08-11-2017, 20:45 PM
Kuna projekte on vaja liigutada ja laiskus pole võimaldanud C ja CE lubasid teostada,siis sai soetatud omale pisike puksiir. Loomulikult vana ja roostes nagu üks 87 aasta mersu ikka. Käivitus aga poolest pöördest. Edasi viib vabalthingav 3L diisel ning 5käiku edasi ja üks tagasi.Vints ka peal ning toimib. Peale võimaldab võtta 1525kg ja kulgeda B lubadega. Ja garaazis ringi vaadates selgus,et enamus projekte ongi sellised 1T+ natuke ja isegi kergemad. Ehk täpselt sobilik.
Kabiini osa on loomulikult roosteuss purenud. Aga rõõmsa naeratusega näol(selle raha eest ei viitsi isegi plekitahvlit nurgast välja tõsta) shoppasin nii uued alumised ukseääred(sisemised ja välimised), uued astmelauad, värske näomaski ja esitulede/tiibade nurgad ka igaks juhuks. Kabiini taganurkadega hetkel tekkis segadus,et kas need on ikka samad mis kaubuiku versiooni omad. Ehk natuke peab uurima.
Raam on ka loomulikult kohati pude. Sellega peab natuke nuputama.
Või oskavad äkki targemad öelda kas on kusagilt leida sobilikku raami. Kasvõi nii öelda sobiliku jupi lõikamise jaoks.
Plaan siis teha putka korda ja raam samuti. Hetkel on plate nii öelda sirge, ehk pealesõidu nurk väikeste teedega kosmiliselt suur. Seega saab ka see väike probleem üldise keevitamise käigus lahendatud ja tagaosa natuke alla lastud ning võibolla ka natuke pikendatud(hetkel on plaat 4,5m)
Loomulikult ka tehnika kriitilise pilguga üle vaadata. Ja nagu üks seltsimees mainis,siis tehes mootorile ja kastile kappremondi võibki jääda sellega sõitma. Aga see on tulevik.
Ehk jälle siis üks projekt.
PS! kui keegi enda vana ära tunneb siis võib ka lahkelt muljeid jagada
Kabiini osa on loomulikult roosteuss purenud. Aga rõõmsa naeratusega näol(selle raha eest ei viitsi isegi plekitahvlit nurgast välja tõsta) shoppasin nii uued alumised ukseääred(sisemised ja välimised), uued astmelauad, värske näomaski ja esitulede/tiibade nurgad ka igaks juhuks. Kabiini taganurkadega hetkel tekkis segadus,et kas need on ikka samad mis kaubuiku versiooni omad. Ehk natuke peab uurima.
Raam on ka loomulikult kohati pude. Sellega peab natuke nuputama.
Või oskavad äkki targemad öelda kas on kusagilt leida sobilikku raami. Kasvõi nii öelda sobiliku jupi lõikamise jaoks.
Plaan siis teha putka korda ja raam samuti. Hetkel on plate nii öelda sirge, ehk pealesõidu nurk väikeste teedega kosmiliselt suur. Seega saab ka see väike probleem üldise keevitamise käigus lahendatud ja tagaosa natuke alla lastud ning võibolla ka natuke pikendatud(hetkel on plaat 4,5m)
Loomulikult ka tehnika kriitilise pilguga üle vaadata. Ja nagu üks seltsimees mainis,siis tehes mootorile ja kastile kappremondi võibki jääda sellega sõitma. Aga see on tulevik.
Ehk jälle siis üks projekt.
PS! kui keegi enda vana ära tunneb siis võib ka lahkelt muljeid jagada
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)