Mõistusevastased manöövrid liikluses

(20-01-2018, 10:55 AM)muska71 Kirjutas:  
(19-01-2018, 20:31 PM)metsakohin Kirjutas:  Mida teha nendega, kes sõidavad kiiruskaamera alas vähemalt 10 km/h aeglasemalt ja seda võimalikult keset teed. Samas asulas lasevad rahumeeli 70 km/h. Kas neil on auto katki, tuleks kordusülevaatusele saata? Või vajab tervisetõend korrastamist - prillid.
tekkis küsimus,et kust tead,et sõidavad aeglasemalt?spido näidu järgi?gps järgi?ise kasutan garminit ja sellega võib sealt kaamerast 75km/h läbi tuisata,samas ka nutitelefonil on gps peal ja sellega pidi samal pildi tegema.kui olen üksi teel sõidan läbi nii 70-73,kui,aga kolonnis siis kolonni kiirusega.väga paljudel pole gepsu ja nood lasevad igal pool  vähemalt 5km piirkiirusest aeglasemalt kuna spidod valetavad.

Enda Tomtom näitab näiteks 75-76 ja 70 alas pilti ei tule. Pilt tuleb +7 pealt. Testperioodil korduvalt katsetatud. Erinevad nutitelefonid erinevate äppidega on samal kiirusel paraleelselt näidanud 73-78 km/h ja osad maru ebastabiilse näiduga. Näit pidevalt pendeldab stabiilsel kiirusel üles-alla. Praegune Samsung koos Waze-iga näitab täpselt samasse auku Tomtomi gepsuga. 
Endas tekitavad ebameeldivaid emotsioone kodanikud kes ilmselt nii lühinägelikud ja samas nii ebakindlad oma sõiduki näidikutes et loetud meetrid enne kaamerat järsku pidurid peale löövad ja suht järsku pidurdavad olenevalt isendist 67-80 peale 90 alas. Kaamerat kaugemalt ei näe ja oma sõiduki näidikuid ei tunne?
Eriti pikantne on lugu siis kui seesama kodanik sinust pisut enne kaamerat mööda tuiskab(ise liigun siis ca +5km/h GPS-il) ja minu hoitud pikivahesse trügib. 
Viimane selline pidurdaja tekitas ka sellise emotsiooni et sai heli ja valgussignaali osaliseks. Uskumatult kiiresti kadus vaateväljast.
Sõiduautoga ei ole nii hull aga suure masina roolis tekitab selline kaamerakartus väga ohtliku olukorra. Ja ilus ega mõistlik see kohe kindlasti ei ole.
Vasta

Hm , maksimaalsest lubatud sõidukiirusest aeglasemalt sõitmine paistab mõnda isikut väga ärritavat  , miks küll ?
Kas nii ütelda "kihnu virved" ehk eakad inimesed kelle tervislik seisund , sõiduki tehniline võimekus ja muu selline mis ei võimalda sõita maksimaalse lubatud sõidukiirusega ei tohigi "ÄSSADE" arvates üldises teeliikluses osaleda ?
 Mind häirivad ka mõned sõidukijuhid , kes talvistes veidi libedates oludes kiiruse 100 km/h kuuekümnele langetavad , liigeldes uuepoolsete Volvode , Mazdade või Renaultidega , kuhugi kaob see sõidumeisterlikus kui teekate kuiv ja kare pole , aga tuleb taluda selliste taga sõitmist , mingit tuledega vilgutamist ja signaalitamist , no milleks äpu tähelepanu sõidukijuhtimiselt eemale kiskuda , Ta on niigi hädas , rohkem sallivust .
Vasta

(20-01-2018, 17:10 PM)edvard Kirjutas:  Hm , maksimaalsest lubatud sõidukiirusest aeglasemalt sõitmine paistab mõnda isikut väga ärritavat  , miks küll ?
Kas nii ütelda "kihnu virved" ehk eakad inimesed kelle tervislik seisund , sõiduki tehniline võimekus ja muu selline mis ei võimalda sõita maksimaalse lubatud sõidukiirusega ei tohigi "ÄSSADE" arvates üldises teeliikluses osaleda ?
 Mind häirivad ka mõned sõidukijuhid , kes talvistes veidi libedates oludes kiiruse 100 km/h kuuekümnele langetavad , liigeldes uuepoolsete Volvode , Mazdade või Renaultidega , kuhugi kaob see sõidumeisterlikus kui teekate kuiv ja kare pole , aga tuleb taluda selliste taga sõitmist , mingit tuledega vilgutamist ja signaalitamist , no milleks äpu tähelepanu sõidukijuhtimiselt eemale kiskuda , Ta on niigi hädas , rohkem sallivust .

