ZIM Faeton
#81

Mind jäi kusagilt varasemetest postitustest kummitama üks pilt, kus oli näha abiraam uksepostide kinnihoidmiseks ilma põhjata olekus. Mitte ühtegi diagonaali ei olnud Sad
Kunagi pitsist põhjaga Ladasid parandades lähenesime natuke korralikumalt, st et ikka mitu kolmnurka oli ka salongis. Ehk paranoilised meistrid võtsid pildistamise ajaks osa vajalikke rakise osasid ära?
Juhul kui nad diagonaalide vajalikkust ei tea, siis on see info vabavara. Muidugi, raha ja kingitusi võtan vastu ööpäevaringselt Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#82

(10-11-2017, 00:34 AM)Marko Kirjutas:  Mind jäi kusagilt varasemetest postitustest kummitama üks pilt, kus oli näha abiraam uksepostide kinnihoidmiseks ilma põhjata olekus. Mitte ühtegi diagonaali ei olnud Sad
Kunagi pitsist põhjaga Ladasid parandades lähenesime natuke korralikumalt, st et ikka mitu kolmnurka oli ka salongis. Ehk paranoilised meistrid võtsid pildistamise ajaks osa vajalikke rakise osasid ära?
Juhul kui nad diagonaalide vajalikkust ei tea, siis on see info vabavara. Muidugi, raha ja kingitusi võtan vastu ööpäevaringselt Smile
Ma üritan ennast mitte segada sellesse restaureerimise protsessi. Nad on taastanud vähemalt 10 ZIM-i ja ma olen mõnda nende töö lõpptulemust näinud. Uksed võid ühe näpuga kinni tõugata, kere jooned ja vahed paigas, ette heita pole nagu midagi. Las teevad, kuis tahavad, peaasi, et teevad.
Vasta
#83

Saadeti jälle mõni foto. Kommentaarid mõtleb igaüks juurde. 
   
   
   
Vasta
#84

Paistab, et seltsimehed on otsustanud tagumised poolraamid täiega välja vahetada. Ega nad mul midagi ei kommenteeri, ainult saadavad pilte.
   
   
   
Vasta
#85

16-ndal Oktoobri kuu päeval võeti siis see masin ette. Seega läheb kuues nädal, kus kaks meest on selle eluka kallal töötanud. Saadeti paar pilti. Nagu aru saan, vahetatakse tagumisi poolraame.
   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#86

Vaatan neid Ukrainast saadetud pilte ja mõtlen selle auto eksistentsi peale. 61 aastat vana, sellest võib-olla esimesed 10 a. paraadautona, mis juhul kasutati teda paar korda aastas, läbisõit olematu. Siis elu kusagil Stavropoli krai kolhoosis, kus kindlasti sai vatti ja siis erakätesse, kus ta 26 a. tagasi sisuliselt seisma jäi. Selle 25 käigus oleku aastaga jõuti see auto nii läbi hoorata. Eks mõjus katastroofiliselt ka see paraadautoks ümberehitus. Kindlasti need keevituskohad jäeti korraliku roostetõrjeta. Need kohad oma igasugu tugevduslappidega mitu korda üle käidud. Kuidagi on isegi pagasniku põhi neli kihti plekki saanud. 
   
Ma ei tea, kas kellelgi on kunagi ette tulnud nii masendava kerega autot.
Vasta
#87

See on tavaliselt see koht kus mingi suvaline ziguli või volga vanarauda lõigatakse ja asutakse paremat toorikut otsima Big Grin . Aga pikka meelt asja ehitamisel. Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.Loodame et sinul sellega muresid ei tule.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#88

(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas:  Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.

Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata... Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#89

(26-11-2017, 22:11 PM)mlsluik Kirjutas:  
(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas:  Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.

Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata... Big Grin
 Noh see auto hakkab istuma küllalt tugeva raami peal. 120 x 120 mm talad, kui nad on korralikult tehtud ja ühendatud annavad kerele küllaldaselt jäikust.
Vasta
#90

(26-11-2017, 23:04 PM)Formika Kirjutas:  
(26-11-2017, 22:11 PM)mlsluik Kirjutas:  
(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas:  Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.

Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata... Big Grin
 Noh see auto hakkab istuma küllalt tugeva raami peal. 120 x 120 mm talad, kui nad on korralikult tehtud ja ühendatud annavad kerele küllaldaselt jäikust.

Mingil hetkel ma mõtlesin, et raam oleks jäänud tugevam, kui ühe 120x120 tala asemel oleks kasutatud kahte 60x120 tala, mis on omavahel külgepidi kokku pandud ja üheks 120x120 talaks keevitataud. Selliselt oleks kandma jäänud kahe talaseina asemel neli, kuid võimalik, et ka see lahendus on piisavalt hea ja tugevusvaruga. See oleks muidugi tõstatanud originaalsuse küsimuse.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#91

(26-11-2017, 23:26 PM)Mufff Kirjutas:  
(26-11-2017, 23:04 PM)Formika Kirjutas:  
(26-11-2017, 22:11 PM)mlsluik Kirjutas:  
(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas:  Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.

Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata... Big Grin
 Noh see auto hakkab istuma küllalt tugeva raami peal. 120 x 120 mm talad, kui nad on korralikult tehtud ja ühendatud annavad kerele küllaldaselt jäikust.

Mingil hetkel ma mõtlesin, et raam oleks jäänud tugevam, kui ühe 120x120 tala asemel oleks kasutatud kahte 60x120 tala, mis on omavahel külgepidi kokku pandud ja üheks 120x120 talaks keevitataud. Selliselt oleks kandma jäänud kahe talaseina asemel neli, kuid võimalik, et ka see lahendus on piisavalt hea ja tugevusvaruga. See oleks muidugi tõstatanud originaalsuse küsimuse.
  Noh, 120 x 120 on ikka küllalt ränk tala, et kanda seda 2 T raskust. Ja neid on veel 2 tk. Ega ma kartuleid vedama ei hakka. Kõige tähtsam on ikka originaalsus.
Vasta
#92

Dniprost saadeti paar pilti. Minu nägemist mööda lähevad asjad väga aeglaselt, aga kuna plekimees ei ole, siis ei ole nagu õige hindaja. Järgmisel nädalal lähen ise kohale, siis saab paremaid pilte. Ukrainas käimine väga kallis lõbu ei ole Pikemalt ette ostes saab Riiast Kiievisse ja tagasi 130€-ga.
   
   

Mingeid plekke on ka kusagilt ära lõigatud aga kust, ei saa aru.
   
Vasta
#93

(30-11-2017, 19:42 PM)Formika Kirjutas:  Mingeid plekke on ka kusagilt ära lõigatud aga kust, ei saa aru.
Mulle tundub, et samasugused kõverikud on 1-2 pildil.
Vasta
#94

(30-11-2017, 20:10 PM)Raivo Kirjutas:  
(30-11-2017, 19:42 PM)Formika Kirjutas:  Mingeid plekke on ka kusagilt ära lõigatud aga kust, ei saa aru.
Mulle tundub, et samasugused kõverikud on 1-2 pildil.
 Ongi, need tagumised ex poolraamid.
Vasta
#95

See pagasniku põhi tundub mulle väga imelik, kas oligi selline või on meistrid sinna midagi ajutist leiutanud, et mõõte fikseerida. Tagumine tala kah uus tehtud. Ei tea kas kogu masin läheb uuendusse. Kui esimesi pilte vaadata, siis autost suurt midagi järgi jääda ei tohiks.
Vasta
#96

(26-11-2017, 22:11 PM)mlsluik Kirjutas:  
(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas:  Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.

Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata... Big Grin

Tegelikult saab lihtsalt uksed ja luugid ei kipu käima hakata. Kas siis kohe alguses või peale mõningast kasutust.
Aga nagu ütlesin loodame et teemaalgataja sellise murega kokku ei pea puutuma.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#97

Vahepeal on pagasniku põrandale harakiri tehtud, vist pannakse uus. Ei tea, kas neil uus võtta või teevad ise.
   
Vasta
#98

Ukrainast saadeti täna vähemalt 200 pilti, kuna need on tehtud kõik fotoaparaadiga, siis võib segaseks minna nende ülespanemisel. Keskendun rohkem Tava Zim-i ja Faetoni erisustele. Muidu unustan ise ka ära, sest paljud asjad jäävad varjatuks. Tuletan meelde, et töö toimub rangelt 1948 a. jooniste järgi.
Eemaldati tulemüüri sisemine tugevdus karp, või jumal teab kuidas seda kutsutakse.
   
Roostes kohad, vastavalt minu nõudmistele tuleb kõik välja lõigata.
   
Sinna ka veel mingid tugevdustalad.
   
Ja veel talasid.
   
Ühendus alumise raamiga, nii ühelt, kui teiselt poolt.
   
   
Uus tulemüüri tugevdustala.
   
Ja külge ja krunt peale. Ilma piltideta polekski teadnud mida ta varjab.
   
   
   
Esiots hakkab ilmet võtma.
   
Peale mõningast pausi üritan ennast kokku võtta ja panna üles, mis juhtus tagaotsaga, mitte minu, vaid auto omaga Big Grin
Vasta
#99

Jätkame siis. Aga panen veel mõne pildi vanast pagasi põhjast, hoiatuseks teistele, et enne tuleb ikka vaadata, mida ostate. Mul olid küll silmad ainult üliharuldasel autol, aga mitte selle seisukorral. Ausalt öeldes polnud ka kõike seda õnnetust võimalik nii väga hinnata. Ega sul keegi enne ostmist lase liivapritsi teha.
   
   
   
   
Eemaldati tagumise istme kandekonstruktsioon.
   
   
     
Roostes kohad välja ja uued asemele
   
   
   
Ja ka siia tugevdustalad
   
Uus pagasniku põhi
   
Vana neljakihiline minema ja uus asemele, ainult jääb praegu arusaamatuks, miks see sellise astmega on. Nädala lõpus olen seal, küll siis teada saan.
   
   
Vasta

Ehk peab paak sinna alla mahtuma?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 28 külali(st)ne