Küsimused t-25A-1 kohta

Mille jaoks on lisaks neljale käigulülitus sälgule siin video algul veel kaks lisa sälku. Tähistatud Bp ja Bw?
https://www.youtube.com/watch?v=RW1gOKtiZ-w
Selle rea lülitusvõimalus küll plekiga kinni pandud.
Samas klassikaline ikka nelja käigu sälguga.
https://www.youtube.com/watch?v=LOSQ2H-jifU
Vasta

(28-10-2017, 23:10 PM)meli666 Kirjutas:  Mille jaoks on lisaks neljale käigulülitus sälgule siin video algul veel kaks lisa sälku. Tähistatud Bp ja Bw?
https://www.youtube.com/watch?v=RW1gOKtiZ-w
Selle rea lülitusvõimalus küll plekiga kinni pandud.
Samas klassikaline ikka nelja käigu sälguga.
https://www.youtube.com/watch?v=LOSQ2H-jifU

Mõtle loogikaga siis jõuad ka õigele järeldusele :Smile

Osadel käigukastidel pole peal seda  väikest reevers kangi vaid kõik see jura käis 1 kangi abil. Erinevatel aastakäikudel oli see komme. Reaalselt aga oli vaid kang puudu.
arvatavasti siin tahtis ka omanik reeverskangi eraldi ja jättis vana lülituspleki peale.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

See skeem millest siin juttu eespool oli kõige haigem käiguvahetus 25 tüüpi masinal  mida andis üldse välja mõelda. Seal olid nii käigud, reevers kui kiirendi-aeglusti kõik ühe kangi all. Pidin kunagi poisikesest peast sellisega heina kaarutama suvi aega. Anna jumal kannatust öeldi selle masina kohta. Põllu otsas vehkisid selle kangiga ennast hulluks kui masina ringi said.
Kaan on tal sama aga mis uuemal eraldiseisva reevers kangiga masinal. Vaid kangi auk puudu. Õige koha peale auk sisse puurida, ära puksida ja kang leiutada ning olukord on lahendatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tuleb eelmise postitajaga nõustuda, sai samuti poisikesepõlves ühe kangi süsteemiga kaarutatud. Toona oli see käigukast veel pooleldi tundmatu, mõnda käiku tundisin ja nendega sai asjad ära aetud. Kuni päevani kui kerkis vajadus tagurdada. Teadsin küll, et enda poole ja paremale, siis tagurdab. No sai tagurdatud palju vaja. Aga tee või tina, nüüd masin ainult tagurpidi ju liikuda tahabki  Big Grin Ei mõistunud reversist uuesti edaspidi liikuma panna. Leidsin siis ühe asendi, kus masin edasi liikus. Tõsi, äärmise aeglusega. Niimoodi kaarutada ei kannatanud ja sai ette võetud kodutee. Eks ma niimoodi koju venisin. Edaspidi sain teada, et see on tigukäik. Nüüd kus igasugu masinate roolis on oldud saab vaid imestama millise lahenduse nõukogudemaa insenerid välja mõtlesid. Ja väitku mõni algaja autojuht veel, et "käigud on nii keerulised meelde jätta".
Vasta

Tänud kõigile. Asi selge.
Siiani olen toimetanud kolmekangilise Harkovi 25-ga.
Sai siis Vladimirets lisaks muretsetud ja selle käigumajandus võõras.
Nüüd asja teades jah kohe aru saada, et tegu olnud ühekangilise masinaga. Käigukorpus koos reeverskangiga teist värvi võrreldes selle lülitusplekiga.
   
Kui kellegil üle see õige sobiv lülitusplekk, siis palun ühendust võtta. Oleks selle ostust huvitatud. Kaoks üks segadusse ajav vidin traktori küljest ära.
Vasta

(29-10-2017, 21:46 PM)meli666 Kirjutas:  Tänud kõigile. Asi selge.
Siiani olen toimetanud kolmekangilise Harkovi 25-ga.
Sai siis Vladimirets lisaks muretsetud ja selle käigumajandus võõras.
Nüüd asja teades jah kohe aru saada, et tegu olnud ühekangilise masinaga. Käigukorpus koos reeverskangiga teist värvi võrreldes selle lülitusplekiga.

