#1

Sai nüüd liigutud võrri pealt suurema masina selga (vihje pealkirjas)
Aga on nipet näpet küsimusi.

1)Hetkel esimene ja kõige suurem mure, et kas keegi teab kedagi Tartus kes teeks ülevaatuse nii ära, et passis küll masin külgkorviga, aga korvi masina küljes pole (pole sõidukorras ja ka minu oma) 

Tahaks Tagadi laadale sellega sõita Smile

2) Jala käigu pedaal ei taha 3 ja 4da käigu jaoks ise eriti alla tulla. (kuskil mõni vedru pahaks läinud?) 


3) Laeb natuke vähe peale pisikest ringi laadis 6,3-6.4. Akud said uued ostetud.

4) Esituli natuke nõrk. Tartu turu poest silma ei hakanud õiget pirni, et proovida alguses sellega. Võib olla vanades juhtmetes või pirnis asi ?

5) Spidomeeter hüppas 10km/h ulatuses. Läks hetke kiiruseni ja siis vajus alla jne. Nüüd viimane sõit ei näitanud midagi enam Sad
Vasta
#2

Kui tehasest on masin väljunud külgkorviga ning on tootja poolt antud võimalus korvi eemaldada, siis ei tohiks kellegil olla pretensioone ilma korvita sõitmise suhtes. Mina lasin oma Jawa passi sisse märkida, et võin kasutada ka ilma külghaagisetta.
Vasta
#3

See on muidugi hea uudis! Mis kategooria sõidukiks on nimetatud masin reg. tunnistusel märgitud? Kas oleks võimalik näha sellest reg. tunnistusest pilti?
Vasta
#4

Vt numbri järgi maanteeameti lehelt - 65ZL

Tegemist on india versiooniga, kus soolona võib kolmekesi sõita -  Big Grin
Vasta
#5

Ülevaatusel peavad kõik passis lubatud asjad olemas olema. Näiteks autol, millel istmed välja käivad, peavad ülevaatusel kõik sees olema. 
Pärast võid võib-olla soolona sõita. Üldiselt pidi minu meelest ümber registreerima, kui soologa sõita tahad.

hp
Vasta
#6

(21-09-2017, 08:12 AM)motamees Kirjutas:  Ülevaatusel peavad kõik passis lubatud asjad olemas olema. Näiteks autol, millel istmed välja käivad, peavad ülevaatusel kõik sees olema. 
Pärast võid võib-olla soolona sõita. Üldiselt pidi minu meelest ümber registreerima, kui soologa sõita tahad.

Tere

Mul sama kogemus olemas. Jätsin korvi dokumentidest välja, kuna sõidan enamasti soolona (ümberehituse vormi täitmisega ja MNTs ettenäitamisega oleks seda saanud teha).
Natuke pelgan, et kui korviga välismaale satun, mis siis saab?

Lisasin väljavõtte konkreetsest kirjavestlusest ametnikuga (usun, et selle avaldamine on pigem hea, kui ebaviisakas käitumine).
   

Edu!
Vasta
#7

(21-09-2017, 08:04 AM)tõnn Kirjutas:  Vt numbri järgi maanteeameti lehelt - 65ZL

Tegemist on india versiooniga, kus soolona võib kolmekesi sõita -  Big Grin

MNT ametnik saab sinna märkuste reale soovi korral kirjutada tgelikult ka midagi sellist, et see on mu vanaema tsikkel ja seda ei tohi üle värvida.
Positiivne on see, et sinu masin läheb ilmselt 99% juhtudel politsei filtrist kenalt läbi (õnneks pole isegi mulle keegi halvasti öelnud, kuigi passis soolo aga korv küljes). Ülevaatusega võib kunagi isegi probleeme tulla.

Igaljuhul parem kui mitte midagi. Minu arust on see tobe, et tänapäeval seadus korvi ära võtta ei võimalda.

MNT's Tõnni Jawa andmed:
   
Vasta
#8

(21-09-2017, 12:01 PM)morse Kirjutas:  
(21-09-2017, 08:04 AM)tõnn Kirjutas:  Vt numbri järgi maanteeameti lehelt - 65ZL

Tegemist on india versiooniga, kus soolona võib kolmekesi sõita -  Big Grin

MNT ametnik saab sinna märkuste reale soovi korral kirjutada tgelikult ka midagi sellist, et see on mu vanaema tsikkel ja seda ei tohi üle värvida.
Positiivne on see, et sinu masin läheb ilmselt 99% juhtudel politsei filtrist kenalt läbi (õnneks pole isegi mulle keegi halvasti öelnud, kuigi passis soolo aga korv küljes). Ülevaatusega võib kunagi isegi probleeme tulla.

Igaljuhul parem kui mitte midagi. Minu arust on see tobe, et tänapäeval seadus korvi ära võtta ei võimalda.

MNT's Tõnni Jawa andmed:
Läksin mina ka sellele e lehele ja tuli üllatuseks, et kirjas nagu Tõnni jawal, et külgkorviga või ilma. Ehk siis peaks laskma  rohelisele paberile ka trükkida? Kuigi nad saavad ju ise ka vaadata samu.andmeid
Vasta
#9

Mina nõudsin ise sellist märget passi, kuna tehas on nii ette näinud.
Uuriti Tallinnast, väideti et sellist asja pole kunagi keegi teinud ega ka selle peale tulnud, kuid kuna mul oli õigust rohkem kui vaja ning suhtlesin normaalselt siis saingi soovitud asja kirja.
Ülevaatusel olen käinud vaid korra ning peale seda hakkasin elukestvat remonti tegema.
Muide, Jawa 360 külgkorvi kinnitus varjab ära raaminumbri ning kui peensusteni laskuda, siis ka see peaks olema ülevaatusel nähtav.

Õnneks on ametnikud mõistlikud, kui nendesse normaalselt suhtuda.


.................
Laadimist peaks saama laadimisreleest juurde keerata.
Enne ülevaatusele minekut puhasta ja reguleeri pidurid ning vaata, et esiamordid ja tagumine kahvel ei loksu, kui puksid on läbi, siis on probleem suurem, kui puuduv külgkorv.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne