01-12-2017, 01:09 AM
Need velje randid on kasutatavad vintsina - tross keskkohast mõne puu külge ja trossi otsad velje rantide külge , sama ka GAZ 66 ga.
(01-12-2017, 01:09 AM)edvard Kirjutas: Need velje randid on kasutatavad vintsina - tross keskkohast mõne puu külge ja trossi otsad velje rantide külge , sama ka GAZ 66 ga.
(01-12-2017, 13:45 PM)motamees Kirjutas: Vaatan neid pilte ja ängistus tuleb peale. Olid ikke vanasti kanged inimesed.Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud .
Tänapäeval ei leidu vist ühtegi autojuhti, kes oleks nõus sellise autoga tööd tegema. Naised roogivad labidaga ja mehed istuvad uhkelt roolis. Autodel on all olematu mustriga kummid. Tänapäeva autodel on sellised all küll, aga ükski rekkajuht ei lähe nendega muda sissse sõitma. Soojendusi pole, inimesed istuvad talvel lahtises kastis, ... ja meie viriseme siin mingite pisiasjade üle - auto pole ikke nii vastupidav ja faking interneti levi pole iga puu all.
(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas: Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja...
(01-12-2017, 13:47 PM)Aspelund Kirjutas: Sellist kirjandust on mõistlik osta uustootena.Tänud!
https://www.retrodetal.ru/detail/901-AA/
1300 rubla on alla 19 euro...
A.
(01-12-2017, 13:45 PM)motamees Kirjutas: Vaatan neid pilte ja ängistus tuleb peale. Olid ikke vanasti kanged inimesed.Ega jah. See näitab hästi et inimene pole kunagi rahul. Narritakse kui autol istmel mälusid pole Omal ajal käisid mehed Ziliga Moskva vahet ja polnud häda midagi. Vanad autobaasi mehed on rääkinud kuidas vanasti oli kui buss kuskil pärapõrgus suure tuisuga katki läks. Polnud mobiiltelefoni ega midagi. Pidi kuidagi asja korda saama. Rahvas külmetas bussis samal ajal.
Tänapäeval ei leidu vist ühtegi autojuhti, kes oleks nõus sellise autoga tööd tegema. Naised roogivad labidaga ja mehed istuvad uhkelt roolis. Autodel on all olematu mustriga kummid. Tänapäeva autodel on sellised all küll, aga ükski rekkajuht ei lähe nendega muda sissse sõitma. Soojendusi pole, inimesed istuvad talvel lahtises kastis, ... ja meie viriseme siin mingite pisiasjade üle - auto pole ikke nii vastupidav ja faking interneti levi pole iga puu all.
(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas: Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud .
(01-12-2017, 21:03 PM)tcumen Kirjutas:Neljakümnendatel-viiekümnendatel aastatel ei tundnud keegi autojuhi joobe vastu väga suurt huvi, v.a autoga reisijad mingil määral. Juhtus sedagi, et autojuht tõsteti rooli taha aga sihtkohta ometi jõuti.(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas: Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud .
Kujutage endale ette jokkis peaga bemmiwenda polizaile seletamas: panin mõned klõhvid lipsu taha tead, autul salongisoojendus tuksis ja krt külm hakkas. Mõtlesin: soojendan nats ....