Kui kellegil üle see õige sobiv lülitusplekk, siis palun ühendust võtta. Oleks selle ostust huvitatud. Kaoks üks segadusse ajav vidin traktori küljest ära.

Võrus kulikovi juures oli see plekitükk ka müügis. Oli teine küll pruuni värvi kuid see pole määrav. Selle uuema 2 kangi variandi oma mõtlen.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(29-10-2017, 21:53 PM)unimüts Kirjutas:  Võrus kulikovi juures oli see plekitükk ka müügis. 

Ok, tänan. Siis asi lahendatud.
Pean nagunii Kulikovi juurde minema, et lisaks veel mõningatele vigadele lahendused leida.
Vasta

Plankline 1991a 25A- l on plekist armatuuri sees kaks tühja kohta näidikutele - suurde auku sobib tahhomeeter, mis teise käib?

   

Näidikute higistamise vastu ei ole mingit rohtu peale varju all hoidmise?

Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?

Т-25 электро схема
Seal ned küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  Plankline 1991a 25A- l on plekist armatuuri sees kaks tühja kohta näidikutele - suurde auku sobib tahhomeeter, mis teise käib?



Näidikute higistamise vastu ei ole mingit rohtu peale varju all hoidmise?

Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?

Mina panin sellesse tühja auku voltmeetri. Plekist katte võtsin viskasin minema, all väga ilus kellade paneel. Paigaldasin uued kellad kus valgustus sees ja kaks vabaks jäänud auku kus enne oli kellade valgustus sai täidetud  märgutuledega millel on hetkel vaid kunstiline väärtus, ei oska  leida praktilist otstarvet.

Ja samas küsimus nende eraldiseisvate hõõgküünalde kohta. Kas nende jaoks on vaja paigaldada relee või toimivad nad samaviisi nagu see üks tõrvik seal sisselaskekollektoris, keerad võtit ja ootad kuniks lamp põlema läheb?

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-11-2017, 09:43 AM)Daff Kirjutas:  
(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  , keerad võtit ja ootad kuniks lamp põlema läheb?

mina küll mingit lampi ei vahi,lisa küünal kuhugi juhi vaatevälja,vajutad nuppu(kas relee või mis iganes)ja siis vaatad kuni küünal punane ja tuld.mul siiani kõik dislad sellisel meetodil ja toimivad laitmatult.
Vasta

(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  Plankline 1991a 25A- l on plekist armatuuri sees kaks tühja kohta näidikutele - suurde auku sobib tahhomeeter, mis teise käib?



Näidikute higistamise vastu ei ole mingit rohtu peale varju all hoidmise?

Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?
sellesse teise väiksemasse auku peaks käima kell.
Vasta

(12-11-2017, 19:47 PM)Subaru Kirjutas:  
(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  Plankline 1991a 25A- l on plekist armatuuri sees kaks tühja kohta näidikutele - suurde auku sobib tahhomeeter, mis teise käib?



Näidikute higistamise vastu ei ole mingit rohtu peale varju all hoidmise?

Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?
sellesse teise väiksemasse auku peaks käima kell.

Mitte ühegil t25a mudelil pole ma elus näinud kella. Ise panin küll dt-75 kella sinna kuid see on nagu võõrkeha. Paluks pilti originaal kellast (mida mina pole tuhandete masinate piltidel kohanud)

Ise arvan, et see võiks olla hoopis termomeetri auk. Sarnaselt osadel dt75tel on 4 kella (osadel on ka 3, kuid see neljas auk on kas ajanäitamise kell või teine temperatuuri näidik)


Reaalne vihje võiks olla ltz 55 armatuur. Seal on ka 4 kella armatuuris.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

