Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(13-12-2017, 12:19 PM)mtz80 Kirjutas: (12-12-2017, 23:38 PM)juss82 Kirjutas: (03-12-2017, 19:17 PM)mtz80 Kirjutas: Millise surve peale regullida D-243 mootori kütusepihustid, et mootor kergemini käivituks? Praegu tahab külmalt pikemat ketramist. Isegi soojemate ilmadega. Filtrid voolikud ja tihendid korras. Kütust ei tohiks alla lasta. Etteande pump ka uus. Kõrgsurvepump Gennaadi juures kontrollitud, samuti ka pihustid aga ei mäleta mis surve peale ta need sättis.Või kui palju pihusti töörõhk külmkäivitusel üldse rolli mängib? Kui mootor natukegi soe, läheb poolest pöördest. Mootor starteriga. Aku ja kaablid uued. Plokikaan ka spetsialisti juures käinud. Klapivahed õiged. Hülsid, kolvid, rõngad umbes 300 töötundi tagasi vahetatud, peaks olema igati sissetöötanud küll juba. Ei oskagi enam midagi vaadata rohkem.Kellegil ehk häid mõtteid !
Laseks kah Gennaadil pumba üle kontrollida aga kes see mees selline on ja kus ja kuidas saaks kontakti ehk ?
Tegutseb Võrumaal Parksepas. Tel.5398231üheksa. Ehk õnnestub kontakti saada. Viimati kui kokku puutusin, oli tal tervis kehva.
Veel selline lugu, et kui soojalt paugatab kenasti käima aga külmalt vaid valge korstnast väljas siis võib olla viga KSP-s endas. Lihtsalt kulunud ja ei jagu seda laksu külmast peast. Kui stendi ei saa panna siis keera julmalt pihusti surveid maha ja kui paugatab on viga ilma stendita käes.
Mul üks pealtnäha igati viks russi jaoturpump kodus mis ka kõik targad hulluks ajas. Tuli lõpuks kõige targem kes keeras ühel pihustil käivitamise ajal survet maha ja kohe hakkas lubama.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(14-12-2017, 10:43 AM)mtz80 Kirjutas: Mida sellest starterist arvata. https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...t-mtz.html
Metsamehed kiidavad millegipärast 4,2kW startereid. Väiksemaid kutsikaid ei kiideta ega soovitata.
Seda siis nagu
http://www.agroparts.ee/et/a/starter-12v-4-2kw-4
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 5,833
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Toimivad niikaua, kuni neid mootori soojendamiseks ja küttesüsteemist õhu väljapumpamiseks ei kasutata. Aga seda tehakse lolli järjekindlusega.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(14-12-2017, 18:04 PM)v6sa Kirjutas: Tasuta lõunaid ei ole: kW mootori töömahu liitrile on muretuks eluks vajalik.
Kas on asi ikka nii hull
Mida suuremaks mootorid liitrites kasvavad, seda vähem see valem end õigustab, sest ei toodeta lihtsalt nii võimsaid startereid, kuid starterid peavad vastu aastaid nende mootorite peal. (vt igasugu v8 suured diislid, mille litraaž ületab 10l)
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Scania v8 on 16 liitrit ja starter 14 kw, niiet tõesti on pisut alla 1kw liitri kohta.
Volvo 12 liitrisel mootoril aga on 11,8 kw starter.
Bmw M51d25 aga on jälle näiteks 2 kuni 2,4 kilovatini.
Tähtis näitaja on ka see, mitmeks see maht jagatud on ja hooratta mass.
Belarusil on hooratas üsna kerge võrreldes veoautode mootoritega ja silindreid 4 mahuga pisut üle liitri.
Seega surutakse õhku kokku ühekaupa, jätmata kuigi palju starterile aega hoogu võtta.
Sellest poleks muidu lugu kui klapid-rõngad ideaalselt peavad saab suure osa sellest kokkusurumisele kulunud energiast tagasi.
Paraku paljudel mootoritel ei pea hästi ja seega ei jõuagi starter mootorit nii kiirelt vedada et mootor käivituks kiirelt.
Siia lisada veel endiselt vanast harjumusest kasutatav külmaga süldiks muutuv õli ja 1 kw töömahu liitri kohta pole üldse üle hinnatud suurus.
Vähe ka käivitamise anatoomiast.
Starteri võimsus antakse 12V pinge juures ja kui see on 4 kw siis tarbitakse voolu 4000/12=333A.
Käivitamisel langeb aku pinge kehvema käivitusvooluga aku puhul näiteks 10 voldini.
Siis on käivitusvool 4000/10=400A.
Praktikas pole 10 V pinge juures enam starteri võimsus 4 kw vaid heal juhul 2,8 kw.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
isegi hästi käivituval sõiduauto mootoril on 1,6liitri kohta 1,2kw starter...
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(15-12-2017, 11:36 AM)2715 Kirjutas: Käivitamisel langeb aku pinge kehvema käivitusvooluga aku puhul näiteks 10 voldini.
Siis on käivitusvool 4000/10=400A.
Selles arvutuses on midagi väga valesti.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Ärge nüüd jamage! Koormus jääb samaks, st starteri takistus. Pinge vähenedes väheneb ka vool.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(15-12-2017, 19:45 PM)Marko Kirjutas: Ärge nüüd jamage! Koormus jääb samaks, st starteri takistus. Pinge vähenedes väheneb ka vool.
Starteri takistus voolule on küll muutuv. Näiteks vaevaliselt pöörlev või seisev starter tarbib maksimaalselt suurt voolu. Teoreetiliselt peaks saama starteri voolutarbe nullini viia kui teda pöörlema panna meeletu kiirusega. Ehk siis muutub generaatoriks, mis ise toodab voolu ja laeb vooluallikat. No ma ei tea kas seda viimast saab ka katsetada. Oletame et pendiks läheb lukku ja mootori käivitumisel veab mootor starterit kaasa, siis gaasi andmisel peaks laadimine olemas olema starteri pealt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.