Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Mina tegin 2mm klaaskiudplaatidest katted ümber, et tuul ei jahutaks ning soolavesi peale ei pritsiks. Kogu soe käib ju pidevalt sealt läbi, kui just termostaatiga süsteem ei ole ning enne peab mootor ahju soojaks kütma ning siis alles läheb soe salongiradika poole(kui ahju sisse ei lülita).
Kõik kruvid olen kah mingi alumiinium määrdega kokku teind, et oleks hiljem lihtsam osandada.
Eberi D...WZ juhtplokkidel on tavaliselt külmjoote probleemid peapistiku klemmidel kuid isoleeriva kraami maha kraapimisega saab ise probleeme juurde tekitada(väikseid kivikesi vigastada jne.)
Postitused: 4,475
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
(17-12-2017, 19:46 PM)CORRADOg60 Kirjutas: millel ahjud kõhu all...
Kõhu all saab asfaldilt ja eriti kruusateelt tolmu-pori ja muud sodi. Sisselaskesse ja eriti väljalaskesse. Kitib need kinni osaliselt, põlemine on häiritud või keeldub üldse tööst. Ikaruse gero sai alt kruvikeerajaga seda väljuvat toru puhastada paar korda aastas. Ei tea neid ahjusid, millest jutt aga mis seal teistmoodi saab olla.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Aliexpress on äärest ääreni täis progetavaid kellasid, mida saab kasutada soojenduse puhul. Plussiks on see, et võid progeda mis aega eales soovid, kui kauaks või mis ajast alates. Maksavad mõned eurid seal. See kell krutib kokku lihtsalt kaks juhet omavahel, nagu relee või nii. Samuti on sealt saada mõttetu raha eest GSM moodul. Viska aga oma kõnekaart sisse ja saad auto sooja panna ka helistamise teel. Ah, oleks juba meelest läinud, kuid ka puldid on seal saadaval, saad aknast auto sooja panna. Nendel seisusoojenditel on tavaliselt olemas kõik vajalikud otsad, ole aint mees ja ühenda ära. Ja seda kõike kopikate eest võrreldes originaal pultide ja seadmetega, mis jäävad nagunii alla oma funktsioonidega. Kellel huvi see otsib ise need sealt välja.
Muide, vanad Eberspächeri konsoolid on ka testsüsteemi eest. Näitavad sulle ära ka veakoodid. Saad hetkega soojenduse veale jälile. Aga need on üsna haruldased ja kallid.
https://www.ebay.de/itm/Eberspacher-Modu...SwiIxaCMrs
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 7,003
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Puhtenergeetiliselt on välistemperatuuri käes oleva meetrise torujupi soojustamine kiire voolu puhul täiesti kasutu. Eriti veel siis kui sellega köetakse nõrgalt soojustatud kasvuhoonet. Nii võib autosalongi ja samuti ilmastiku käes olevat mootorit nimetada küll. Mind pigem häirib jutt alumiiniumtorudest, kas vasega alternatiivi ei ole? (võimalik panna)
Just see soolamajandus seal kõhu all.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,304
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
20-12-2017, 02:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2017, 03:08 AM ja muutjaks oli
Janka.)
Kui jutt on nii suurest autost nagu su Iveco, siis sellise elamu kütteks kasutaksin ma jätkuvalt gaasi. Igatepidi odavam ja töökindlam, kui akude, puhuri, tsirkulatsioonipumba ja diisliahjuga jännates.
Sõiduautos külmal ajal keegi pikalt sees ei ela. Tavaliselt. On muidugi erilisi hulle ja ühe joone peale nad tavainimesega ei mahu. Ma kuulun ka vahel sinna joonealuste hulka, aga enamasti vaid suvisel ajal. Paar korda on tulnud muidugi ka talvel see tükk ette võtta. Teel olles puhkan kuue tunniga välja, et seejärel jälle tuhatkond kilti edasi edasi liikuda. Siis aitas külmatunde vastu kolmetunnine mootori töös hoidmine. Uinusin vaikuses, aga viimaseks kolmeks tunniks pidin ikka kapotialuse põrisema panema - külm hakkas. Sedaviisi kaks hommikupoolset ööd Kesk-Lapimaa metsade vahel, kus pahandajaid polnud. Oleks gero ja puhur koos tsirkulatsioonipumbaga kasutada olnud, siis see teises nooruses olev 60Ah-ne aku vist vastu poleks pidanud.