On keegi laiali võtnud T-25 rippsüsteemi kaant-õlipaaki?
Nimelt tõsteõlakute nuutvõll koledasti loksub kaane sees. On seal kaanes miskiseid vahetatavaid pukse ka? Tõmbasin ühe õlaku võlli küljest ära, aga ei suutnud nagu puksi tuvastada. Määrida ka vist seda võlli kuidagi ei saa, nipleid nagu ei tuvastanud.
Teine probleem jõuvõtuvõlli sisselülitus hoovaga. See kahvlit liigutav võll samuti loksub koledasti kaane sees. On seal ka üldse puksi või kaane sisse lihtsalt ava tehtud?
Vasta

Nuutvõll on pukside peal ja määrdenippel on ka olemas,keskel mingis süvendis. Jõuvõtu lülitus on ka puksi peal. Aastatega lihtsalt need puksid sealt otsa saanud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-11-2017, 22:24 PM)meli666 Kirjutas:  On keegi laiali võtnud T-25 rippsüsteemi kaant-õlipaaki?
Nimelt tõsteõlakute nuutvõll koledasti loksub kaane sees. On seal kaanes miskiseid vahetatavaid pukse ka? Tõmbasin ühe õlaku võlli küljest ära, aga ei suutnud nagu puksi tuvastada. Määrida ka vist seda võlli kuidagi ei saa, nipleid nagu ei tuvastanud.
Teine probleem jõuvõtuvõlli sisselülitus hoovaga. See kahvlit liigutav võll samuti loksub koledasti kaane sees. On seal ka üldse puksi või kaane sisse lihtsalt ava tehtud?

(12-11-2017, 22:51 PM)Daff Kirjutas:  Nuutvõll on pukside peal ja määrdenippel on ka olemas,keskel mingis süvendis. Jõuvõtu lülitus on ka puksi peal. Aastatega lihtsalt need puksid sealt otsa saanud.

Ülemine õlakute võll
Seal sees pole ühtegi puksi originaalis. 100pro no no no. Kõik on omalooming.  Youtubes palju videosid ka kuidas seda auku taastatakse.
Määrde niplite kohta ka sama. Originaalis kahtlen, samas olen paljudel näinud. Üritanud ka ise puurida. ei kurat see malm on ülikõva. ei ole õnnestunud.  

Vaikides
Tartus nutuse näoga "Tartu valumehaanikasse" sisse astud, siis taastavad nad sul selle augu ära.  Isegi uutel paakidel on see lõtk seal meeletu.

Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(12-11-2017, 23:00 PM)unimüts Kirjutas:  Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.

Vilttihend ikka peaks tolmu vastu olema, mitte võlli loksumist peatama.
Praegu leemetab lülitusvõlli juurest kenasti, lõtk ka selline millimeeter peale.
Rippsüsteemi parema tõsteõlaku nuutvõlli ja korpuse vahel lõtk vist isegi mõnesentimeetrine. Ikka täitsa jube. Ja huvitav, et just sealtpoolt kulunud, kuigi hürosilindri poolt nagu oleks loogilisem.
Tundub, et olen oma uue Vladimiretsi näol õnnetuse otsa sattunud. Vana Harkov on ikka väga tihe selle kõrval.
Aga eks tuleb vist otsast hakata lahkama ja kaan küljest võtta.
Mis teha, Ksf Unimütsi soovitusi ei kuulanud ja korralikku asja ligi ei võtnud. Mõtlesin, et mis see nipet siit ja näpet sealt siis ära ei ole. Nüüd vist läheb ikka jällegi see sama summa ära, mis oleks korraliku eest pidanud välja käima. Oma töö ja jant veel peale kauba.
Vasta

(30-10-2017, 22:03 PM)aavu Kirjutas:  
(29-10-2017, 23:36 PM)Laurts Kirjutas:  Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?

Т-25 электро схема
Seal ned küll.

Ega ikka ei ole küll, suure otsimise peale leidsin siit lehelt

https://fermer.ru/comment/1076572287#comment-1076572287

Õunade raamatus on samuti analoogne kahe küünlaga skeem olemas

[Pilt: t-25elektroshemavcvete.jpg?itok=fTAQpf7a]
Nagu näha siis  pos. 5 on hõõgküünlad, ühendatud otse süütelukku, märgulamp (13) samuti küünaldega rööbiti, releed pole. Ei saagi aru mis takistab küünalde läbipõletamist? Armatuurile paigaldatud lisaküünal raiskaks ju mõttetult aku resurssi...