Ei ole ütelnud, et maksimaalne kiirus kohustuslik. Aga enne kaamerat möödasõitnu, kes kohe pidurid peale lajatab ja 70- ni äkkpidurdab ärritab oma liiklusohtliku käitumisega küll piisavalt, et tema käitumist käepäraste vahenditega(signaal ja kaugtuled) premeerida. 
Neid abituid, kes online meediast loevad, et "teed libedad ja olge ettevaatlikud", ja seejärel oma uue ja turvalise autuga 60-70 ga sõitma kukuvad, kohtab viimasel ajal tihti. Eriti närvi ajab asja juures see, et tihti sellisest liiklejast möödudes on märgata et kaasliikleja mitte juhtimisega ei tegele, vaid teeb seda nutiseadmes istumise kõrvalt...
Isegi 80 aastast onu ärritavad need viimased.
Vasta

Millegipärast praegu hirmsasti kardetakse aeglaseid juhte. No kui oledki pisut aeglasem siis osad inimesed arvavad,et nendel jääb elu elamata. 
Ma ise olen sellega nõus,et kui päris meelega keegi liiklust ei takista siis pole mõtet ennast ega teisi vihastada sellega,et hakata häält tõstma,kisama,signaalitama ja tuledega vilgutama. Rohkem kannatlikkust sõbrad. Ega meil siin riigis mingi närvihaigete osakond pole. Big Grin
Toon elust enesest näite.


90-ndate lõpus olin omadega läbi,viimane sõitev asi oli GAZ-53 kallaja..... ja kaugele sellega minna ei jõudnud...... Seadsin sammud bussijaama,et minna külla ühele tütarlapsele. Wink  Hüppasin bussi ja ütlesin ka bussijuhile,et 15 aastat pole sõitnud bussiga. Selle bussi pealt hüppasin järgmisele ja peale pikemat jalutuskäiku linnaliini peale ja sain järgmise üllatuse osaliseks. Bussikonduktor müüs pileteid. Tollele toredale vanaprouale sain ka ära öelda,et näe,20 aastat pole linnaliinibussiga sõitnud.... Ossa. Sai külas käidud ja järgmisena esimest korda elus rongiga Viljandisse. Big Grin Vahepeal kõmpisin ka jala.... ja päeva lõpuks olin külas käinud,kõik asjad ära ajanud ja ka koju tagasi jõudnud. Ei olnud kiiret kuhugile.
Nüüd siis kõik vinguvad,et kellegi pärast pidid nad jupikese maad aeglasemalt sõitma... Big Grin  Uskuge mind,see kõik on nohu,köki-möki,pohhui! Elus on tähtsamaidki asju mille peale vihastada või muret tunda. Võtke õrnemalt sõbrad! Ei jää Teil midagi tegemataToungue
Vasta

(20-01-2018, 19:08 PM)CORRADOg60 Kirjutas:   Aga enne kaamerat möödasõitnu, kes kohe pidurid peale lajatab ja 70- ni äkkpidurdab ärritab oma liiklusohtliku käitumisega küll piisavalt, et tema käitumist käepäraste vahenditega(signaal ja kaugtuled) premeerida. 

olen ka ise vahel nii teinud ja koguni kolonnist mööda lasknud kuna seltsimehed lasevad 90 alas napi 70 ga ja teetrajektori teades mul eespool lihtsalt pole võimalust turvaliselt uinujatest mööda saada.tee pole libe,aga tegelased kes arvavad,et neil aega küll ja munevad keset teed.saab ju ka parempoolse teeserva lähedal sõita ja nii mahub enamikul teedel ka kolmes reas sõitma.

pimedas mõjub ees uinujatele täistuled tagant peale ja lähedale,üsna ruttu kolitakse telgjoone lähedalt parempoolsesse teeservaa ja lastakse mööda mööda,muidu võidki magama jääda.
Vasta

