09-06-2017, 05:24 AM
Veoautosport
13-08-2017, 21:55 PM
Klaperjaht 2017.Klass veok.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
30-09-2017, 00:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2017, 21:05 PM ja muutjaks oli krossifänn.)
Antsumäe offroad,viimane etapp veokatele 2017.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
18-11-2017, 19:23 PM
Jälle mina siin oma joru ajamas.
Autokrossi 2017 hooaeg läbi minu kaamerasilma.Üritasin kokku monteerida huvitavamaid starte/võistlusmomente ja võimalikult lühidalt aga välja kukkus nagu alati...
Tuli 35 min.pikk ja välja ei raatsinud midagi jätta - pigem oleks pikema teinud aga kes ikka viitsib mingit tunniajast videot vahtida.Nii et head vaatamist pool tundi + 5 min.
Autokrossi 2017 hooaeg läbi minu kaamerasilma.Üritasin kokku monteerida huvitavamaid starte/võistlusmomente ja võimalikult lühidalt aga välja kukkus nagu alati...
Tuli 35 min.pikk ja välja ei raatsinud midagi jätta - pigem oleks pikema teinud aga kes ikka viitsib mingit tunniajast videot vahtida.Nii et head vaatamist pool tundi + 5 min.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
18-11-2017, 22:13 PM
(18-11-2017, 19:23 PM)krossifänn Kirjutas: Jälle mina siin oma joru ajamas.
Autokrossi 2017 hooaeg läbi minu kaamerasilma.Üritasin kokku monteerida huvitavamaid starte/võistlusmomente ja võimalikult lühidalt aga välja kukkus nagu alati...
Tuli 35 min.pikk ja välja ei raatsinud midagi jätta - pigem oleks pikema teinud aga kes ikka viitsib mingit tunniajast videot vahtida.Nii et head vaatamist pool tundi + 5 min.
Kõik hästi, lase samas vaimus edasi ja ikke paremini
Eino
18-11-2017, 23:32 PM
(18-11-2017, 22:13 PM)einota Kirjutas: Kõik hästi, lase samas vaimus edasi ja ikke paremini
Eino
Tänud Eino !
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
18-11-2017, 23:42 PM
Kuidagi nr. 42 ei hakanud silma.
18-11-2017, 23:55 PM
(18-11-2017, 23:42 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Kuidagi nr. 42 ei hakanud silma.
NR.42 oli Hinsal ja Smiltenes.See on lühike videomontaaš aga täitsa olemas .
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
19-11-2017, 00:19 AM
Selle "oma joru" pärast nüüd vabandust paluda küll vaja pole
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
19-11-2017, 00:38 AM
Erikuradi maruwinged seljad peavad teil olema, et sedamoodi ringi hüpata kannatab....
Kuidas võistlejad säärastesse stangega müksamistesse ja võistluskaaslase autole toetamisse suhtuvad? Loetakse normatiivseks leksikaks või tuleb ütlemist ka?
Kuidas võistlejad säärastesse stangega müksamistesse ja võistluskaaslase autole toetamisse suhtuvad? Loetakse normatiivseks leksikaks või tuleb ütlemist ka?
19-11-2017, 00:46 AM
(19-11-2017, 00:19 AM)Marko Kirjutas: Selle "oma joru" pärast nüüd vabandust paluda küll vaja pole
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...
Tere jah ja tore et keegi viitsib üldse kaasa rääkida.Mina olen rohkem pealtvaataja ja filmimees aga 52/53 putka on ju üks ja seesama ning neid ilmselt rohkem saadaval.Nähtavus ka ilmselt parem aga kui klaas läheb siis järgmisse starti ei saa.51 putkaga ka ei saa starti kui juhi klaas puudub.Kui võistluse sees puruneb siis rajalt maha ei võeta.Kaasaegne salong igasugu mugavuste ja vidinatega on pigem rallis mitte krossis.Tehn. eeskirjad lubavad kasutada Gaz tüüpi detaile ja see on iga mehe vaba valik.Ka 53 klassis on mõni 51 putka ja "ninaga" isend.Rallis on juba kõigil v8 51 kapoti all. See vaba valik - krossis on kindlasti 51 ninal eelis sest see on kitsam aga kabiin/putka pigem 52/53.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
19-11-2017, 01:20 AM
(19-11-2017, 00:38 AM)v6sa Kirjutas: Erikuradi maruwinged seljad peavad teil olema, et sedamoodi ringi hüpata kannatab....Müksamised ja "teineteise seljas elamised" on krossis tavalised.Ütlemisi on pea iga võistlus tulnud ja eks rajakohtunike info põhjal peakohtunik otsustab.Aastate jooksul on tulnud ka oma kaamera videot tagasi kerida ja peakohtunikule ning protestivatele sõitjatele näidata et õiglus jalule seada Kross on kontakne ala ja kui ei meeldi siis tuleb ala vahetada(ralli,rallisprint)
Kuidas võistlejad säärastesse stangega müksamistesse ja võistluskaaslase autole toetamisse suhtuvad? Loetakse normatiivseks leksikaks või tuleb ütlemist ka?