(12-11-2017, 09:43 AM)Daff Kirjutas:  Mina panin sellesse tühja auku voltmeetri. Plekist katte võtsin viskasin minema, all väga ilus kellade paneel. Paigaldasin uued kellad kus valgustus sees ja kaks vabaks jäänud auku kus enne oli kellade valgustus sai täidetud  märgutuledega millel on hetkel vaid kunstiline väärtus, ei oska  leida praktilist otstarvet.

Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(12-11-2017, 23:49 PM)meli666 Kirjutas:  
(12-11-2017, 23:00 PM)unimüts Kirjutas:  Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.

Vilttihend ikka peaks tolmu vastu olema, mitte võlli loksumist peatama.
Praegu leemetab lülitusvõlli juurest kenasti, lõtk ka selline millimeeter peale.
Rippsüsteemi parema tõsteõlaku nuutvõlli ja korpuse vahel lõtk vist isegi mõnesentimeetrine. Ikka täitsa jube. Ja huvitav, et just sealtpoolt kulunud, kuigi hürosilindri poolt nagu oleks loogilisem.
Tundub, et olen oma uue Vladimiretsi näol õnnetuse otsa sattunud. Vana Harkov on ikka väga tihe selle kõrval.
Aga eks tuleb vist otsast hakata lahkama ja kaan küljest võtta.
Mis teha, Ksf Unimütsi soovitusi ei kuulanud ja korralikku asja ligi ei võtnud. Mõtlesin, et mis see nipet siit ja näpet sealt siis ära ei ole. Nüüd vist läheb ikka jällegi see sama summa ära, mis oleks korraliku eest pidanud välja käima. Oma töö ja jant veel peale kauba.

Tead mõni kiidab oma vana ladat ka - et parem kui uus mersu. Samas mersu on ainult senikaua hea kui ta pole saanud saraks. Lada millel iga nädalavahetusel vaid tolmu pühiti ja heas garaazis seisab ei idane ega mädane.  --- jutu peale et vana on hea.

Mul harkov seisab juba 2a- No ei taha temaga tööd teha. Tänagi sikutasin palki üle porise põllu, kõntsa lendas üle pea, kuid ise olin puhas. Harkoviga olid ise ka koos kuna poritiivad ei kaitse sittagi.  Tehniliselt on nad kõik samad. Kvaliteedilt ka. Kõik oleneb kudias keegi teda hoidnud on. 

Ma ei õpi ise ka, vedasin siin nädal tagasi just ühe vladimiri tehase masina hoovile juurde. Nädal otsa teda nokitsenud. 3000tt kellal, kuid tehniliselt heas korras. Eelmine omanik hoidis teda kuidas oskas. Loomulikult lapsevigu on hunnikus ja varuosi läheb kärutäis, kuid toorik on hea.
Kui masinaga lõpetan ei usu, et alla 3k masina kätte saan.

Samas ega neid uusi ka väga võtta pole. Paljud vaatavad vaid hinda. Kuid ei tule selle pealegi, et sinna kulub vähemalt 1k juurde.  Seetõttu ongi teema, et tuleb valida õige toorik materjal.


Unimütsil on olnud 9 traktorit t25a masinat, neist 4 on alles. 5tk on juppeks võetud, kuna toorik oli kas kehva või oli vaja varuosi teistele.
Samas pole ühtegi  t30a80 või ltz 55  olnud ISIKLIKU, samas ehk muutub see veel. Pole õiget toorikut leidnud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Tsitaat:МД226-3810500

Указатель давления воздуха
Sellel lehel: http://www.konsulavto.ru/acat/farm/vtz/t...k-priborov
On kõik augud täidetud ja üks neist on õhurõhu näitaja. Ilmselt kõiki traktoreid kompressoriga ei komplekteeritud, sellest tühjad augud ja vaidlused selle "augu" ümber.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne