Uurisin vähe lähemalt täna ja avastasin, et teise pihusti juurest läks natuke nagu märjaks..
Samas tekkis küsimus pumba otsas oleva poldi kohta, tegin sinise ringi ümber pildi
Eks lund tuleb rohkem enda tarvis lükata ka jah.
See ülemine polt on kütusekoguse regullimiseks. Saad ainult musta londi korstna otsa kui näpid. Alumine on regulaatori reg polt. saad pöördeid juure või maha võtta. Samuti näppimine omal vastutusel. Kui Bizon sõust osa ei võta siis jäta need kaks kruvi rahule.
Kunagi "poisikesepõlves" sai neid kruve näpitud küll ja küll. 40 mootorigi lasin laiali tänu nendele kruvidele.
Mõtlesingi, et uurin enne targematelt kui midagi lammutama hakkan. Esialgu lasen edasi nii nagu on, töötunde sai just kokku 3. Aga hea meelega laseks kellegil targamalt üle vaadata küll, kui ainult teaks, kes asja jagab ja viitsib siinkandis tegeleda sellega.
Igasuguse materjali eest tänulik ka, ega ülearu palju seda enam tänapäeval leidu.
(28-11-2017, 21:41 PM)hulgus Kirjutas: Mis on piltidel valesti?
Muidu heas korras ja hooldatud masin, aga näedsa jäi seisma ja ratas enam ringi ei käi...
Mis seal ikka valesti. Õli on ülemisest nurkülekandest ammu sääred teinud. Kas alumisse reduktorisse peitu pugenud või mehhaanik arvas(tõestisündinud lugu) et õli tuleb sinna difrist.
(28-11-2017, 20:32 PM)52mees Kirjutas: Ära jumala eest seda ülemist polti näpi!!!!
Siin on ksf Daff natuke segamini ajand. Alumine on küttekogus ja ülemine pöörded.
Kindel või?
Kui mu mälu mind ei peta, siis oli nende poltidega pisut teistmoodi;
- ülemine regulaatori taga olev (kuuskantpeaga) polt- regulaatori null koguse ehk seiskamisasendi reguleerimine. Seda reeglina ei puudutata. Kui seisma ei taha jääda pumbast lõpuni maha lükatud "gaasiga", siis tuleb pisut välja keerata.
- alumine maksimaalne kütusekogus. Sissepoole keeramine suurendab, väljapoole keeramine vähendab kogust.
- Küljel oleva "gaasi"hoova piirajapoldist käib pöörete reguleering.
Aga ei soovita neid poldikesi ise näppida, kui ei tea mida teed. Kerget tööd tegev kodu ümbruses põristav mootor ei vaja küll tehaseseade muutmist.
Isegi kunagi neid kruve(ühel masinal lausa juhatuse käsul) sättinud.
(28-11-2017, 21:41 PM)hulgus Kirjutas: Mis on piltidel valesti?
Muidu heas korras ja hooldatud masin, aga näedsa jäi seisma ja ratas enam ringi ei käi...
Mis seal ikka valesti. Õli on ülemisest nurkülekandest ammu sääred teinud. Kas alumisse reduktorisse peitu pugenud või mehhaanik arvas(tõestisündinud lugu) et õli tuleb sinna difrist.
Alumisse reduktorisse vist ikka ei pugenud, sest sealt väljus 100ml õli ja paari liitri jagu vett.
Ja mulle tundus, et ongi heas korras sild, isegi õlileket ei ole...
Mootor ja käimakast on ilusad, puhtad, ühest kohast pisku õline vaid, järeldus...?
Nüüd on järgmine küsimus: kuidas silla ots sealt reguleeritavast käisest kätte saada? reg.teo sain suure surmaga liikuma pool pööret, aga asi käises nii kinni, et ei liigatagi. Hetkel sai korraliku MoS möginaga likku jäetud, aga tundub, et ei piisa. (stopperid väljas).
Kusagil videos suruti õhu pressi( või mis ta on, nagu päästjatel, mis laiali surub). Ainult sellega saadi lahti ja see oli ka väga pikaldane protsess. Anti ka kuuma veel.
Kui ma õigesti aru sain mida sa lahti võtta proovid ja stopperite all mõtled neid pool-koonus polte. Siis liikumasaamiseks tuleb rattaga lihtsalt millegi vastu sõita.
(28-11-2017, 10:51 AM)juss82 Kirjutas: Palu häid mõtteid. Peaks siis uurima, kuidas neid klappe reguleerida ja kui klapikambrikaan maha võtta, siis peaks klapisääretihendid ka paistma ikka jah ? Esiteks lasen tal siis tiksuda natuke, ehk muutub midagi selle sinise suitsu osas. Kui ei, siis peab hakkama edasi uurima. Aga kus kohars saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..
Esiteks- ära hakka toimivat mootorit remontima. Selline vine on russi puhul täiesti normaane ja sellise välisõhu temperatuuri juures. Milline on termostaadikopsik? Kui on vana malli oma, siis see välja vahetada uue tüübi kopsiku vastu. Uuele saab panna tänapäevase termostaadi ja tänu sellele saad mootori töösoojaks ka. Selline ilm nõuab juba kapotile soojustust.
(28-11-2017, 23:56 PM)tanel. Kirjutas: Kui ma õigesti aru sain mida sa lahti võtta proovid ja stopperite all mõtled neid pool-koonus polte. Siis liikumasaamiseks tuleb rattaga lihtsalt millegi vastu sõita.
Just seda ma mõtlesin. Kõik geniaalne on lihtne.... tänud.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2017, 09:30 AM ja muutjaks oli maisalup.)
See hoolduse värk ongi nii nagu on. Kunagi sain bellarussi laudatöödeks kuna põllul tööd polnud. Teel vilistas ja undas nagu metsaline. Eelmine tööline väitis, et ongi normaalne kulumisest tekkiv heli.
Otsustasin asja uurida ja selgus, et tegelikult polnud õli esisilla diffris ja käigukastist tuli ka välja ainult 15 liitrit ning külgülekannetes ka pool normi umbes. Sai kõik vana saast välja lastud ja igale poole uued õlid normi ning oh imet kulumisest tingitud ulgumine lõppes ja traktor sõitis jälle vaikselt nagu oleks kappremonti teinud
(28-11-2017, 10:51 AM)juss82 Kirjutas: Palu häid mõtteid. Peaks siis uurima, kuidas neid klappe reguleerida ja kui klapikambrikaan maha võtta, siis peaks klapisääretihendid ka paistma ikka jah ? Esiteks lasen tal siis tiksuda natuke, ehk muutub midagi selle sinise suitsu osas. Kui ei, siis peab hakkama edasi uurima. Aga kus kohars saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..
Esiteks- ära hakka toimivat mootorit remontima. Selline vine on russi puhul täiesti normaane ja sellise välisõhu temperatuuri juures. Milline on termostaadikopsik? Kui on vana malli oma, siis see välja vahetada uue tüübi kopsiku vastu. Uuele saab panna tänapäevase termostaadi ja tänu sellele saad mootori töösoojaks ka. Selline ilm nõuab juba kapotile soojustust.
Jätkuvalt hämmastab suhtumine, et katkine asi ongi töötav asi russi puhul. Korduvalt olen maininud, et russi saab remontida selliselt, et kollektorist õli ei tilgu ja sinist vinet ei ole ka isegi metsatõstukiga tööd tehes või puulõhkuja ees päev läbi tiksudes. Selline vine nagu selle kaprem saanud russi pildil on, ei ole normaalne.