azlk 21412
#81

(06-05-2010, 10:27 AM)v6sa Kirjutas:  Hea küsimus... Ma kaldun arvama, et allpool paaki elunemine on pigem ruumikasutuse teema. Pump on ju imev... Seal tagaistme aluses koopas on lihtsalt sobiv (ja üsna ohutu) koht.

Mina paneks pumba kapoti alla - vähem ümberehitusi... Need universaalsed pumbad, mis imeda suudavad ei maksa kuigi palju. Kuid raha nede eest siiski tahetakse...
Kas oskad äkki viidata, kus ja mis hinnaga neid universaalseid pumpasid pakutakse?
Vasta
#82

Khm, 5 aastaga sööb sool juba pumba läbi... Ega seal ilmaasjata plastkate peal käi...

Keegi siin alles pani lingi BENis müüdu kohta. Oli mingid sajad kroonid maksnud... Hetkel ei suutnud leida.
Vasta
#83

Käisin jälle autot ehitamas, paigaldasin pritse juhtmestiku ning jahutuse lõdvikud, vahetasin välja lekkiva radiaatori. Pritse koha pealt jäi arusaamatuks ikkagi, kuhu peaks minema "hõrenduse andur" pistik. Väidetavalt kuhugi sisselaske kollektori kanti ta läheb, aga ühtegi pesa ma sellele ei leidnud isegi varjatud kohtades.
Lõdvikute jaoks on vaja muretseda jupp alumiiniumtoru mis põlvesid omavahel ühendaks.
Kakkusin lahti ka kaasasoleva Lada paagi ja võtsin sealt välja pumba. Tundub, et seda ei tohiks olla eriti keeruline Mosse paaki aretada.
Esivedrusid tahaks lühemaks teha, esiots on räigelt kõrgel hetkel.
[Pilt: 14918455ce5397_l.jpg]
[Pilt: 14918451772397_l.jpg]
[Pilt: 14918447614891_l.jpg]
Vasta
#84

Asjad on niikaugel, et üritaks täna esimest käivitust.
Paar küsimust oleks:
1. kui palju läheb Niva 1.7i mootorisse õli (et teaks palju osta)
2. Niipalju kui ma olen lugenud, peaks bensiinipump tekitama 2-baarise rõhu. Kasutan bensiini etteandeks mootorile tavalist vasktoru ja bensiinivoolikut, mis on kinnitatud tavaliste pingutusklambritega. Lisaks on ka bensufilter see kõige laialt levinum, plastjunn. Ise kardan kergelt, et võib tekkida mingeid lekkeid või isegi äkki lööb kusagilt otsa maha...
Mida seltskond arvab siin?
Vasta
#85

Progress.
Mootori esmakäivitus tehtud, esimene kord lihtsalt kütuselekete otsimiseks, aga natuke hiljem sai minugaraazist ka autoga tööjuurde sõidetud.
Ütleme nii, et vahe on kolossaalne. Uus mootor käib ikka väga jõuliselt.
Kiirendades sai esimese kahe käiguga asfaldile mustad jutid maha.
Vasta
#86

Oot oot, sellesse plast bensu filtrisse kütad 2 bar peale V? Kaua ma kardan see vastu ei pea. Selle asemele vast midagi sellist nagu need plekist on:
http://erimell.ee/tooted.php?cat=4

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#87

Ei tegelikult läks sinna ikkagi pritsele mõeldud filter peale.
Paar teemat on veel jäänud - esiteks puudub laadimine, kuna uue mootori küljes olev genekas eeldab välist regulaatorit.
Teiseks on vaja õhufiltri jaoks teha "kilpkonn" ehk pritsepea otsa plekist kopsik filtri lõdviku ühendamiseks. Ruumi on seal nii vähe, et tavalise lada filtriga kapott kinni ei lähe.
Vasta
#88

Kui kellelgi on pakkuda Lada sisemise regulaatoriga genekat, siis andku teada...
Vasta
#89

