09-10-2017, 13:58 PM
Haagise valik
09-10-2017, 14:01 PM
(09-10-2017, 13:58 PM)v6sa Kirjutas:(09-10-2017, 13:48 PM)Sten Kirjutas: Kas kellelgi selline tunne ka on, et isegi 3 meetrine on liiga lühike ja oleks võinud 4 meetrise võtta?
Siis, kui 6 meetrist pikemaid asju tuleb vedada.
Kui tihti seda ette näha on?
sel puhul teeksin diisli pisut pikendatava.subrikutel olen näinud.
09-10-2017, 15:38 PM
Selle asja nimi on Tiisel. Aga see selleks
Tikilise tiisel on niigi oluliselt pikem, kui subrikulisel, kus osavam tagurdaja käru nurgaga tule puruks oskab teha. Tikilise tiisel käib paari poldiga külge ja ära, nii et võid ka mitu eri pikkusega tiislit teha kui tellitav kahtlane tundub või ülevaatuse läbimist takistama hakkab.
Tikilise tiisel on niigi oluliselt pikem, kui subrikulisel, kus osavam tagurdaja käru nurgaga tule puruks oskab teha. Tikilise tiisel käib paari poldiga külge ja ära, nii et võid ka mitu eri pikkusega tiislit teha kui tellitav kahtlane tundub või ülevaatuse läbimist takistama hakkab.
01-11-2017, 22:36 PM
Viimastel päevadel on jälle puksiirhaagiste ehk konnade teema silma jäänud, nii FB-s kui ka siin foorumis.
Sellega seoses meenus jälle üks vana küsimus - kuidas need konnad seaduse mõttes reguleeritud on? Pidureid ju pole neist peaaegu ühelgi, samas kui kohalduks neile piduriteta haagiste massipiirangud, siis ei tohiks ju ühegi konnaga midagi vedada. Või on seal mingi omaette reglement?
Isiklikult olen konnaga ühe autovedamise teinud ja sellest piisas. Kuigi oli väga võimekas veduk ja väga kerge veetav, oli kogemus nii halb, et edaspidi hoian igasugusest konnamajandusest eemale.
Alles mõni päev tagasi juhtusin Tallinnas nägema kuidas pisike Seat Cordoba vedas konnaga Ford scorpiot. Väga hirmutav vaatepilt oli igatahes, seda enam, et kiirused Järvevanas olid sinna 70-80 kanti.
Sellega seoses meenus jälle üks vana küsimus - kuidas need konnad seaduse mõttes reguleeritud on? Pidureid ju pole neist peaaegu ühelgi, samas kui kohalduks neile piduriteta haagiste massipiirangud, siis ei tohiks ju ühegi konnaga midagi vedada. Või on seal mingi omaette reglement?
Isiklikult olen konnaga ühe autovedamise teinud ja sellest piisas. Kuigi oli väga võimekas veduk ja väga kerge veetav, oli kogemus nii halb, et edaspidi hoian igasugusest konnamajandusest eemale.
Alles mõni päev tagasi juhtusin Tallinnas nägema kuidas pisike Seat Cordoba vedas konnaga Ford scorpiot. Väga hirmutav vaatepilt oli igatahes, seda enam, et kiirused Järvevanas olid sinna 70-80 kanti.
01-11-2017, 22:48 PM
Sõidad tühjalt on haagis.
Kui auto on peal siis on tegemist pukseerimisega jäiga ühenduslüliga.
Kui auto on peal siis on tegemist pukseerimisega jäiga ühenduslüliga.
02-11-2017, 00:28 AM
Olen toonud lõunaosariigist siin konnatiigis põhja ühe veduriga samas kaalus auto konnaga. Uskumatu stabiilsus, võibolla oli doonor liiga heas korras
Kiirustest parem ei räägi.
Kiirustest parem ei räägi.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
02-11-2017, 11:32 AM
(01-11-2017, 22:48 PM)MeelisV Kirjutas: Sõidad tühjalt on haagis.
Kui auto on peal siis on tegemist pukseerimisega jäiga ühenduslüliga.
Nii on, kui on "konn" on registreeritud. Enamasti vist on.
Kui ei ole numbrit, on tegu eriveosena veetava pukseeritava seadisega ja selle puhul on kiirusepiiranguks 25 km/h. Ning peab olema valmis selgitama peast miilitsale, misasi see on ja mille poolest erineb avastatud tegevus registreerimata haagisega liiklmeisest
Tuletan meelde, et pukseerimisel on kiirusepiiranguks 50 km/h ja pukseerida ei tohi endast raskemat asja, kui see ei pidurda. Ehk veduri tegelik mass peab olema suurem, kui pukseerimise abivahendi ja veetava tegelik mass.
02-11-2017, 18:38 PM
(02-11-2017, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Tuletan meelde, et pukseerimisel on kiirusepiiranguks 50 km/h ja pukseerida ei tohi endast raskemat asja, kui see ei pidurda. Ehk veduri tegelik mass peab olema suurem, kui pukseerimise abivahendi ja veetava tegelik mass.
Siit vist isand Zaziku ebameeldiv kogemus pärit ongi Või tegelikult sellest, et isegi 750kilo pidurita sabas annab tunda, nii kerget autot koos konnaga leida on peaaegu võimatu. Lisaks on konnad ju enamasti vedrustamata. Nii ongi kooslus autol sabas õudus. Aga see on ka ainus legaalne võimalus B-katiga teist autot, näiteks oma hobispordi vahendit vedada, ilma kuni-3500kilo laibavedukit ostmata/rentimata. See on ju mõistetav, miks nad nii popid on Aga puhtalt ehituslikust eripärast tingituna sobib see lühikeseks sõiduks linnas või siledal maanteel. Ning siis ka ei tasu unustada, et kahekordne mass on topelt inerts, mis piduritele üldse ei meeldi. Kui vaadata, siis enamusel uutel käuladel pole isegi 750 kilo piduriteta lubatud!!!
02-11-2017, 18:49 PM
(01-11-2017, 22:36 PM)zazik Kirjutas: Viimastel päevadel on jälle puksiirhaagiste ehk konnade teema silma jäänud, nii FB-s kui ka siin foorumis.
Sellega seoses meenus jälle üks vana küsimus - kuidas need konnad seaduse mõttes reguleeritud on? Pidureid ju pole neist peaaegu ühelgi, samas kui kohalduks neile piduriteta haagiste massipiirangud, siis ei tohiks ju ühegi konnaga midagi vedada. Või on seal mingi omaette reglement?
Isiklikult olen konnaga ühe autovedamise teinud ja sellest piisas. Kuigi oli väga võimekas veduk ja väga kerge veetav, oli kogemus nii halb, et edaspidi hoian igasugusest konnamajandusest eemale.
Alles mõni päev tagasi juhtusin Tallinnas nägema kuidas pisike Seat Cordoba vedas konnaga Ford scorpiot. Väga hirmutav vaatepilt oli igatahes, seda enam, et kiirused Järvevanas olid sinna 70-80 kanti.
Konnad on reeglina omatehtud. Oluline teema on see kui täpselt ja hästi on konn saadud "jooksma". Mõni laperdabki konksu otsas nagu kurjast vaimust vaevatud. Mõnele on võimalik tõmmatav sõiduk ivake viltu peale panna. Mõne tõmmatava sõiduki amortidest on ainult mälestus järel ja masin raiub konna peal üles-alla nagu John Holmes pornofilmis...
02-11-2017, 19:53 PM
(02-11-2017, 18:38 PM)PlyVal64 Kirjutas:No käruvedamise kogemustest mul puudust pole, aga see konkreetne konnavedu on üks koledamaid. XJ chero tohib päris asjalikku käru vedada, aga hädine golf konna otsas lõhkus ja raputas ikka igast asendist. 2500kg haagis Kia Ceedi sabas oli igatahes märgatavalt lihtsam sõita, kuigi kindlasti mitte mõistlik tegu. Kummagi rongiga kiirust üle 70 ajada ei tulnud küll mõttessegi.(02-11-2017, 11:32 AM)v6sa Kirjutas: Tuletan meelde, et pukseerimisel on kiirusepiiranguks 50 km/h ja pukseerida ei tohi endast raskemat asja, kui see ei pidurda. Ehk veduri tegelik mass peab olema suurem, kui pukseerimise abivahendi ja veetava tegelik mass.
Siit vist isand Zaziku ebameeldiv kogemus pärit ongi Või tegelikult sellest, et isegi 750kilo pidurita sabas annab tunda, nii kerget autot koos konnaga leida on peaaegu võimatu. Lisaks on konnad ju enamasti vedrustamata. Nii ongi kooslus autol sabas õudus. Aga see on ka ainus legaalne võimalus B-katiga teist autot, näiteks oma hobispordi vahendit vedada, ilma kuni-3500kilo laibavedukit ostmata/rentimata. See on ju mõistetav, miks nad nii popid on Aga puhtalt ehituslikust eripärast tingituna sobib see lühikeseks sõiduks linnas või siledal maanteel. Ning siis ka ei tasu unustada, et kahekordne mass on topelt inerts, mis piduritele üldse ei meeldi. Kui vaadata, siis enamusel uutel käuladel pole isegi 750 kilo piduriteta lubatud!!!
Tavaline autoveotreiler on väga palju mõistlikum lahendus. Isegi 1000km Volga vedamine E-mersu sabas treileril ei olnud midagi väga ülejõukäivat, igatahes tunduvalt inimlikum kui mingi konnaga jantida.
Aga no selle konnatamise peapõhjus on tavaliselt vist vastava kategooria puudumine juhiloal.
09-11-2017, 00:20 AM
KSF-id, aidake hädast välja.
