01-11-2008, 22:25 PM
Panen siia siis üles mõned pildid mis täna oma kabiinist tegin. Sain siis mõne minuti uurida kabiinikest ja tegin mõningad tähelepanekud:
1)bensiinipaak on asunud istme all. Kabiiniseinale (juhipoole) on vineerile peale pandud plekk- sellepärast tundus see auk isetehtud (originaal vineer sees alles). Samas ei suutnud ma ikkagi selgeks saada mis number siis täpselt spilkal on aastaarvuks. Siit käis nagu läbi, et 1951 aastast kolis paak istme alla küljelt. See aastaarvu number (korraliku pilti pole- valgus oli kehv ja ma pole just staarfotograaf ka) on halvasti loetav ning on kas 8 või siis 0 - loogiliselt võttes siis kas 1948 või 1950. Siis kui toomine oli, siis abimehed ütlesid, et number on 8. Mine võta nüüd kinni mis seal on. Endale tundus õues ka 8 olevat aga sees jällegi nüüd 0. Roostet on ka sildil, ehk ilusamate ilmadega on paremini näha.
2) vasak uks on hilisem toodang. Parem uks on originaal aga mingi aeg plekiga üle löödud. Plekk tänaseks auklik ning samuti on ukseraami alumine serv mäda. Õnneks mitte niipalju, et mõõtu ei saaks.
3) kabiini tagumine aken on pleksist?!? Või mingist sarnasest asjast. Igastahes on see nagu pisikesi mõrasid täis - samas on aga täiesti terve ja "pudenenud" sealt midagi ei ole.
4) tulemüüri on puuritud soojenduse eesmärgil augud.
5) kabiini siseneva õhu luuk, tundub, et on laiem kui 51A-l.
6) kabiini tagumine sein on samuti õhukese plekiga üle löödud. Ei teagi nüüd, kas taheti moodsamat välimust anda või taheti vee eest kaitsta
ja mõned pildid siis:
[/align]
1)bensiinipaak on asunud istme all. Kabiiniseinale (juhipoole) on vineerile peale pandud plekk- sellepärast tundus see auk isetehtud (originaal vineer sees alles). Samas ei suutnud ma ikkagi selgeks saada mis number siis täpselt spilkal on aastaarvuks. Siit käis nagu läbi, et 1951 aastast kolis paak istme alla küljelt. See aastaarvu number (korraliku pilti pole- valgus oli kehv ja ma pole just staarfotograaf ka) on halvasti loetav ning on kas 8 või siis 0 - loogiliselt võttes siis kas 1948 või 1950. Siis kui toomine oli, siis abimehed ütlesid, et number on 8. Mine võta nüüd kinni mis seal on. Endale tundus õues ka 8 olevat aga sees jällegi nüüd 0. Roostet on ka sildil, ehk ilusamate ilmadega on paremini näha.
2) vasak uks on hilisem toodang. Parem uks on originaal aga mingi aeg plekiga üle löödud. Plekk tänaseks auklik ning samuti on ukseraami alumine serv mäda. Õnneks mitte niipalju, et mõõtu ei saaks.
3) kabiini tagumine aken on pleksist?!? Või mingist sarnasest asjast. Igastahes on see nagu pisikesi mõrasid täis - samas on aga täiesti terve ja "pudenenud" sealt midagi ei ole.
4) tulemüüri on puuritud soojenduse eesmärgil augud.
5) kabiini siseneva õhu luuk, tundub, et on laiem kui 51A-l.
6) kabiini tagumine sein on samuti õhukese plekiga üle löödud. Ei teagi nüüd, kas taheti moodsamat välimust anda või taheti vee eest kaitsta
ja mõned pildid siis:
[/align]