Väike video ka:
http://www.youtube.com/watch?v=Lwg5vo8Y56I

Hetkel on asi veidi lärmakas, kuna resonaatori flants ei saanud päris tihe. Eks peab mingi möksiga sinna lähenema...
Vasta
#90

Update - laadimise probleem lahenes 85eek pingeregulaatori installimisega, kuid suutsin jõulise kiirendamiega käigukasti ära lõhkuda. Eks see kast tegi ka enne trikke, nüüd siis saabus lõplik surm. Mosseklubi foorumist soetasin samal päeval 350eek eest tuliuue kasti, isegi õline polnud seest. Minugaraazis panin üksi 6 tunniga peale ka. Peab ütlema, et polnud lihtne seda peale saada, kõige raskem osa oli kasti otsavõlli hooratta laagrisse saamine. Päris õieti see alguses peale ei läinud, sest käivitades oli siduris kõva vibra sees. Kuid lühikese sõidu ajal hüppas asi ise õigesse kohta ilmselt, sest vibra kadus ja kõik töötab nagu peab.
Vaja nüüd veel vahetada rattalaager, esivedrud lühemaks lõigata, pidurid õhutada, sumpsi flantsi vahele möksi ja võibki ülevaatusele minna.
[Pilt: 15357841d0d91d_l.jpg]
Vasta
#91

Ülevaatus tehtud, heitgaasid olid väidetavalt paremad kui paljudel lääne masinatel. Kohapeal sai korda tehtud mittetöötav pidurituli (piisas kaitsme vahetusest) ning üks gabariidi pirn oli läbi (asendatud).
Vasta
#92

Väike problem tekkis täna. Nimelt auto seisis enamiku talve, täna oli vaja sõita. Alguses oli kõik ok, mootor töötas ühtlaselt, reageeris gaasile normaalselt jne. Kusgil 30min pärast, peale lühikest pausi käivitades hakkasid jamad pihta. Kõigepealt ei tahtnud üldse käima minna, pedaal põhjas võttis paar pütti taha, needki kuidagi plagisedes. Tagant tuli musta tomu ja justkui petroolihaisu. Kui lõpuks käivitus, siissss normaalselt käis ainult tühikäigul, vähegi gaasi andes hakkas plödisema ja tahtis hoopis välja surra.
Milles võiks probleemi põhjus olla?
Vesi kütuses?
Vasta
#93

Probleemile on ilmselt lahendus leitud. Vastus tuli seekord Ladaklubi foorumist.
Nimelt on vigane jahutusvedeliku temperatuuri andur. Tegin ka testi - andur ühendatuna - sümptomid olemas, andur lahti ühendatuna - mootor töötab normaalselt. Õnneks eriliselt kallis see andur ei ole ning tellimus on juba sisse antud.
Kuna mootoril klapid kolisesid, siis sai ka klapivahesid reguleeritud, nüüd käib mõnusalt pehmelt.
Huvitavale anomaaliale sattusin, kui hakkasin katkist tagatuld vahetama. Nimelt kui ühendasin kere küljest lahti tule massijuhtme, muutus mootori tühikäik ebaühtlaseks ja tule kõik pirnid hakkasid tuhmilt põlema. Uut tuld asemele kruvides oli effekt vastupidine, massijuhtme kinni keerates muutus tühikäik ühtlaseks ja tule pirnid kustusid.
Ilmselt peaks kusagil veel massiühendused olema, aga ju siis need ei anna korralikult ühendust.
Vasta
#94

