03-12-2017, 22:55 PM
Gaz MM-V 1942
03-12-2017, 23:25 PM
Äge
Kas näidik on kütuse tasemest kõrgemal ?
Või loksub kütus näidiku klaasi taga?
Kas näidik on kütuse tasemest kõrgemal ?
Või loksub kütus näidiku klaasi taga?
03-12-2017, 23:33 PM
03-12-2017, 23:45 PM
Väga oleks vaja!
Taavi
55617299
Taavi
55617299
04-12-2017, 01:54 AM
Äge projekt! Kunagi oli endalgi 1:1le sama mõte AA või MM-ga, koguks juppe riiulisse kuniks vaja läheks. Ma muidugi tahtsin esimesena raami leida esimesena, kahjuks ei leidnudki ja tulid uued autoalased huvid peale. Kunagi isegi helistas mulle keegi härra, kes Kopli kandis autovaruosade poodi pidas. Väidetavalt oli isegi uusi juppe saada, näiteks amordid vms. Kahjuks kontakt kaduma läinud. Edu projektiga, usun ,et kui kaasfoormulased aitavad, saad oma komplekti kätte
M: Skoda Felicia 1995 osadena.
04-12-2017, 03:25 AM
Muideks, ma olen juba ammu teada tahtnud, mis numbriga nende vanade GAZ-iliste spidomeetri skaala lõpeb. Kas 100-ga või millegi muuga?
Puruks ja pool pööret tagasi!
04-12-2017, 08:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 08:27 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
(04-12-2017, 01:54 AM)mighty tonka Kirjutas: Äge projekt! Kunagi oli endalgi 1:1le sama mõte AA või MM-ga, koguks juppe riiulisse kuniks vaja läheks. Ma muidugi tahtsin esimesena raami leida esimesena, kahjuks ei leidnudki ja tulid uued autoalased huvid peale. Kunagi isegi helistas mulle keegi härra, kes Kopli kandis autovaruosade poodi pidas. Väidetavalt oli isegi uusi juppe saada, näiteks amordid vms. Kahjuks kontakt kaduma läinud. Edu projektiga, usun ,et kui kaasfoormulased aitavad, saad oma komplekti kätte
Tänud! Uurin. 1942 MM-l amorte polnud. Aga ehk on tal muud head.
(04-12-2017, 03:25 AM)Mossemees Kirjutas: Muideks, ma olen juba ammu teada tahtnud, mis numbriga nende vanade GAZ-iliste spidomeetri skaala lõpeb. Kas 100-ga või millegi muuga?
Ma vaatan igaksjuhuks üle aga minumeelest oli 100 viimane number...
04-12-2017, 09:22 AM
120 oli spidokal
04-12-2017, 18:35 PM
Tere Taavi. Sa oled rohkem kursis nende AA-de ja MM-ga. Seal sihverplaadil on 4 auku. Ühes on süütelukk, teises bentsu näitaja, kolmandas spidokas. Mis on neljandas (Amp, veetemp., õlirõhk)? kaks jääb puudu. Kas mingid kontroll-lambid. Nagu sa tead, minu haigus kandub ka varasematele aastakäikudele. Teaks mida otsida.
04-12-2017, 18:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 23:44 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Tere jah!
Neljandas on ampermeeter. Ingliskeeles ammeter. Muud nagu polegi
Mul oleks ka arvamusi vaja. Tahaks autol matt värve kasudada nagu sõjaväe autole kombeks. Piltidelt tunduvad ka sõjaaegsed natu tuhmimad. Aga ei suuda ära otsustada.
Neljandas on ampermeeter. Ingliskeeles ammeter. Muud nagu polegi
Mul oleks ka arvamusi vaja. Tahaks autol matt värve kasudada nagu sõjaväe autole kombeks. Piltidelt tunduvad ka sõjaaegsed natu tuhmimad. Aga ei suuda ära otsustada.
04-12-2017, 19:11 PM
(04-12-2017, 18:41 PM)Taaviw126 Kirjutas: Tere jah!Sul värvimiseni pikk tee minna, seniks mõtleme midagi välja. Ma ei tea mis tasandile sa seda autot tahad ajada, kui must nr. siis tuleb targematega nõu pidada, ega nad originaalis teab mis prillikivid ei olnud. Väga vale oleks midagi erakordset sinna selga ajada. Tuleks ikka ajastutruudust pidada.
Neljandas on ampermeeter. Ingliskeeles ammeter. Muud nagu polegi
Mul oleks ka arvamusi vaja. Tahaks autol matt värve kasuþada nagu sõjaväe autole kombeks. Piltidelt tunduvad ka sõjaaegsed natu tuhmimad. Aga ei suuda ära otsustada.
04-12-2017, 21:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 21:03 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
04-12-2017, 21:18 PM
Kõva ettevõtmine !
Soovin edu !
Soovin edu !
04-12-2017, 21:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 21:25 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
04-12-2017, 22:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 22:51 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Pasun sai värvikihi ka selga...
Aga toimima ma teda ei saanud. Vaja laiali kakkuda. Tundub et kunagi on keegi valesti kokku pannud. Üks kontakt ei lähe mitte kuhugile. Isegi mitte massi. Isegi kruvidest oli ära isoleeritud.
Mähis toimis ja kui vool taha panna siis membraan liigutas ennast. Kondekas vist läbi. Kodus raamatus on selle pasuna hingeelust rohkem juttu. Vaja uurida enne kui läbi kärsatan
Aga toimima ma teda ei saanud. Vaja laiali kakkuda. Tundub et kunagi on keegi valesti kokku pannud. Üks kontakt ei lähe mitte kuhugile. Isegi mitte massi. Isegi kruvidest oli ära isoleeritud.
Mähis toimis ja kui vool taha panna siis membraan liigutas ennast. Kondekas vist läbi. Kodus raamatus on selle pasuna hingeelust rohkem juttu. Vaja uurida enne kui läbi kärsatan
05-12-2017, 00:18 AM
võibolla rumal küsimus, aga miks mitte kasutada roosteeemalduseks elektrolüüsi? detailide deformeerumisoht kahaneks vast tunduvalt.
05-12-2017, 00:40 AM
Olen mõelnud seda proovida küll. Liivapritsiga üritan tegelt ainult lahtise jama maha saada. Õrnalt lasen ainult üle. Suurem nühkimine toimub pneumo drelli otsas oleva traatharjaga. Ja seda ka ettevaatlikult. Roostet täielikult eemaldada ei üritagi. Kasutan würthi roostemuundurit mis toimib päris hästi.
Aga elektrolüüsi proovin kindlasti ära!
Aga elektrolüüsi proovin kindlasti ära!
05-12-2017, 01:03 AM
Kasuta liiva asemel klaasipuru, tulemus on parem ja ei ole ohtu detaili deformatsiooniks
Sooda on parim aga tohutult läheb aega
Sooda on parim aga tohutult läheb aega
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne