27-09-2017, 22:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2017, 22:20 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Märkenöelaga (milleks oli teritatud nöelpüstoli nöel) sai kinnituse kuju metallile joonistatud ja vöis löikama hakata.
Tol ajal mul muud polnud kui löike-ketas.
Kujult tuli köik kenasti öige välja. Kasutasin erinevate paksustega löike-kettaid, erineva paksusega käiamis-kettaid ja löpuks ka lihvketast.
Soovisin ka liugpinda originaalilähedast. Et ilusam oleks ja et mugavam kasutada oleks.
Selleks löikasin siis vastavas möödus kolmnurgad ja painutasin öigesse kumerusse. Erinevate parraste kinnitused olid liugpinnaga allapoole suuremad (asümmeetrilised):
TIG keevitusest teadsin ma tol ajal vaid niipalju, et see kuskil nurgas olemas on. Kuda töötab, polnd örna aimugi. Tegin keevituse MIG-ga.
Keevitust saigi ohtralt pandud, kuna käiamine ja üle-lihvimine oli plaanis niikuitnii.
Löppkujuga olin väga rahul ... parem kui originaal, sest ta on tugevam
Et puhas metall rooste ei läeks ja värv sealt maha kraabitaks, otsustasin metallid oksüdeerida ölis. Nii jäid nad kenad musta värvi ja ei läinud rooste:
Kogu komplekt siis veel koos, kuid peale paikapanemist sain originaalid ää visata:
Paikas uued kinnitused oma pesades ... ootasin masinasse paika kruttimist:
Teenisid nad mind veatult kogu perioodi, mil Niva mul kasutuses oli, probleeme tagaistme seljatoega enam ei olnud.
Tol ajal mul muud polnud kui löike-ketas.
Kujult tuli köik kenasti öige välja. Kasutasin erinevate paksustega löike-kettaid, erineva paksusega käiamis-kettaid ja löpuks ka lihvketast.
Soovisin ka liugpinda originaalilähedast. Et ilusam oleks ja et mugavam kasutada oleks.
Selleks löikasin siis vastavas möödus kolmnurgad ja painutasin öigesse kumerusse. Erinevate parraste kinnitused olid liugpinnaga allapoole suuremad (asümmeetrilised):
TIG keevitusest teadsin ma tol ajal vaid niipalju, et see kuskil nurgas olemas on. Kuda töötab, polnd örna aimugi. Tegin keevituse MIG-ga.
Keevitust saigi ohtralt pandud, kuna käiamine ja üle-lihvimine oli plaanis niikuitnii.
Löppkujuga olin väga rahul ... parem kui originaal, sest ta on tugevam

Et puhas metall rooste ei läeks ja värv sealt maha kraabitaks, otsustasin metallid oksüdeerida ölis. Nii jäid nad kenad musta värvi ja ei läinud rooste:
Kogu komplekt siis veel koos, kuid peale paikapanemist sain originaalid ää visata:
Paikas uued kinnitused oma pesades ... ootasin masinasse paika kruttimist:
Teenisid nad mind veatult kogu perioodi, mil Niva mul kasutuses oli, probleeme tagaistme seljatoega enam ei olnud.
Arrogance diminishes wisdom !