Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(21-01-2018, 00:56 AM)impreza Kirjutas: (21-01-2018, 00:32 AM)diselist Kirjutas: Pikivahet ei taheta hoida millegipärast.Nagu nööriotsas on tagumikus kinni.Õige pikivahega ei peagi puutuma piduri pedaali mnt.sõites. Olen viimase autoga 130000km läbinud ja piduriklotse pole vahetada veel vaja.
Mis imeauto see sul on.Mina sain originaalidega 65k ja edaspidi ntx Delphi 25k TRW 40k....
Pikivahe on üks huvitav asi. Paljudele ei mahu hinge, et nad peavad oma kalli autoga mingi "rondi" järel loksuma. Olen seda tihti märganud kui näiteks oma Audiga kolistan siis ei kiputa nii väga esitulesid sulle stangesse suruma kui aga lähen naise Škodaga trassile siis on kogu aeg selline tunne, et kohe lükatakse tee pealt minema.
Piduritest...Kõik oleneb ju kus sõita ja kuidas sõita ja nii edasi.......
Omal näiteks Scanniga "rekord" püstitatud. 850 tuhat kilti ja ketaste jääk veel kompu järgi 72%.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
§ 48 Pöörded. (4) Kui teel on aeglustusrada, peab pöörata kavatsev juht aegsasti siirduma sellele rajale ja vähendama kiirust alles seal.
See tähendab, et kolonnis sõitja ei tohi kolonni liikumist aeglustada enne kui on lahkunud kolonnist aeglustusrajale, mida näeb siiski väga harva. Seal enm mootoriga pidurdamisest ei aita.
Teiseks ei meeldi mulle pöörde sooritajad ristmikel. 90% sooritab enne pööret "hoovõtu" vastassuunda. Paremale pööraja võtab hoogu vasakult ja vasakule pööraja paremalt. Vaid kümnendik autosid sooritab pöörde sealt kus varem sõitis. Mind omal ajal õpetati, et näiteks parempöördel ei tohi jätta isegi jalgratturile vaba ruumi vaheletrügimiseks. Seda siis avarii vältimiseks. Ja tänasel päeval isegi õppeautod ei oska pöörata, õpetajad ei õpetagi.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
nt maanteel kulgen üksi siis gps näitab pöördeni 450m ja siis jalg gaasilt ja käik sees sõidan kuni mootor normaalselt veab ja vajadusel enne ristmikku alles käik välja ja näpin pidurit.pidurit tallates oma rahakotist eure välja libistada milleks?
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kas kellelegi peale minu tundub veel, et just ise oled see, kes alati esimesena kaugtuled maha võtab. Ükskord sõites läks mõte selle peale ja siis tahtsin sellele kinnitust. Järgmise vastutulijaga proovisin, et lasen siis temal enne vahetada. Ja kokkuvõttes sõitsime mõlemad üksteisest mööda, mõlemal kaugtuled peal, nagu kaks lolli. Sellest hetkest olen kibestunult 100% kindel, et kõigil juhtidel on selline mentaliteet, et jumala eest esimesena ei tohi vahetada ja kui vahetad, siis oled "allaandja" , "sitem vend" vms.
Teine viisakus, mida vähesed kasutavad, on kaugtulede maha võtmine 0,5 sek enne üle künka jõudmist. Sama viisakust pole sisse kodeeritud ka uute autod automaatsetele kaugtuledele.
Kolmas tähelepanek on seotud auto väärtusega. Minul kui autoentusiastil on korralik sõiduauto, kuhu ma ei taha, et lind peale lendab või keegi teine auto liiga lähedale ronib. Ja tänu sellele ka liiklen rahulikumalt ja vaatan kaugemale ette. Samas odava "töömasinaga" üldse ei põe. Pigem "vast jõuan vahele süstida" ja teen tihti muid manöövreid mille üle hiljem ise eriti uhke ei oleks. Aga lihtsalt sellepärast, et homne päev saan teise samasuguse sara asemele osta, kui midagi juhtub. Seega uuem ja uhkem autopark võiks justkui liikluse sujuvusele kaasa aidata.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 206
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Tere.
Seda esimese, või teisena tulede vahetamist olen katsetanud, tavaliselt vahetan alati esimesena, ja piisavalt kaugel kuna autol on korralikud lisakaugtuled, ja ei taha teisi nendega pimestada.
Paar korda olen katsetanud eespool kirjeldatud olukorda, et ei vaheta esimesena, ja tõepoolest vastaspool ei vaheta tulesid ringi, ma ei tea, keda nüüd hälvikuks sõimata, aga see tundub tõesti nii, et see kes esimesena vahetab, on "nõrk".
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Oleneb tuledest. Mõne kaugtuli on sama, mis teise lähituli ja vastupidi. Aga mitte sest ei tahtnud rääkida. Ja vist pole mingit kohustust kaugtuledega ringi kimada.
Pigem häirivad mind need juhid, kes vahepeal ühe liiklusseltskonna poolt promotud "vaheta tuled kauge peale tagasi 1 autopikkus enne kohtumist" rakendavad, mis aga alati eesmärgipäraselt välja ei kuku. Pigem tõmmatakse sulle valgus näkku mõned autopikkused enne kohtumist ja siis olen küll kuri olnud. Nüüd on aja jooksul juba reflektsioon tekkinud, et hoian pea vähe paremale ja vidutan veidi silmi, et kui peaks jälle midagis ellist juhtuma, siis päris kraavi ei ehmatata. Inimeste arusaamine "ühest autopikkusest" kiirusel 180+-Kmh võib ju väga erinev olla, sellest saan ka aru. Aga nõme ikka.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Mõnes mõttes hea loogiline, aga esimesest mahasõidust pealetulija jaoks eksitav.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.