Käisin täna 2005 aasta tikiga ülevaatusel ja hakati nõudma tiislile löödud VIN koodi, aga mul oli ainult needitud andmesilt-plekk kastipoorde küljes. Kuhu neile vanematele tikidele vin raami peale siis löödi? Ülevaataja väitis, et peab olema paremal tiisli peal, aga seal polnud midagi ja tiisel on ka täiesti poltidega käru külge käiv tükk, miks vin üldse seal peal peaks olema. Või teine võimalus - kas on legitiimne võimalus, et tikil polegi raami sisse löödud VINi?
Käisin täna 2005 aasta tikiga ülevaatusel ja hakati nõudma tiislile löödud VIN koodi, aga mul oli ainult needitud andmesilt-plekk kastipoorde küljes. Kuhu neile vanematele tikidele vin raami peale siis löödi? Ülevaataja väitis, et peab olema paremal tiisli peal, aga seal polnud midagi ja tiisel on ka täiesti poltidega käru külge käiv tükk, miks vin üldse seal peal peaks olema. Või teine võimalus - kas on legitiimne võimalus, et tikil polegi raami sisse löödud VINi?
09-11-2017, 00:52 AM
Mul on 2004 tiki ja mnt mainib,et Vin on tiislil paremal pool ja tehase etikett veokasti parempoolsel poordil ees.
Toksi enda käru nr mnt e-versiooni ja vaata, mis räägib VIN asukohast
Toksi enda käru nr mnt e-versiooni ja vaata, mis räägib VIN asukohast
09-11-2017, 01:08 AM
(09-11-2017, 00:52 AM)AsTroSS Kirjutas: Mul on 2004 tiki ja mnt mainib,et Vin on tiislil paremal pool ja tehase etikett veokasti parempoolsel poordil ees.
Toksi enda käru nr mnt e-versiooni ja vaata, mis räägib VIN asukohast
Maanteeamet ütleb:
VIN-koodi asukoht
tiislil paremal
Tehase etiketi asukoht
veokasti parempoolsel poordil ees
09-11-2017, 17:08 PM
(09-11-2017, 01:08 AM)Mahno Kirjutas: Maanteeamet ütleb:
VIN-koodi asukoht
tiislil paremal
...
Mingil hetkel hakkas Respo kasutama numbriraudade asemel matriitsiga täksimist. Ega Tiki äkki säärast säästu kasutanud? Seda halvastinähtavat punktikogumit on raske leida ka siis, kui teada otsitava täpset asukohta.
09-11-2017, 17:22 PM
Kindel, et tiisel vahetatud ei ole ?
09-11-2017, 20:01 PM
Midagi kindlat ei ole. Käru oli vanasti miskite seppade töökäru ja ilmselt ka kõvasti vatti saanud. Nüüd puhkab minu käes.
Aga on tekkinud üks variant, annan homme õhtul teada kas ja kuidas lahenes.
Aga on tekkinud üks variant, annan homme õhtul teada kas ja kuidas lahenes.
09-11-2017, 21:35 PM
mis variante siin tekkima peab? numbrirauad saad sealtsamast ülevaatuspunktist. haamri ehk ka. toksid kohapeal numbrid tiislile ja asi tahe.
09-11-2017, 22:13 PM
(09-11-2017, 21:35 PM)diesel Kirjutas: mis variante siin tekkima peab? numbrirauad saad sealtsamast ülevaatuspunktist. haamri ehk ka. toksid kohapeal numbrid tiislile ja asi tahe.
... või kui Bestnet väga kaugele ei jää, siis palud neil "originaalraudadega" "originaal numbri" sisse peksta, nagu garantii, vms. Respo puhul toimis, neil ka alul vaid alumiinium silt tiisli küljes.
10-11-2017, 08:52 AM
(09-11-2017, 22:13 PM)hulgus Kirjutas:(09-11-2017, 21:35 PM)diesel Kirjutas: mis variante siin tekkima peab? numbrirauad saad sealtsamast ülevaatuspunktist. haamri ehk ka. toksid kohapeal numbrid tiislile ja asi tahe.
... või kui Bestnet väga kaugele ei jää, siis palud neil "originaalraudadega" "originaal numbri" sisse peksta, nagu garantii, vms. Respo puhul toimis, neil ka alul vaid alumiinium silt tiisli küljes.
Variant on minna haagisega kohale ja vahetada tiisel õige vastu. On ka toiminud...
Nad päris suvalisele tiislile ei pruuginumbrit lüüa tahata.
Numbriraudasid igas ülevaatust pakkuvas kioskis ei ole ning veel vähemates on tahtmist mingi hinnakirjavälise aktiviteediga tegelda.
10-11-2017, 13:00 PM
Uusi kerenumbreid saab ARK büroost. Mingil veidral põhjusel on nad kleepsuna tänapäeval.
Kardetavasti tahavad nad raha ka saada.
Kardetavasti tahavad nad raha ka saada.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 19 külali(st)ne