29-12-2017, 21:37 PM
Pane siis ikka vaheseinad ka paaki sisse.
Jube tüütu hiljem kogu aeg vedeliku loksumist kuulata.
Jube tüütu hiljem kogu aeg vedeliku loksumist kuulata.
(29-12-2017, 21:37 PM)twist Kirjutas: Pane siis ikka vaheseinad ka paaki sisse.
Jube tüütu hiljem kogu aeg vedeliku loksumist kuulata.
(05-01-2018, 22:36 PM)olli Kirjutas: Lahe. Korgil vist õhutusava ei ole? Kas see kuidagi eraldi plaanitud? Paagile peaks äkki mingid kummipadjad ka alla panema, see raam, mille peal ta istub võib kuigi palju ikka läbi painduda. Võib hakata paaki murdma.
(05-01-2018, 22:36 PM)olli Kirjutas: Lahe. Korgil vist õhutusava ei ole? Kas see kuidagi eraldi plaanitud? Paagile peaks äkki mingid kummipadjad ka alla panema, see raam, mille peal ta istub võib kuigi palju ikka läbi painduda. Võib hakata paaki murdma.
(07-01-2018, 21:25 PM)canyondrift Kirjutas: Isiklikult panin OM616-le vile külge. Lammutusest saadud 2.5TD scorpio turbo. Ärkamine nõks alla 2000 pöörde, aga sellel mootoril on gaasiregulatsioon niivõrd aeglane, et rõhk tõuseb võrdlemisi aeglaselt. Mul on selle turbo WG ka pimedaks tehtud ja lõpupöörtel haukab 0,8Bari ära, aga siis kipub mootor kuumaks minema. Selge see, et eks see turbo on tegelikult väike... Õliradikas ka hetkel puudu, aga korpus selle installimiseks on tegelikult olemas.
Juba see kuidas mootor esialgu oma pöördeid üles võtab on väga aeglane, aga eks see tuleb ka massiivsest hoorattast. Väljalaske kollektor on ka naljakas teha, nimelt on kõik kolled ühel pool ja ühtede poltidega kinni. Et tihendama saaks, siis peab kollektori päris hästi tegema, et kuskil lekkeid ei ole. Sisselaske toru läheb ka naljakalt pikaks peale intercoolerit kui cooler on väljunditega emb-kumb otsast.
Kui sul on vabalthingav toorikuks, siis selle plunserid on 5.5 hoopis - turbokatel on 6.0 (pumba peal on kirjas PE ja kaks järgmist numbrit on siis plunseri dia)
606-le üleminek pole paha idee... võib ka proovida väikevendi 605 ja 604 - iga üks maksmas ~500€ mootori eest.