Julmalt pealekeeramised,väljatrügimised jms.on muidugi karistatavad disklafiga.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
02-12-2017, 20:37 PM
Natuke lühem - demo versioon ka (neile kes ei viitsi pikka versiooni vaadata) Selleks aastaks on vist kõik ...
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
06-02-2018, 23:02 PM
06-02-2018, 23:27 PM
Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...
https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions
https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions
06-02-2018, 23:38 PM
(06-02-2018, 23:27 PM)Taaviw126 Kirjutas: Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...
https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions
Siin on keegi kokku mixinud eesti veoautoralli paari viimase hooaja kõige rajumad kaadrid.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
06-02-2018, 23:50 PM
(06-02-2018, 23:38 PM)krossifänn Kirjutas:(06-02-2018, 23:27 PM)Taaviw126 Kirjutas: Facebooki ilmus päris äge video Eesti veokarallist. Video on pärit Veokaralli nimeliselt Facebooki lehelt. Neil on youtube kanal ka. Kes nad on, seda ma ei tea...
https://www.facebook.com/rallyemag/video...f=mentions
Siin on keegi kokku mixinud eesti veoautoralli paari viimase hooaja kõige rajumad kaadrid.
Päris karmilt antakse minna ikka nende vanakestega
07-02-2018, 00:34 AM
(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas: Tõsine "käsitöökäigukast"
...
kuis see nüüd välismaa keeles oligi: All for Show, not to go... vms.
Isegi KamaZ suutis asja lahendada väikese nupuga käigukangi küljes, teised imperialist-kapitalistlikud tootjad panid samaste kangide asemele 2 nuppu ja ilma suurema šõuta saab käigud vahetatud.
Aga muidugi naiste ees esinemiseks ja asjalikuna paistmiseks on väga asja ette.
40tn-ga linnas või kohalikel teedel, päevakese võimled, siis hakkad igasugu I ja E shifte taga igatsema, kus vaid paar korda päevas kangi liigutad, või "pesumasina" nuppu keerad .
07-02-2018, 10:38 AM
(07-02-2018, 00:34 AM)hulgus Kirjutas:Päris nii lihtne see pole. Scaniadelt-Volvodelt tuttavad nupud on ikkagi kaheastmelised reeglina (vastavalt kas kõrged-madalad käigud või kiirendi/sees väljas). Usakad kasutasid pikka aega kahte neljakäigulist kasti teineteise järel, reevers veel omakorda eraldi kangist. Ehk siis küsimus ei ole ainult juhtseadmetes, ka mehhaaniline pool on põhimõtteliselt erinev.(06-02-2018, 21:27 PM)rocker Kirjutas: Tõsine "käsitöökäigukast"
...
kuis see nüüd välismaa keeles oligi: All for Show, not to go... vms.
Isegi KamaZ suutis asja lahendada väikese nupuga käigukangi küljes, teised imperialist-kapitalistlikud tootjad panid samaste kangide asemele 2 nuppu ja ilma suurema šõuta saab käigud vahetatud.
Aga muidugi naiste ees esinemiseks ja asjalikuna paistmiseks on väga asja ette.
40tn-ga linnas või kohalikel teedel, päevakese võimled, siis hakkad igasugu I ja E shifte taga igatsema, kus vaid paar korda päevas kangi liigutad, või "pesumasina" nuppu keerad .
See on muidugi iseasi, kas need kangid peavad meeter-poolteist pikad olema.
Ja ega need USA raskeveokid polegi linnas sõitmiseks ette nähtud, ikka sadade ja tuhandete miilide kaupa linnade vahel...
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne