Postitused: 1,426
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
10-12-2017, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2017, 21:28 PM ja muutjaks oli
Taaviw126.)
Süütepoolist veel niipalju et peenmähis, mis on südamikule keritud, koosneb 16000 keerust ja traat on 0.1mm läbimõõduga. Peenmähise peal on jämemähis mis koosneb 250st keerust ja 0.8mm jämedusest traadist. Jämemähis asetseb peenmähise peal parema jahutamise eesmärgil.
Jämemähise otsad on ühendatud külgklemmidele. Peenmähise üks ots on ühendatud keskmise kontaktiga ja teine ots jämemähisega.
Küünalte kohta uurisin ka natuke. Päris selge veel pilt ei ole aga juhiti tähelepanu sellele et gaz 67 ja MMi küünlad on erinevad. Vanu ürikuid uurides jäi silma et kui gaz MMi ja AA küünla keere oli 18mm siis varastel Gaz AA-del ja Gaz A-del oli küünla keere 22mm. Niiet hoidke silmad lahti. 22mm keermega kaan võib hea asi olla. Küünaldest rääkimata. AA plokikaane tunneb sellejärgi ära et veepump kinnitus 4 poldiga mitte 3ga nagu MMil. Kood peaks AA kaanel olema A-6050 ja MMil M-6050 aga koode ei pruugi alati peal olla. Üks haruldane kaan on veel olemas. Nimelt puuküttega variandi oma. Sellel oli põlemiskamber natuke teise kujuga aga kuidas täpselt ära tunda ei oska öelda...
Postitused: 4,474
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
10-12-2017, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2017, 00:31 AM ja muutjaks oli
aavu.)
Mustaks rongaks kutsuti minu meelest kongiga vangiautot. Muid kongiga autosid ei kutsutud nii, nt. leivaauto jne. veokastiga ikka ei kannata musta ronga nime välja. Must ronk liikus öösiti ja varjatult, et tekitada suuremat hirmu. Päevavalges oleks ju naabrid näinud ja objektiivse jutu rääkinud, öösel keegi ei näinud ja fantaasia võis lennata. Selline mulje on jäänud vene filmidest.
Tsitaat:Черный ворон от слова "воронок".
Воронка́ми в СССР называли служебные автомобили НКВД ГАЗ-М1 («Эмка»), с 1938 его модификацию ГАЗ-М1-V8, выполненную специально для нужд НКВД, а с 1940 модификацию ГАЗ-11-73. Все эти модификации выпускались только чёрного цвета.
Также воронка́ми могли называть грузовые автомобили ГАЗ-АА, ЗИС-5. (с) Википедия
Niipalju leidsin siit:
https://pikabu.ru/story/chyornyiy_voron_3721874
Ega venelased ise ka enam tea seda tähendust, pakutakse juba uut volgat ( 24) ka selle nime alla.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,426
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Pildilt ei saa võibolla hästi aru aga raam on täies pikkuses ja kõht vaatab taeva poole. Kabiin on poolenesti maasees.
Postitused: 1,426
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Eks ta kisub jah sinnapoole. Aga õnneks teised MMi ja AA taastajad mõistavad juppide leidmise vaeva ja seda et valiv ei saa olla. Kõik tuleb koju vedada mis metsas vedeleb. Kabiin tuleb nagunii enamjaolt ise teha. Vähemalt on kust malli võtta. MM-V korraliku kabiini ei leia enam kuskilt. Võibolla tavalise kabiini saaks umbes sellise hinna eest mis ma tahaks kogu masina juppide peale kulutada.
Postitused: 906
Teemad: 3
Liitus: Jan 2014
Maine:
11
12-12-2017, 19:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 19:50 PM ja muutjaks oli
Raivo.)
Vaadates neid pilte, meenub ammune anekdoot, kus laipa loobiti ühest kohast teise, et sellega tegelema ei peaks, kuniks lõpuks Tartu arstid teatasid: "Jääb elama".
Edu!
Postitused: 1,426
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Muide see viimane MM on äärmiselt oluline leid minu auto jaoks. Sellepärast et ta ongi põhimõtteliselt sama auto. Raami ja kabiini detaile peab hoolega uurima.
Postitused: 1,426
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
13-12-2017, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2017, 09:38 AM ja muutjaks oli
Taaviw126.)
Jah. Pluss oli massis. Aku oli ST-80. Ehk siis sama nagu gaz 51-l. Kui kellelgi vedeleb seda akut siis võib pakkuda...