martin V8 Zagato. Selle tuli näeb välja nagu odava japsi oma...(15-09-2017, 13:03 PM)zazik Kirjutas: Aston Martin oli seal ainuke pähkel, ülejäänu oli ikka väga lihtne.
Aga iseeneset päris huvitav test.
Mis krdi Aston?
Mul tõmbas ilma guugeldamata ette Ferrari, mingi usakas (pontu ehk?) , mingi japs (Toyots) , Audi Coupe, odav Porge, 800 pemm...
.
(13-10-2017, 16:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: Normaalse taastamisega on sedapsi, et mustanumbritemaatika algab kusagilt 25 kilost juudiruublist. Pole vahet, kas taastad Cadillaci V16 või Gaz-21. Lihtsalt päeva lõpuks on Gaz ikkagi Gaz ja tegelik turuväärtus vaevalt, et üle 15 kilo ulatub.Kui see mustanumbri autu omanik on korralik poiss,poputab ja nunnutab oma hoolealust veel mõned aastakesed,küll siis hinnanumbrid ka ükskord ühtivad.