(20-01-2018, 19:16 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  [-] Vahepeal kõmpisin ka jala.... ja päeva lõpuks olin külas käinud,kõik asjad ära ajanud ja ka koju tagasi jõudnud. Ei olnud kiiret kuhugile.
Nüüd siis kõik vinguvad,et kellegi pärast pidid nad jupikese maad aeglasemalt sõitma... Big Grin  Uskuge mind,see kõik on nohu,köki-möki,pohhui! Elus on tähtsamaidki asju mille peale vihastada või muret tunda. Võtke õrnemalt sõbrad! Ei jää Teil midagi tegemata Toungue

+1

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta

(20-01-2018, 19:43 PM)muska71 Kirjutas:  
(20-01-2018, 19:08 PM)CORRADOg60 Kirjutas:   Aga enne kaamerat möödasõitnu, kes kohe pidurid peale lajatab ja 70- ni äkkpidurdab ärritab oma liiklusohtliku käitumisega küll piisavalt, et tema käitumist käepäraste vahenditega(signaal ja kaugtuled) premeerida. 

olen ka ise vahel nii teinud ja koguni kolonnist mööda lasknud kuna seltsimehed lasevad 90 alas napi 70 ga ja teetrajektori teades mul eespool lihtsalt pole võimalust turvaliselt uinujatest mööda saada.tee pole libe,aga tegelased kes arvavad,et neil aega küll ja munevad keset teed.saab ju ka parempoolse teeserva lähedal sõita ja nii mahub enamikul teedel ka kolmes reas sõitma.

pimedas mõjub ees uinujatele täistuled tagant peale ja lähedale,üsna ruttu kolitakse telgjoone lähedalt parempoolsesse teeservaa ja lastakse mööda mööda,muidu võidki magama jääda.

Uskuge mehed, see ärritus ja vihastamine läheb mööda. Kui mitte enne, siis esimese tõsisema terviserikke peale. Õpite elama ilma vihkamise ja vererõhku tõstva ärrituseta. Rahu, ainult rahu! Kui ikka elada tahate, enesetapjatest ma ei räägi. Neil oma tervisest suva.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Minu paps saab 78, sõidab siiani igapäevaselt ja elementaarne viisakus on tema jaoks see, et kui tekkib seljataha kiirem, näitab paremat suunda ja võtab äärde. Aga.... minu turjakarvad on õite teravad samal ajal.....  sest papa sõidab maanteel 90+ ja kui keegi kiirem, siis paremad rattad kruusal, et teised saaks mööda.  Big Grin
Vasta

(19-01-2018, 20:59 PM)Raivo Kirjutas:  
(19-01-2018, 20:31 PM)metsakohin Kirjutas:  Mida teha nendega, kes sõidavad kiiruskaamera alas vähemalt 10 km/h aeglasemalt ...

10km/h aeglasemalt sõit ei ole kohe kindlasti põhjendamatult aeglane sõit. Eriti veel kiirusekaamera alas.

Nagu ka üle nelja parkimiskoha parkimine ja linnas II rajal 42 km/h sõitmine. Lihtsalt viisakas ja teistega arvestav inimene seda ei tee. Cool
Vasta

Mina küll pole rääkinud ärritusest ja vihastamisest. Kui sellise nutinäppija või looduse imetleja taga sõidad, siis on päris ruttu järjekord kukil, vahel on mõni nii lähedal, et selle tulesid pole enam peeglites näha. Seljatagune järjekord "ärritab" rohkem. 
Spidomeetrid on erineva seadistuse ja täpsusega, sama ka igasugused äpid. Lubatud piir on katseliselt kontrollitud  Cool
Mõtlesin rohkem seda, et muidu sõidetakse normaalselt, aga kui kaamera paistab, siis lastakse kohe -10 km/h lubatust alla ja seda spidomeetri järgi, mitte gepsu ega muu täpisseadme alusel mõõdetuna. 
Libe, lumine, lögane ja muu seesugune tee on teine teema, siis peaks ikka peale ilmateate ka tegelikke olusid arvestama.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(20-01-2018, 21:05 PM)metsakohin Kirjutas:  Mõtlesin rohkem seda, et muidu sõidetakse normaalselt, aga kui kaamera paistab, siis lastakse kohe -10 km/h lubatust alla ja seda spidomeetri järgi, mitte gepsu ega muu täpisseadme alusel mõõdetuna. 

