Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mina alustasin juhikarjääri seitsmekümnendate algupoolel. aga ega tegelikult ei mäleta küll toda aega. kas kellelgi on ehk mälu parem ja mõistab kommenteerida, kas ammustel halogeenide eelsetel aegadel üldse mingit pimestamist esines või polnud see lahjade laternate ajal teemaks?
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Liikluses "ärapanemine" ükskõik millisel viisil võib kergesti surmaga lõppeda. Isegi süütuna näiv tagurdustulede põlema panemine- taga sõitja võibolla noor ja roheline ning ehmatab ja hakkab teel vibama ning satub vastassuunavööndisse, eest tuleb rekka vastu ja püüab kokkupõrget vältida ning ka pidurdab järsult, aga kisub veidi vasakule ja tuleb sulle otse kümpsi...
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(23-01-2018, 23:09 PM)diesel Kirjutas: mina alustasin juhikarjääri seitsmekümnendate algupoolel. aga ega tegelikult ei mäleta küll toda aega. kas kellelgi on ehk mälu parem ja mõistab kommenteerida, kas ammustel halogeenide eelsetel aegadel üldse mingit pimestamist esines või polnud see lahjade laternate ajal teemaks?
Tolle aja probleem oli vanad ja uued tuled. Need vanad olid pooltulele lülitadas ikka sama valgusvihuga, ainult teine niit oli veidi väiksema võimsusega. Uued olid juba VAZ 2101 tulekuga teise ehitusega pirnid ja laternad. Eks umbes siis tuli see komme ka, et sõideti juba tuledega. Enne seda käis parktuledega sõit. Isegi kuuvalgetel öödel parkidega. Venes ei sallitud kaua aega pooltuledega sõitjaid, ikka park.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Loen siin suu üllatusest lahti. Autoga sõitnud üle kahekümne aasta ja selline asi nagu, et kellegi tagumine udu- või muu tuli minus midagi liigutaks...Pean vist arsti juurde minema. Küll pimestavad vale tule kõrgusega vastutulevad xenonid (ise paigaldatud? Ilma automaatreguleeringuta?) ja tavalised kaugtuled.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(24-01-2018, 00:05 AM)alfredo Kirjutas: Vahepeal küsiks pukseerimise kohta, et kuidas siin järgneva paari sekundi jooksul nähtavat kommenteerite?
Mõistan, et maa on kauge ja seal omad seadused, kuid endal tekkis päris mitu küsimust.
Mismoodi piduritulede ja suunakatega asi lahendatud on, gabariididki ju peaksid pimedas kindlasti põlema?
Mis pidurdamisest saab, mõtleme ikka päris äkilist, kui peaks vaja olema?
Kui rool lukus on, kuidas siis järsemad kurvid võetud saavad?
Juhul, et keegi seal siiski roolis istub, on eelnev mälumäng muidugi asjatu.
Kui suvel hakkad Prantsusmaal lõuna suunas sõitma siis selliseid komplekte teede peal näha küll ja veel . Need poeskäimise autod on haagitud suvila taha kolmnurgaga. Selline ühendusviis eeldab ainult ühte, rool ei tohi lukus olla, siis jookseb järgi nagu filmis. Ja tulede süsteem on lahendatud ka huvitavalt. Ei mingeid lisapaneele. Kui veduk ees signaali annab siis kõik suunad pidurid ja muud tuled töötavad nagu päris autol.
Ja pidurdamisest. Tundub, et kehtib mingi kaalupiirang sest need "haagisautod" on puksiiris suuremat sorti suvilate taga mis jõuavad selle "sastaavi" kinni pidada.
Ääremärkusena võib öelda, et suvilad on politsei kõrgendatud tähelepanu orbiidis, seal nalja ei saa teha. Nii-et kui selline "autorong" on tee peal siis võib olla rahulik. Kõik on legaalne.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,681
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
valesti kasutatavate või regullitud esitulede vasta aitab see,et ei pea neisse tuledesse vahtima,vaata parem paremat teepeenart jõi joont teepeenral.vähemalt ise teen nii.seda soovitust kuulsin raadijost kus üks sõiduõpetaja mingis saates nippe jagas.
Postitused: 1,797
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Eks igasugu imeasju on maailm täis. Sellist kombot juhtusin tõepoolest esimest korda nägema, sellest ka kõrgendatud huvi nähtuse vastu.
Tänud.