Postitused: 1,298
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Sõiduautos magamist päris südatalvel ette võtta ei ole plaanis, seega tõesti ei usu et mõne tunni sõidu vahele pool tundi ahju akule saatuslikuks saab.
Proovikäivitusel -2 kraadi juures ilma salongiventikateta kulus jahutusvedeliku temperatuuri ca 60+ kraadini tõstmiseks alla kümne minuti.
Hetkel on vedeliku tsirkulatsiooniga väike komplikatsioon, tänu millele pole ahjuga samal ajal ka pointi salongi esiosa venti rakendada. Kuna tehasemeeste projekti järgi on lisaahi tagumise soojenduse kontuuris, siis nüüd tänu tsirkulatsioonipumbale ahju küljes voolab enamus vedelikku läbi ringi mootor -tagumine soojendus- lisaahi- mootor.
Esimesest tuleb seisva mootoriga ainult külma, sama jama on kui mootor pisut pikemalt tühikäigule jätta. Peab selle ringvoolu soodustamiseks miski klapi või pumba peale mõtlema. Tõeliselt külma ilmaga katset teha ju praegu ei saa, aga muidu on vahe kolme ja viiekilovatise ahju tootlikkuse vahel väga suur.
Postitused: 1,298
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Ütleme nii, et juhtus see mida kahtlustasin. Ega ilma asjata tehase seisusoojendiga masinal seal vaakumklapp ja termostaadiga "kolmik" pole. Aga sel juhul mootori soojendamine teisejärguline.
Ja kapoti alla vähemalt hydronicule või vebastole thermo top c- le kohta kohta leida ei suutnud.
Kindla peale toimiv lahendus oleks olnud soojendi endisest asukohast uued vedeliku torud kapoti alla vedada ja mootori ja salongiradikate vahele ühendada. Seal oleks juba maitse asi, kas nagu tavaliselt salongisoojendite poole mineva ahela vahele või nagu sharanilistel kombeks ja mootorisse mineva ahela vahele.
Postitused: 1,298
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Päris täpselt ei saa selle klapi- termostaadi süsteemi mõttest aru. Saan aru kuidas lahendus toimib, aga miks seda vaja? Selles mõttes et kui külmaga käivitada, siis soe on kasulik nii mootoris kui salongis, ja sooja mootori käivitamine on vähem koormav ka akule, mis niigi juba rohkem vatti saab . Mis situatsioonis on kasulik soojendada ainult salongi? Ööbite autos? Kui suur see pardaaku olema peaks? Nagunii läheb enamus kulutatud elektrienergiast ventikate peale. Kui aku suuruses küsimus ei ole ja tuba ei ole kuhu minna, siis saaks veel aru.
Niiöelda autosuvilas kasutamiseks on ka märksa soodsama kuluga lahendusi, nii et ei suuda ühtegi otsest eelist sellisel asjal leida.
Postitused: 7,003
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Normaalne lahendus on soe salongiradikasse ja tagasivool läbi mootoriploki. Peamine võlu on klaaside kaitsmine termošokist tuleneva purunemise eest.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Milleks asi üldse nii keeruliseks ajada.
Katlast peaks minema otse soendusradikasse ja sealt siis edasi mootorisse. Kui tahad sooja tuba, siis paned puhuri käima. Kui tahad sooja mootorit, siis ei pane soendusmootorit käima. Peaaegu kogu soojus paneb kihutades soendusradikast läbi ja seejärel soojendab soovitud mootorit.
Igatsorti termostaadis ajavad asja keeruliseks ja kalliks.