Eestlane on ettevaatlik. Kindluse mõttes tehakse nii. Et kindlasti trahvi ei saaks. Minu arvamus siis. Ma muidugi ei tea mida teised arvavad... Big Grin Mina teeks nii.
Vasta

Kui kardetakse lund ja jääd, mingu Männikule autot uputama.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=80851625
Vasta

(20-01-2018, 20:53 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-01-2018, 20:59 PM)Raivo Kirjutas:  
(19-01-2018, 20:31 PM)metsakohin Kirjutas:  Mida teha nendega, kes sõidavad kiiruskaamera alas vähemalt 10 km/h aeglasemalt ...

10km/h aeglasemalt sõit ei ole kohe kindlasti põhjendamatult aeglane sõit. Eriti veel kiirusekaamera alas.

Nagu ka üle nelja parkimiskoha parkimine ja linnas II rajal 42 km/h sõitmine. Lihtsalt viisakas ja teistega arvestav inimene seda ei tee. Cool
Kui mina autokoolis õppisin räägiti et linnas valitakse õige rida.
Vasta

77) sõidurida on rida, mille moodustavad üksteise järel sõitvad sõidukid;
76) sõidurada on sõidutee pikiriba, mis võib olla tähistatud asjakohaste liiklusmärkide või teekattemärgistega ja mille laius on küllaldane autode liiklemiseks ühes reas. Kaherattaline mootorratas ja mopeed võivad sõidurajal liikuda kahes reas;
Vasta

(20-01-2018, 19:08 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Aga enne kaamerat möödasõitnu, kes kohe pidurid peale lajatab ja 70- ni äkkpidurdab ärritab oma liiklusohtliku käitumisega küll piisavalt, et tema käitumist käepäraste vahenditega(signaal ja kaugtuled) premeerida.

Minu arust üldse enne igasuguseid kiirusepiirangu märke (ja ka kaameraid) piduritulede vilgutajad on lühinägelikud kujud, kes ei suuda liikluses eespool toimuvat piisavalt vara märgata. Õiged mehed pidurdavad mootoriga nii palju kui võimalik ja piduripedaali praktiliselt ei puutu, linnas küll päris ilma hakkama ei saa, aga maanteel teisele teele pöörates, enne kurvi vms juhul pole küll pidurit vajutada vaja. Rolleyes
Vasta

Tsitaat:  " Õiged mehed pidurdavad mootoriga nii palju kui võimalik ja piduripedaali praktiliselt ei puutu, "

Minu sõiduõpetaja sõnad:  "pidureid on vaja ainult siis, kui  auto garaaži ajad...   Muidu pead teise seina kah väravad tegema"

( aasta oli siis 1978 ja autokooliks ДОСААФ  Vene tänaval).

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Pikivahet ei taheta hoida millegipärast.Nagu nööriotsas on tagumikus kinni.Õige pikivahega ei peagi puutuma piduri pedaali mnt.sõites. Olen viimase autoga 130000km läbinud ja piduriklotse pole vahetada veel vaja.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Piduri vilgutamisega võidakse ka püsikiirushoidjat maha võtta. Kuigi jep, eriti püsikaga sõites, ajavad klounid närvi kes muidu sõidavad sust mööda aga politseid nähes saab kiire mööda ja vaata, et neile otsa ei sõida. Sad

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(21-01-2018, 00:32 AM)diselist Kirjutas:  Pikivahet ei taheta hoida millegipärast.Nagu nööriotsas on tagumikus kinni.Õige pikivahega ei peagi puutuma piduri pedaali mnt.sõites. Olen viimase autoga 130000km  läbinud ja piduriklotse pole vahetada veel vaja.

Mis imeauto see sul on.Mina sain originaalidega 65k ja edaspidi ntx Delphi 25k TRW 40k....
Äkki kövasulam klotsid ja vahetad ainult kettaid Big Grin Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(20-01-2018, 23:40 PM)h2rra Kirjutas:  Tsitaat:  " Õiged mehed pidurdavad mootoriga nii palju kui võimalik ja piduripedaali praktiliselt ei puutu, "

Minu sõiduõpetaja sõnad:  "pidureid on vaja ainult siis, kui  auto garaaži ajad...   Muidu pead teise seina kah väravad tegema"

( aasta oli siis 1978 ja autokooliks ДОСААФ  Vene tänaval).

Sama siin .Tegelt ,nüüdsed autod ju enamik automaadiga ,seal see reegel ÜLDJUHUL ei kehti. Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: maaks, 34 külali(st)ne