GAZ 23 teema all sai tehtud juba väike teaser selle tuleva projekti kohta. Ei saa niisama passida. Võimalused muidu lähevad käest. Kaua oleme otsinud ühele oma volgadest automaatkasti. Moskvas autonäitusel oli üks müügil 15 tuhande euri eest ja see müüdi hetk hiljem 12 eest maha. Rohkem ma neid näinud ei ole. Kuni otsingud muude asjadega vedas meid kokku mehega Alma-Ata'st. Ja mees ka rumal ei olnud - teadis, et tal väärt asi. Raha ei tahtnud, tahtis vahetuskaubana Tšaika mootorit. Selle ta ka sai ja mina käigukasti. Käigukastiga tuli ka kaasa väntvõll. Kõigepealt alustabki käigukasti remondist ja mootor sinna otsa. Siis vaatan, mis autoga teha. Sellisena ta päris ei kõlba.
Ma esi suuremp asi kiramiis ei olõ, siis vast esa (Formica) lisas mõne kommentaari.
Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all
Kuna poiss astus sündides kirjanike liidust välja, siis tuleb mul teemat edasi arendada ja eks ma pean ka kätt rohkem pulsil hoidma. Eks nooremad peavad rohkem tööd rügama, et kõiki neid projekte rahastada aga tubli, et neil mingid huvid on ja kuskil kõrtsis ei vedele. Ühesõnaga Poisi projekt, kunagi Kanadast siia saadetud auto, mitte praagi pärast, vaid rikkad sugulased kinkisid vaestele sugulastele. Tehase tähis oli ingliskeelne, näidikud ingliskeelsed. Tehase tähis on siiani originaalne, kuid kui see auto sai soetatud 15 a. tagasi, siis oli ta juba surmale võlgu. Võtsime toona asja käsile ja poisi pulmapäevaks sai masin korda. Omast arust sai tehtud hästi, kuid meie praegust taset arvestades ei kõlba kuhugi. Kuna II seeria juppe tookord ei olnud, sai auto välimuselt III seeria aga hirvega kapotil. Paljud keredetailid said vahetatud ja koos nendega ingliskeelsed tablood, mis olid lootusetult ära pleekinud. Kunagi oli sellel masinal automaatkast, aga mis sellest sai, vaikib ajalugu. Käigukasti saime juhuslikult Alma-Ata-st. Vastu tuli anda Tshaika mootor, mis meil niisama reservis oli. See vahetuse värk oli omaette lugu. II seeria aut. käigukastiga Volgasid toodeti kuskil 70 ringis, I seeriat kuskil 500. Vene oludes toona need kastid andsid otsad, sest polnud ju õiget õli. Tänaseks on auto laiali lammutatud ja ootab oma päeva. 15 a. tagasi tehtud tööd tuleb palju ringi teha aga alustame mootorist. Tava Volga väntvõll ei sobi sellele autole, nii et mootor läheb täiega remonti, kuigi tookord sai kõik tehtud ja sõidetud pole suurt midagi. Seni olen saanud andmeid veel kolme II seeria automaatkastiga Volga kohta. Võib-olla on neid 2 - 3 tk veel, ja ega I seeria omasid ka palju rohkem pole. Eestis selline isend puudub täielikult. Eks poiss täiendab, kui midagi unustasin või mööda panin. Ikkagi tema auto.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 23:50 PM ja muutjaks oli Formika.)
(04-12-2017, 23:28 PM)Taaviw126 Kirjutas: Huvitav kelle jaoks see masin toodeti? Kas ekspordiks? Või jäi neid "kodumaale" ka?
Tegelikult oli seltsimeestel esialgne plaan toota kõik Volgad automaatkastiga. Eeskuju võeti lombi tagant, kus kõik sellise klassi pereautod olid juba automaatkastiga. Muidugi oli veidrikel võimalik lisavarustusena tellida ka manuaalkastiga isendeid. Aga seltsimeeste plaan läks luhta, nõukogude inimesed polnud automaatkastiks valmis. Kvaliteetsete õlide puudus ja võib-olla ka kõrgem hind ajas leidlikud seltsimehed asendus õlisid otsima. Leiti et sobiv võiks olla toona roolivõimendites kasutatav värtnaõli, mida sai igalt poolt pihta panna ja sinna need kastid läksid. Muidugi üritati neid autosid ka eksportida aga Lääne Euroopa polnud veel automaatideks valmis, USA-sse jalga ukse vahele ei saadud, küll aga Kanadasse, kuhu õnnestuski ports Volgasid maha müüa. Muidugi puudub statistika, palju sinna neid üldse läks ja paljud neist aut. kastiga olid. Ńn kodumaale jäi neid ikka ülivähe, mis seletab ka nende üliharuldust tänapäeval. Sest see kast ja hüdrosidur sobivad ainult GAZ 21-le. Ja siis peab ka sellele kastile vastav väntvõll olema.
Kuna II seeria automaatkäigukastiga Volga ehitamisel mingeid edusamme ja edasiminekuid ei ole. Ja tegemist poisi projektiga, siis noortel aega on. Tegelikult on aastate jooksul kogunenud igasugu Volga juppe, nagu kunagi Gaz 23 teemat alustades sai ka mainitud. Tegelikult läheb mootor alates Veebruarist tööle ja keretöödega tahaks ka Aprillist pihta hakata. Kuna selle isendi jaoks kõik plekid olemas, siis ei peaks midagi hullu olema, nagu a la ZIM Lahtine. Peamine põhjus, miks sai siin suu lahti tehtud on see, et õnnestus sellele autole väga komplektne tööriista komplekt saada. Pildil olev tulekustuti on vist hilisemast ajast ja tahakski teada, kas on veel mõnel mälus, mis aastal need kasutusse võeti ja üldse autodel kohustuslikuks muutusid. Pilt ka.
(20-01-2018, 13:22 PM)Formika Kirjutas: Kuna II seeria automaatkäigukastiga Volga ehitamisel mingeid edusamme ja edasiminekuid ei ole. Ja tegemist poisi projektiga, siis noortel aega on. Tegelikult on aastate jooksul kogunenud igasugu Volga juppe, nagu kunagi Gaz 23 teemat alustades sai ka mainitud. Tegelikult läheb mootor alates Veebruarist tööle ja keretöödega tahaks ka Aprillist pihta hakata. Kuna selle isendi jaoks kõik plekid olemas, siis ei peaks midagi hullu olema, nagu a la ZIM Lahtine. Peamine põhjus, miks sai siin suu lahti tehtud on see, et õnnestus sellele autole väga komplektne tööriista komplekt saada. Pildil olev tulekustuti on vist hilisemast ajast ja tahakski teada, kas on veel mõnel mälus, mis aastal need kasutusse võeti ja üldse autodel kohustuslikuks muutusid. Pilt ka.
,
Mürkki ei võta aga tungraua ja vända vahel olev pikk kummiheebel, manomeeter on veoka omad ja käsipumba ots ei ole sellest ajastust.
Kas rattavõtme ots ei peaks lapik olema ilukilbi eemaldamiseks?
Rehvi rõhu manomeetrid on veokatel pika toruga sõiduautodel lühikesega ja vanematel mõõdikutel oli klaasist klaas ja must vaheplekk, mis varjas noole mehanismi vaadet. (mitte plastikust ja alumine osa läbipaistmatu sigrimigri)
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Skaalad on ka erinevad. Lisaks tolleaegsete näpitsate välimus, poolikud rehvipumba otsikud ja mingi taolise kujuga rehvirõhu mõõdik oli ka 60-ndatel levinud. Kust see viimane pärines, vot ei tea mis autodel selline kaasas oli, võibolla väljamaa omadel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Et tegelikult ka Volga rindel toimub võitlus. Vahepealne tagasilöök oli, et käigukast ikkagi vähe katki ja juppe? Tundub, et saab lahenduse tshaika käigukasti varuosade näol, mis tuleb vähe ringi teha. Kuigi jah, vahepeal tundus, et tuleb pilk pöörata ameerikasse, kust äkki see käigukast maha viksitud on.
Kasutaks foorumi eeliseid, et kui kellelgi vana volga rehvid kasutult seisavad, siis oleks huvitatud. Võivad ka olla kasutatud.
Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all
Neid automaatkastiga Volgasid on ikka mega vähe. Minu teada kokku toodeti umbes 6-700 eksemplari, neist II seeria isendeid umbes 70 tk. Alles jäänud eksemplarid võib vist kahe käe sõrmedel üles lugeda. Ometi leidsin Vene portaalist Ukrainas müügis oleva isendi.
(18-03-2018, 22:40 PM)sfinks Kirjutas: Neid automaatkastiga Volgasid on ikka mega vähe. Minu teada kokku toodeti umbes 6-700 eksemplari, neist II seeria isendeid umbes 70 tk. Alles jäänud eksemplarid võib vist kahe käe sõrmedel üles lugeda. Ometi leidsin Vene portaalist Ukrainas müügis oleva isendi.
Hinda ei ole märgitud, kas kellelgi on teavet, mis sellise eest küsitakse?
Seltsimees müüb seda juba pikalt. Lasin oma Ukraina tuttavatel küsida, et mis ja mida. Tegemist pidi olema vähesõitnud autoga, säilinud originaal värvi ja sisustusega, mille kallal on aeg teinud oma töö. Muidu jah üli haruldane aparaat, küsib 80 000.-€, hinda alla ei lase. Seni pole lolli leidunud. Sinna tuleb veel vähemalt 20 000.- otsa panna, et tast sedöövr saaks.
(18-03-2018, 12:22 PM)sven1 Kirjutas: Kasutaks foorumi eeliseid, et kui kellelgi vana volga rehvid kasutult seisavad, siis oleks huvitatud. Võivad ka olla kasutatud.
Poiss peab väljamaal tööd rabama, et neid kohapealseid hullusi finantseerida. Selle tuleb mul asjadel silma peal hoida. Mootori remont hakkab lõpupoole jõudma. Väntvõll osutus üllatavalt heaks, oli veel originaal mõõdus. Tõenäoliselt andis automaat kast enne otsad, kui mootorile jõuti midagi teha. Kuna see väntvõll sobib ainult automaat kastiga, siis koos kastiga läks ka see vahetusse. Lihvisime ikkagi esimesse mõõtu, kuna tööpindadel olid mõned õrnad roosteplekid.