dislapaja "surm"
#41

(22-10-2017, 21:36 PM)linnuke Kirjutas:  
(22-10-2017, 21:12 PM)ervg Kirjutas:  asi pole võimsuses, lihtsalt oleks põnev näha kuni 10kRPM käivat diiselmootorit.  okok, võibolla mitte 10k, aga mõte jääb samaks Smile

La Manches Audid juba mõnedki aastad disladega võitnud ...Ehk neil Rolleyes

La Manches sõidetakse laevade või rongidega... Ilmselt pidasid silmas ikka Le Mansi.
Vasta
#42

(22-10-2017, 21:42 PM)zazik Kirjutas:  
(22-10-2017, 21:36 PM)linnuke Kirjutas:  
(22-10-2017, 21:12 PM)ervg Kirjutas:  asi pole võimsuses, lihtsalt oleks põnev näha kuni 10kRPM käivat diiselmootorit.  okok, võibolla mitte 10k, aga mõte jääb samaks Smile

La Manches Audid juba mõnedki aastad disladega võitnud ...Ehk neil Rolleyes

La Manches sõidetakse laevade või rongidega... Ilmselt pidasid silmas ikka Le Mansi.

OK.Olgu siis nii.Aga rongidega vast altpoolt Big Grin
Vasta
#43

(22-10-2017, 20:27 PM)hulgus Kirjutas:  Jõust... niipalju seda oli, et 1. käigu ja täiskoormaga ei saanud liikuda, et aia veerde sõita, kolemaru äkiline oli, siduri-kardaani-reduktoripärast hakkas hirm.
Kas jõudu oli oluliselt rohkem kui siis, kui paigutada üks telliskivi gaasipedaali peale ning proovida massinat veel vabaks jäänud valitsate abil käitada? Ma päris nii proovinud küll pole, aga nt haagisele alla tagurdamisel on esimestel kordadel või võõra autuga ka tühikäigul päris järske jõnkse käinud, kabiini on ikka korralikult õõtsuma saanud...

Minu iva oli tegelt see, et ma ei oska näha põhjust, miks peaks lõhkumaläinud mootoril rohkem jõudu olema kui muidu 100%-liselt koormatud mootoril. Kui pöörded on üle tavalise piiraja, siis inertsist tulenevat lisaenergiat ärgem arvestagem, räägime eespool mainitud mäkkesõidust. A see, et mina aru ei saa, ei tähenda muidugi, et olla ei või... Nt seda, et MAZi pihustitest ei suudetud vajalikku kütusekogust läbi pressida ning siis võeti vajalikul hetkel õli appi...
Vasta
#44

(22-10-2017, 21:33 PM)cesium Kirjutas:  
(22-10-2017, 00:29 AM)hulgus Kirjutas:  lõikusime kütusevoolikut enne pumpa ja ära ta kooles.

Süüde välja ei peatanud kütet?

Kui aus olla, siis ei teagi...? Rahvas seisis kaugel ringis ümber, niipalju sain aru, et tomaat kast, aga sisse ei julend keegi minna. Eks see vooliku nüsimine oli juba paras julgustükk. Tea kaugele kepsud lendavad?
Vasta
#45

(23-10-2017, 02:09 AM)hulgus Kirjutas:  
(22-10-2017, 21:33 PM)cesium Kirjutas:  
(22-10-2017, 00:29 AM)hulgus Kirjutas:  lõikusime kütusevoolikut enne pumpa ja ära ta kooles.

Süüde välja ei peatanud kütet?

Kui aus olla, siis ei teagi...? Rahvas seisis kaugel ringis ümber, niipalju sain aru, et tomaat kast, aga sisse ei julend keegi minna. Eks see vooliku nüsimine oli juba paras julgustükk. Tea kaugele kepsud lendavad?

Point olevat ikka õlilekkes ,mitte kütis... Rolleyes
Vasta
#46

Ju seal on erinevaid variante, mitte ainult karterist õli tirimine. Dislal ju käib reguleerimine sisuliselt aint kütusekogusega, seega rikke tõenäosus suurem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#47

(23-10-2017, 02:30 AM)Marko Kirjutas:  Ju seal on erinevaid variante, mitte ainult karterist õli tirimine. Dislal ju käib reguleerimine sisuliselt aint kütusekogusega, seega rikke tõenäosus suurem.

Teema 2 e. vastus oli ,et õli probleem.Kuna ise algatasin ,tahakski selgust saada... Rolleyes
Vasta
#48

Enamus diislitel on sisselaske torustikus manuaalselt või automaatselt juhitav klapp. Ainult lammas inimene püüab lõhkuma läinud mootorit esimese käiguga välja suretada.
Vabandust ei saanud mitte vaiki olla aga siin kohati väga rumal jutt.
Vasta
#49

(23-10-2017, 02:44 AM)autojuht Kirjutas:  Enamus diislitel on sisselaske torustikus manuaalselt või automaatselt juhitav klapp. Ainult lammas inimene püüab lõhkuma läinud mootorit esimese käiguga välja suretada.
Vabandust ei saanud mitte vaiki olla aga siin kohati väga rumal jutt.

Võta nüüd kinni ,paljud just soovitavad küll madalamaid käike ,mudaseid põlde ..isegi kivimüüri.Mille peale pidama jääda ,kui häda käes... Rolleyes Rolleyes
Vasta
#50

(23-10-2017, 02:44 AM)autojuht Kirjutas:  Ainult lammas inimene püüab lõhkuma läinud mootorit esimese käiguga välja suretada.
Väljasuretamiseks sobib loomulikult viimane käik, mitte esimene.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#51

(23-10-2017, 02:44 AM)autojuht Kirjutas:  Enamus diislitel on sisselaske torustikus manuaalselt või automaatselt juhitav klapp.
....

See väide ei pea paika.  Reaalselt sulguva klapiga mootoreid on üsna vähe. Sisselaskeklanalite pikkust või geomeetriat muutvad liblikad ei lähe arvesse.

Kui diiselmootor on hakanud mingil põhjusel mootoriõlilt käima, ei peata seda diislikütusetrassi lõhkumine. Kütusepumast lolliks läinut küll.


Koormuseta ja maksimaalse etteande asendisse kinni kiilunud latiga diiselmootor (mis on jämedalt sama, nagu vabalt õli imev mootor) lendab laiali sõltuvalt mootori koostamise häädusest kas veidi või märkimisväärselt teisel pool 10 krpm. Umbes kahekordne pööretepiiriku väärtus või veidi peale - sõltuvalt kolvigrupi tasakaalustusest.

Esimese käiguga saab tappa ainult väga lahjat mootorit. Reaalselt märatsevat pada tasub hakata kägistama ainult suurima käiguga ja loota, et sidur enne katla sesikumist üles ei sula. Auotmaatkasti korral see ei õnnestu, kuna hüdrotrafo libiseb läbi ja ainsaks tulemuseks on keevast õlist riknenud kast.
Vasta
#52

(21-10-2017, 23:05 PM)hulgus Kirjutas:  
(21-10-2017, 20:36 PM)muska71 Kirjutas:  vana urvan sd23 läks kütusepumbast lõhkuma,aitas süüde välja,põhjust enam ei mäleta.

Vanematel jaapanlastel oli sisselaskes õhuklapp, mis süüte väljalülimisel õhu kinni keeras. Ju siis oli põhjust.
sellel pole mingit klappi sisselaskes.
Vasta
#53

Minu SD22-l käiski pöörete juhtimine "gaasiklapiga", gaasipedaalist (selle peaks ka diisli puhul vist jutumärkidesse panema?) läks tross klappi, sellest kahelpool olid vaakumvoolikud mis juhtisid pumpa. Lõhkuma ei läinud kordagi igatahes Big Grin
Vasta
#54

Mälu hakkab küll kehvaks minema, kuid selle vähesegi järelejäänu meenutustes sobrades oli suvel lõhkumaläinud sharanil automaatkastike ja seisma jäi üsna kohe peale kangi liigutamist. Isegi keret ei visanud edasi. Kuigi juba korduvalt on väidetud vastupidist, siis mulle jäi asi sedapidi meelde. Ju siis oli hea tihke hüdrotrahvo : )
Vasta
#55

Kui vana auto? Milline KSP? Kas läks lõhkuma kütusest või õlist sisselaskes? Kas oli tavapärane hüdrotrafoga automaat või tavalise siduriga robotkast?

Hea, et käigu sissepanek aitas ja mootor laiali ei lennanud. Cool

Olgugi hüdrotrafol "lukustumispöörded", õigemini pöörlemissageduse väärtus, kus libisemine --> 0, kuid ei muutu ilma mehh. lukustuseta kunagi PÄRIS nulliks. Kes kahtleb  - proovigu järele. Näiteks MB OM602 otsas olev 722.4xx kast lubab mootoril vedada rahumeeli 1700 pöördega. OM613 ja 722.6xx libistab 1500 peal.

Kunagi oli Mazda bensukas, see libistas lausa 2300.
Vasta
#56

Kes seda nüüd täpselt öelda oskab tagantjärele. Mingi viistetist aastat vana sharan ehk oligi. Aga millest lõhkuma läks- seda ei tea, kohutav suits oli siiski taga. Mootor oli pärast igal juhul omadega kas õhtal või siis liialt hästi sisse sõidetud, sest enam käima ei läinud.

Läbilibisemine toimub ikka vast suunalt ratas-käimar. Kui oleks nii, et liinil mootor-käimar kõik jõud ära kaob, siis pole ju automaatkastil mingit mõtet, kui vähe järele mõtelda.
Vasta
#57

(23-10-2017, 18:34 PM)alfredo Kirjutas:  ...

Läbilibisemine toimub ikka vast suunalt ratas-käimar. Kui oleks nii, et liinil mootor-käimar kõik jõud ära kaob, siis pole ju automaatkastil mingit mõtet, kui vähe järele mõtelda.

Kui nüüd automaatkasti tööpõhimõttele keskenduda, siis tavapärane käigukast EI TOHI libistada rohkem, kui ühelt käigult teisele lülitumisel on vältimatu. Sest korraga on ühendatud kaks ülekandearvu ja see ei ole ilma libisemiseta friktsioonühenduses võimalik. Igasugune pikem libisemine hävitab käigukasti. Sad
Vasta
#58

(23-10-2017, 14:16 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Minu SD22-l käiski pöörete juhtimine "gaasiklapiga", gaasipedaalist (selle peaks ka diisli puhul vist jutumärkidesse panema?) läks tross klappi, sellest kahelpool olid vaakumvoolikud mis juhtisid pumpa. Lõhkuma ei läinud kordagi igatahes Big Grin

minu sd 23 läks tross pumba peale hoovasse ja hoovaga regulliti peale antavat kütusekogust.
Vasta
#59

(23-10-2017, 00:36 AM)41Degree Kirjutas:  Minu iva oli tegelt see, et ma ei oska näha põhjust, miks peaks lõhkumaläinud mootoril rohkem jõudu olema kui muidu 100%-liselt koormatud mootoril. Kui pöörded on üle tavalise piiraja, siis inertsist tulenevat lisaenergiat ärgem arvestagem, räägime eespool mainitud mäkkesõidust. A see, et mina aru ei saa, ei tähenda muidugi, et olla ei või... Nt seda, et MAZi pihustitest ei suudetud vajalikku kütusekogust läbi pressida ning siis võeti vajalikul hetkel õli appi...

 Samas vbolla ikkagi piisas lõhkumaläinud kone lisa vingaalist tõusu alghetkel. Kuna vabalthingav diisel pikkadel tõusudel kustub ära aga antud näites lõhkumaaetuna jõudis enne ära kustumist tippu välja.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#60

(23-10-2017, 22:38 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(23-10-2017, 00:36 AM)41Degree Kirjutas:  Minu iva oli tegelt see, et ma ei oska näha põhjust, miks peaks lõhkumaläinud mootoril rohkem jõudu olema kui muidu 100%-liselt koormatud mootoril. Kui pöörded on üle tavalise piiraja, siis inertsist tulenevat lisaenergiat ärgem arvestagem, räägime eespool mainitud mäkkesõidust. A see, et mina aru ei saa, ei tähenda muidugi, et olla ei või... Nt seda, et MAZi pihustitest ei suudetud vajalikku kütusekogust läbi pressida ning siis võeti vajalikul hetkel õli appi...

 Samas vbolla ikkagi piisas lõhkumaläinud kone lisa vingaalist tõusu alghetkel. Kuna vabalthingav diisel pikkadel tõusudel kustub ära aga antud näites lõhkumaaetuna jõudis enne ära kustumist tippu välja.

Diisel Golf löhkuma minnes nüüd küll mingit ägedamat minekut tunda ei andnud ,vähemalt
mina ei märgand........

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne