Reg. Tunnistusel andmete muutmine
#21

nt Rakveres ei saanud ka valida, isegi kui nr oli kohapeal olemas - võtsid järjest.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#22

Mul Rakverega just vastupidine kogemus varakevadest. Kuna ma mingit soovi ise ei avaldanud anti alguses mingi suvaline number. Siis tädi vaatas ja andis hoopis teise numbri millele passi vormistas. Ise veel lisas,et nii sobib paremini. Ma ütlesin kenasti aitäh ja võtsin oma asjad ning läksin minema. Keerasin ka numbrid juba peale ja auto oli vast paar nädalat sõitnud kui tööline mainis,et näe lahedad numbrid autodel,eriti kuna nad kõrvuti tavaliselt seisavad. Ühel oli 428 ja uuele anti 458 numbriks. Ja kui Toyotat arvele Rakveres võtsin siis härra(tema tänaseks pensionil) seal küsis kas on numbri eelistusi ja isegi võtti mingi portsu näitamiseks. Mul ei olnud mingeid eelistusi. Hiljem avastasin,et oli pannud numbriks 37... ja kodus mul GTO-l 27... (need mõlemad siis väikse formaadilised)

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#23

Aga saab ju mnt e-teeninduses "numbrimärgi tellimise" alt võtta "büroos olemasolevatest valitav numbrimärk" ja sealt vaadata mis kombinatsioonid kuskil  parasjagu saadaval on ja sealt soovi korral midagi valida.

Vaatasin huvi pärast, näiteks Tartus on praegu tavanumber 
TMY, Tallinnas VIK (Viktor), Narvas BTT, 
Haapsalus KMA, Jõhvis mootorratta number EU, Põlva FF, Võrus XX, Valgas ED (kui su nimi näiteks on Eduard) jne Smile
Vasta
#24

(06-12-2017, 23:15 PM)Romka Kirjutas:  Aga saab ju mnt e-teeninduses "numbrimärgi tellimise" alt võtta "büroos olemasolevatest valitav numbrimärk" ja sealt vaadata mis kombinatsioonid kuskil  parasjagu saadaval on ja sealt soovi korral midagi valida.

Vaatasin huvi pärast, näiteks Tartus on praegu tavanumber 
TMY, Tallinnas VIK (Viktor), Narvas BTT, 
Haapsalus KMA, Jõhvis mootorratta number EU, Põlva FF, Võrus XX, Valgas ED (kui su nimi näiteks on Eduard) jne Smile

Infoks vast isegi kasulik, aga mul sellest eriti kasu pole. Probleem ju selles, et ma pean nagunii autoga kohale minema. Eelistaks ikkagi kõik protsessid korraga teha.

Võimalus oleks muidugi seda margi korrigeerimist mitte teha või pärast nendega kembelda, et nad omal kulul selle teeks, aga kumbki ei tundu väga ahvatlev.

Edit: vaatasin järgi. Üldkorras saadaval olevad vähendatud mõõtmetega numbrid on kõik mingid Z-ga algavad kaashäälikute kombinatsioonid. Tallinnas pakutav ZAJ ongi neist vast kõige viisakam.
Vasta
#25

(06-12-2017, 23:15 PM)Romka Kirjutas:  Aga saab ju mnt e-teeninduses "numbrimärgi tellimise" alt võtta "büroos olemasolevatest valitav numbrimärk" ja sealt vaadata mis kombinatsioonid kuskil  parasjagu saadaval on ja sealt soovi korral midagi valida.

Vaatasin huvi pärast, näiteks Tartus on praegu tavanumber 
TMY, Tallinnas VIK (Viktor), Narvas BTT, 
Haapsalus KMA, Jõhvis mootorratta number EU, Põlva FF, Võrus XX, Valgas ED (kui su nimi näiteks on Eduard) jne Smile

Saab küll jah, kuid selline tegevus on oluliselt kõrgema riigilõivuga pühitsetud.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#26

Aasta tagasi sai Range Rover Classic treilaga Sauele veetud, et pärast taastamist esimene arvelevõtmine teha.
Porilapakaid taga ei olnud, ees oli LR tehases valmistatud originaalraud (Roveri kirjad peal!) ja taha nõuti allasõidutõkendit (nagu rekkadel on????)
Sama targalt sai tagasi tuldud.
(Põhjuseks: Taga poripõlled puudu, esiraud sertifitseerimata ja tagumine allasõidutõke ei vasta nõuetele)

Ma pole ühelgi LR-l seda tagumist tõkendit kunagi näinud, ju siis Saue targad olid. Porikummidest saab veel aru, auto on ju suur ja keerutab palju tolmu üles. Aga et esiraud, mis on 100m pealt näha, et tehase oma, on sertifitseerimata, nomaitea....

Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.
Ma arvan, et kui Sauele Bellett`i suguse haruldusega minna, kukuvad nad üldse seal pikali.

Ühesõnaga sellele autole nõudsid nad Sauel tagastange alla veel mingit lisarauda:

[Pilt: IMGP0483.JPG]

Mäealuse ei öelnud välja, et nad Sauel lollid on, aga sellesisuline vihje ümber nurga tehti.
Rekkadel on tagumik maakerast kõrgemal, kui 50cm, sellepärast neil seda ka nõutakse.
Saue sai esimeseks valikuks, et võimalikke pikki Tallinna järjekordi vältida, aga ei olnud hea mõte.

.
Vasta
#27

Maakohtades ongi tihtipeale asju keerulisem ja kallim ajada

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
#28

(07-12-2017, 13:15 PM)stihl Kirjutas:  Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.

Ma julgeks tavakodanikuna väita, et sellele peaks PALJU rohkem tähelepanu pöörama ja seda justnimelt igasuguste "jubedate tõstetud käuladega". Sry, isand Wagoneer, AsTross jne Big Grin 
Selleks on konkreetne tehnonõude kood, mis peab olema igal ajahetkel täidetud:

Tsitaat:Kood 629. Porikaitse
....

2) M1 kategooria sõidukil peavad olema direktiivi 78/549/EMÜ nõuetele vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal;

3) M2, M3, N1, mitte üle 7,5 t täismassiga N2, O1 ja O2 kategooria sõidukite porikaitsmete tagumine serv peab ulatuma vähemalt horisontaaltasapinnani, mis paikneb ratta pöörlemisteljel ning laius ratta pöörlemistelje pikitasapinnal olema vähemalt ratta (paarisratta) laius. 
Täiesti mõistlikud nõuded, ei ole midagi ülepingutatut!  Sõiduautol ja tavamaasturitel ratta teljest kuni 15 senti on porilapakavaba, kõrgemal peab olema kas tiib või porilapakas. Seda siis mitte-koormatuna sõiduasendis auto puhul. 
Haagised ja tüüpilised N1-kastikad, tõstetud ja mitte: ratta TELJENI peab olema rattaga SAMA LAI porilapakas!!! Ja siin puudub erand!

Küll on erand tehtud tagumise allasõidutõkke puhul ja see käib näiteks reaalsete maastikusõiduks mõeldud autode kohta. Teed legaalselt tõstetud vedrustusega maastiku-mootorispordi vahendi, porilapakad on kohustuslikud, tõke aga mitte, kuigi "tagumik" võib olla ka meetri kõrgusel. Mis aga allasõidutõkkeid puudutab, siis näiteks esimese kahe põlvkonna D-Max'idel ei olnud mitte taga kaitserauda vaid euronõueteks installiti sinna tehases raudtorudest tõke/haakeseadme "kinnitus". Näha ka 4 porilapakat, mis sellistel autodel ei ole ju "lisavarustus" nagu sõidukatel Big Grin 

Tsitaat:Kood 627. Tagumine allasõidutõke
...
Tõket ei nõuta: 
...
b) sõidukilt, mille kasutamist tõke raskendab või teeb võimatuks; 
c) sõidukilt, mille kõrgus teepinnast kuni kere tagaosa alumise servani koormamata sõidukil ei ületa 550 mm
Vasta
#29

Saue oli vähemasti eelmisel kümnendil teada-tuntud koht: vähe otsustusvõimet, mida kompenseeris probleemide tekitamise oskus (või vähemasti püüe probleeme tekitada).
Tänapäeva ei oska oma praktikast kommenteerida, kuna sinna elu uurima minek ei ole lihtsalt vajalik - Tallinn on piisavalt lähedal Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#30

Ma olen küll Sauel kohanud vastutulekut ja loomingulist lähenemist kui tekivad tõrked ja küsimused. Ei saadeta sind ülejala vaid püütakse leida lahendus, vajadusel ka peamajaga konsulteerides. Eriti fännab üks keskealine prillidega teenindaja seal vanatehnikat. Ennesõjaaegsele mootorrattale sai ümberehituse vormistamisega korv külge ning klassikust roller kenasti arvele. Samuti võeti jutule kui olin oma rumalusest vale eelbroneeringu teinud. Mäealusel on tihti sellised järjekorrad et peale Saue polegi nagu mõistlikku alternatiivi - kuhugi maakonda pole ka viitsinud minna. Mina kiidan!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#31

(07-12-2017, 13:15 PM)stihl Kirjutas:  Aasta tagasi sai Range Rover Classic treilaga Sauele veetud, et pärast taastamist esimene arvelevõtmine teha.
Porilapakaid taga ei olnud, ees oli LR tehases valmistatud originaalraud (Roveri kirjad peal!) ja taha nõuti allasõidutõkendit (nagu rekkadel on????)
Sama targalt sai tagasi tuldud.
(Põhjuseks: Taga poripõlled puudu, esiraud sertifitseerimata ja tagumine allasõidutõke ei vasta nõuetele)

Ma pole ühelgi LR-l seda tagumist tõkendit kunagi näinud, ju siis Saue targad olid. Porikummidest saab veel aru, auto on ju suur ja keerutab palju tolmu üles. Aga et esiraud, mis on 100m pealt näha, et tehase oma, on sertifitseerimata, nomaitea....

Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.
Ma arvan, et kui Sauele Bellett`i suguse haruldusega minna, kukuvad nad üldse seal pikali.

Ühesõnaga sellele autole nõudsid nad Sauel tagastange alla veel mingit lisarauda:

[Pilt: IMGP0483.JPG]

Mäealuse ei öelnud välja, et nad Sauel lollid on, aga sellesisuline vihje ümber nurga tehti.
Rekkadel on tagumik maakerast kõrgemal, kui 50cm, sellepärast neil seda ka nõutakse.
Saue sai esimeseks valikuks, et võimalikke pikki Tallinna järjekordi vältida, aga ei olnud hea mõte.

.

Mis mõttes ? EU-s arvel olnud sõidukit tuleb hakata ümber ehitama või ? Võib-olla see tagavara ratas seal all on piisav tõkend ? Ühelgi täna müüdaval maasturil pole porikumme standardis all. Ja arvele nad pannakse. See, et mingit nõuet kusagil näidatakse ei tähenda seda, et see selle aasta ja selle sõiduki kohta käib.

Sõber üritas ka u. 7 aastat tagasi esmast teha sauel, et lühem saba või nii... aga kui juhe temani jõudis siis paluti auto käima panna (auto oli käru peal) . Mis krdi pärast peab mootor töötama ?
No auto sadamast ja otse konteinerist, jooksid siis akude ja juhtmete ja eetri pudelitega, 3 tundi  jooksmist ja sebimist ja paar popsu sealt sumpsist lõpuks tuli. Saue poisid itsitasid vaikselt pihku, seda linnameeste tsirkust vaadates. Kuna radikas vett ei olnud siis sai enne kui vana vaatama lonkis mootor seisma pandud, et üle ei kuumeneks.  See oli päris värvikas lugu, aga enam täpselt ei mäleta kuidas see triangel päädis, või mis alla-üle-või-sisse sõidu tõkenditele seal apelleeriti aga seda paberit ta sealt ei saanud. Sai siis järgmine päev pealinna mindud ja tagumised põsed juba ilusti õlitatud ja puha.... aga seal .. nagu teine maailm, olid jälle inimene. Papper pihku ja nummer pääle. 
Müüdi kunagi aegunud lõvi konserve, olevat kõik sauele läinud, vbl selles asi.
Vasta
#32

Mõtlesin, natuke järgi: see alla-peale-taha-üle sõidu tõkendi nõue edevatele ja upitatud kannidele võib vabalt tulla tegelt eelmise aasta kooselu seadusest Smile  , ...või siis mitte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne