17-09-2017, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2017, 09:52 AM ja muutjaks oli Formika.)
Panen siia üles uue teemana Gaz 11 taastamise, kuigi muid töid on mitu tükki lõpetamata, siis rohkem endale projekti päevikuks. Nimelt on siit hea endal lugeda , mis vidina oled leidnud ja mida veel vaja ja muidugi lootusega, et äkki kellelgi on midagi välja pakkuda.
Niisiis Gaz 11, ehk õige nimega Gaz 11-73, mida toodeti tervelt 1170 tk. (aastatel 1940 - 1941 ja 1945 - 1948). Ja originaalis peaks välja nägema selline
Ukrainast leidsin sellise isendi
Tegu on täiesti ümberehitatud (esiosa) ja Pobeda mootoriga isendiga. Auto ei maksnud suurt midagi, aga kuna puudusid kere ja raami numbrid, siis tuli esitada taotlus uue identiteedi saamasiseks, mille tulemusena, ma ei tea kuidas anti autole tänapäevane kere nr., millest mul on tuline kahju, sest minu arust võtab see ära tüki auto originaalsust.
Kuna autol seisab momendil Pobeda mootor, siis passis ka selle andmed
Varsti hakkan teda lammutama, eks siis selgub, mis sealt võtta annab ja mida vaja. Juba praegu on selge, tagasild on originaal, esisild Gaz 21. Mootor, käigukast Pobeda. Armatuur Gaz 51. Kere Gaz M1, ninaosa Gaz 69, eks ta momendil üks värd ole. Praegu tuleb garaaži minna midagi liigutama aga õhtul kirjutan natuke põhjalikumalt, mis siis eristab gaz M1-te ja M11-st.
Niisiis Gaz 11, ehk õige nimega Gaz 11-73, mida toodeti tervelt 1170 tk. (aastatel 1940 - 1941 ja 1945 - 1948). Ja originaalis peaks välja nägema selline
Ukrainast leidsin sellise isendi
Tegu on täiesti ümberehitatud (esiosa) ja Pobeda mootoriga isendiga. Auto ei maksnud suurt midagi, aga kuna puudusid kere ja raami numbrid, siis tuli esitada taotlus uue identiteedi saamasiseks, mille tulemusena, ma ei tea kuidas anti autole tänapäevane kere nr., millest mul on tuline kahju, sest minu arust võtab see ära tüki auto originaalsust.
Kuna autol seisab momendil Pobeda mootor, siis passis ka selle andmed
Varsti hakkan teda lammutama, eks siis selgub, mis sealt võtta annab ja mida vaja. Juba praegu on selge, tagasild on originaal, esisild Gaz 21. Mootor, käigukast Pobeda. Armatuur Gaz 51. Kere Gaz M1, ninaosa Gaz 69, eks ta momendil üks värd ole. Praegu tuleb garaaži minna midagi liigutama aga õhtul kirjutan natuke põhjalikumalt, mis siis eristab gaz M1-te ja M11-st.