Gaz MM-V 1942

http://www.xn--80aaasbafk1acftx0c6n.xn--...or#fPic_ac

Seal A-8521 all on näidatud ilmselt juba mingi plastmass junn. Tänapäevane asendusmaterjal.

Инвалид информационной воины.
Vasta

(07-01-2018, 13:50 PM)aavu Kirjutas:  http://www.xn--80aaasbafk1acftx0c6n.xn--...or#fPic_ac

Seal A-8521 all on näidatud ilmselt juba mingi plastmass junn. Tänapäevane asendusmaterjal.

Kuidas nad seda A-8521 kataloogis nimetavad? Ei saa venekeelest nii hästi aru...

Seesama kataloog(1947 MM)

[Pilt: veepump.png]

AA kataloog...

[Pilt: AA_veepump.png]
Vasta

набивка - topend. sõnast "nabivat"---(peale lööma-vahele lööma)
A-8521....veepumba tihendi topend (peamine)
A-8524-a2...veepumba tihendi topend ( remondiks kasutatav)

Alumiselt pildilt:
A-8521.... Topend seatinast. (sõnast svinets)

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Kas ma saan õigesti aru et loetelu all, kahe tärni taga, ütleb et tagumine ventilaator on ainult nelja labaga variandil? Viimati tehti siis kahte varianti? huvitav miks. Samas ise olen ka kuskil nagu ainult kahe labaga näinud...


[Pilt: veepump.png]
Vasta

1 tärniga..... vastavalt vajadustele

2 tärniga ..... paigaldatakse ainult 4 labaga tiivikutele
Vent tiivikud koostatakse 2 labast koosnevalt ja labad on erineva kujuga ...pealmine ja alumine (tagumine) sama on ka GAZ 51-52 ventilaatoritel.
Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Siin üks pilt MM-V st. Ma ei tea kas ma tahan näha või näengi aga seal kola hunnikus paistab ventilaatori laba. Raske öelda kas 2 või 4 labaga(pigem 2ga) aga ots küll valge pole... Pilt on väidetavalt aastast 1943.

[Pilt: wgd_oBBf2kw_1943_______-13815.jpg]

AA-l polnud ka ventilaatori otsad valged nagu sellelt pildilt näha. Näha on ka lõdvikuklambreid. Mul on neid omajagu olemas. Tuleb välja et võivad õiged asjad olla...

[Pilt: _________.jpg]

[Pilt: IMG_3290.JPG]

[Pilt: IMG_3287.JPG]
Vasta

Tee lõdvikuklambrist eraldi pilt, kui pikk on see tühimik seal keskel? Mul kastidega sarnaseid uusi klambreid aga kas need täpselt samad nüüd on...
Vasta

Püüdsin MM-V pilti natuke töödelda. Läks natu paremaks küll...

[Pilt: hakitud-5.jpg]
Vasta

(07-01-2018, 16:47 PM)Taaviw126 Kirjutas:  [Pilt: IMG_3290.JPG]  
Sellel pildil on monoliitselt koostatud 4 labaga tiivik ja labad on needitud kesk kinnituse külge.  Teine variant on tiivik koostatud kahest üksikust tiivikust,millest üks on pealmine ja teine alumine Poltide kinnituse juures on stantsi kujud veide erinevad, et tihedalt liibuksid ja tsentrifugaal jõuga pööretel murdma ei hakkaks.  

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Volgamehed võtsid polditud tiivikul talveks ühe laba ära. Ehk seepärast pole teistsuguseid sattunud, et talvel seisma jäänud auto küljest kõik sattunud?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(07-01-2018, 17:20 PM)h2rra Kirjutas:  
(07-01-2018, 16:47 PM)Taaviw126 Kirjutas:  [Pilt: IMG_3290.JPG]  
Sellel pildil on monoliitselt koostatud 4 labaga tiivik ja labad on needitud kesk kinnituse külge.  Teine variant on tiivik koostatud kahest üksikust tiivikust,millest üks on pealmine ja teine alumine Poltide kinnituse juures on stantsi kujud veide erinevad, et tihedalt liibuksid ja tsentrifugaal jõuga pööretel murdma ei hakkaks.  

Parimat  h2rra

Tänud tähelepaneku eest. Terav silm leiab sellelt pildilt veel umbes 100 viga. See pilt rääkis lõdviku klambritest. Praegu on küsimus selles kas minu auto tuli tehasest kahe või nelja labaga.
Vasta

Leidsin huvitava pildi. Õhupuhasti järgi on tegu MMiga. Aga ventilaator on teistsugune kui MMi varuosakataloogis.


[Pilt: 12828475_1441744672517962_2506892168314421982_o.jpg]
Vasta

Vent ongi koostatud kahest eraldiseisvast   laba paarist, mis on asetatud risti teineteise peale. signaal aga on kah teise kujuga ja kinnitatud esiseina külge.

Parimat  h2rra

Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Mul on olemas nii 4 labaga kui 2 labaga ventilaator. Olemas on ka tehase joonised mis selliste labadega ventilaatorit kirjeldavad. Viimasel pildil on laba kuju teistsugune. Mingi enne sõjaaegne variant?

[Pilt: 20180107_164124.jpg]

Praegu on endiselt ikkagi küsimus selles et kumb variant minu autole õigem on. Ehk siis kas 2 labaga või neljaga. Kui sellel 1943 aasta MM-V pildil paistab kastist ventilaatori serv siis laba kuju poolest on õigem kandilise labaga variant..
Vasta

Ventilaatorid tõstan praegu laua alla tagasi. Pean natu täpsemalt uurima nende kohta. Ja ega nad just kõige paremad ka pole. Ehk õnnestub korralikum saada.

Veepumba ladusin kokku aga jääb praegu värvimata sest pole minul olemas oleva värvitooniga rahul.

Vaatasin mis veel laua all head on. Näppu jäid karburaatorid. 2 tki on maal aga ega nondelt surrt midagi võtta ka pole. Lauaall olid sellised...

[Pilt: 20180106_161618.jpg]

Üks on K-14(lihtsalt K-14). Veidral kombel rikastusdüüsiga. Maal on üks K-14 millel pole rikastusdüüsi(statsmootorite oma). Peal on veel kirjas Katek. Teine on K-14a. Peal on veel numbrid 33? Äkki valmistas neid mitu erinevat tehast? Ujukikojale on veel löödud numbrid 3 40. Äkki valmistamis kuu ja aasta? Igaljuhul hoob on tal vale(vist mingi isetehtud). Õhtul arvutitaha saan, siis panen pildi ja räägin miks hoob vale on.

[Pilt: 20180106_160319.jpg]

Kas keegi teab mõnda põhjust miks mitte kasutada seda K-14a karburaatorit millel 33 peal on? Või oskab keegi arvata mida see 33 tähendab. Mingi masinatehas nr.33 vms?
Vasta

selliseid karburaatoreid on mul ka kaks tükki kusagil, kui on huvi, siis otsin üles. Uued nad ei ole, üks oli ka vist statsionaari oma.
Vasta

(07-01-2018, 19:24 PM)Raudpats Kirjutas:  selliseid karburaatoreid on mul ka kaks tükki kusagil, kui on huvi, siis otsin üles. Uued nad ei ole, üks oli ka vist statsionaari oma.
Kui viitsid siis oleksin tänulik! Htz-7 traktoril on ka analoogne. K-14kb. Aga seal teine difuuser ja düüsid...
Vasta

(07-01-2018, 17:34 PM)Marko Kirjutas:  Volgamehed võtsid polditud tiivikul talveks ühe laba ära. Ehk seepärast pole teistsuguseid sattunud, et talvel seisma jäänud auto küljest kõik sattunud?
Labad on rihmarattale needitud ja lisaks sellele on rihmaratas päris kõvasti võllil kinni. Tavalise tõmmitsaga kätte ei saanud. Pidin erikujuga tõmmitsad välja otsima. Segadust tekitab see sama 2 tärniga kiri kataloogist... saan tänu h2rrale aru mida ta sõnasõnalt tähendab aga kas siis eri rajoonidesse(põhjapoole 2 labaga ja vastupidi) valmistati erinevate ventilaatoritega masinaid?
Vasta

See K-14a on alumiinium kerega. Ja oletatav aastaarv peal võib olla ka 46. Ei saa aru. Kuue konksu ei näe aga null oleks neljaga võrreldes natuke väike. Ei tea kuidas neil peale sõda alumiiniumiga lood olid. Kas on loogiline et 46 aastal alumiiniumist karburaator teha?
Vasta

Kas siin ei räägi midagi alumiinium kerega karburaatorist?

[Pilt: tLZ27u4.jpg]
[Pilt: 8fDXru2.jpg]

[Pilt: Yy8OqMT.jpg]
[Pilt: McsVyXq.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Aksel, 4 külali(st)ne