Väike update aastaid hiljem - otsustasin autol keretööd ette võtta. Parempoolse karbi vahetasin aasta tagasi, kuid nagu ikka takistas ajapuudus töödega edasi minna.
Viskasin nüüd salongi tühjaks, läbi vettinud helisummutuse ja muud nodi viskasin ära, ehk panen hiljem uue pigimati asemele.
Ausalt öeldes karysin hullemat seisukorda, läbivat roostet oli vaid juhi jalgade all ja paar väikest kohta b piilari ja karbi ühenduskohas. Ei midagi sellist, mida uue pleki ja keevitusega parandada ei saaks.
Täna õhtuks oli põrand puhtaks roogitud. Homme lõikan ka vasakpoolse karbi maha ning asendan uuega.
Eesmärk on autost auto tegemine, ehk siis niipalju kui võimalik parandada ja ka täiustada. 
Praegu on kõrvale pandud ka piisav summa auto värvimiseks professionaali poolt.
Neid masinaid on meie teedel juba mõne käe sõrmedel loetav hulk, tahaks et enda oma pakuks sõidurõõmu veel aastateks.
https://goo.gl/photos/mBWa9iPCmD65NxQz6
Vasta
#95

Vahepeal on jälle töödes seisak olnud, kuna maale lihtsalt ei satu nii tihti kui vaja. Ja kui juba maal olen, siis on seal palju muid tegevusi, mis kõik oma aja võtavad.
Seega tõin auto jälle linna, lasin tuttaval remondimehel mootori üle käia. Mootor sai uued klapisääretihendid, klapid reguleeriti üle, mõned uued tihendid ka. Üldiselt on mootor väga heas korras. Suitsemise probleem lahenes klapisäärethendite vahetusega 100%. Üks oli lausa pealt maha tulnud, sealt ka suits ja küünla tahmamine.
Nüüd on auto kuivas garaasis ja keretöödega sai edasi minna. Karbid vahetasin ära aasta tagasi, nüüd on vaja üles leida viimased pehmed kohad ja need üle keevitada.
Väike pildigalerii ilmub siis siia:

https://photos.app.goo.gl/FLEEmzH6qbqTUoF03

A.
Vasta
#96

Muuhulgas on plaan teha täiesti uus keskkonsool, milles hakkab paiknema DIY kütte juhtimine ning multimeedia.
Kasutan Arduino kontrollerit, põhimõtteliselt tuleb sarnane asi nagu minu B5 Audil, ühest pöördnupust saab keerata temperatuuri taset salongis, teisest ventilaatori taset. Klappe liigutan suuremat sorti RC servodega, vendi mootorit juhin PWM abil transistoriga.
Multimeedia jaoks tahaks teha miskit Raspberry ja OpenElec abil puuteekraaniga.
Vasta
#97

(20-01-2018, 03:07 AM)vootele Kirjutas:  puuteekraaniga.

Lugesin puu-tee-kraaniga. Alles teine lugemine selgitas sisu. Kõik õige, pole veel harjunud uusi sõnu ühe pilguga haarama.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#98

Pole audidega väga kursis aga see suudab siis temperatuuri hoida? Paned 22.5 kraadi ja see ise hoiab seda?  Omab see süsteem ka "päiksesensorit" ?  Ma loodan et siis ka selle pisividina ehitust ja paigaldust kajastad siin.
Vasta
#99

Virtuaalne õlalepatsutus - mulle ilmselgelt jaburad ettevõtmised meeldivad Cool
Vasta

(20-01-2018, 13:04 PM)nootsii Kirjutas:  Pole audidega väga kursis aga see suudab siis temperatuuri hoida? Paned 22.5 kraadi ja see ise hoiab seda?  Omab see süsteem ka "päiksesensorit" ?  Ma loodan et siis ka selle pisividina ehitust ja paigaldust kajastad siin.

Tegelikult on see sisuliselt digitaalne termostaat.
Arduino mõõdab sensoriga kusagilt salongist temperatuuri ja liigutab õhuklappi vastavalt siis külma või sooja peale. Lisaks, mida rohkem erineb mõõdetud temperatuur etteantust, seda rohkem pöördeid antakse vendile. Lisaks siis klahv, mille vajutamisel suunatakse kogu soe õhk tuuleklaasile (udu eemaldamiseks).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne