25-01-2018, 23:06 PM
Elektrolüüs. Youtube videosid täis.
A.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas: ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiksAnna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
(25-01-2018, 23:17 PM)honkomees Kirjutas:Kaua see siis aega võtab ja kui kaugele siis vidin tuleb viia? Ja kas asi siis nii hull, et ei pruugi midagi alles jäädagi. Siis küll katastroof.(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas: ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiksAnna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
(25-01-2018, 23:24 PM)Formika Kirjutas:Varbusele Maanteemuuseumi, sellise auto jupi tegemise vastu oleks lausa huvi. Teistpidi saan ka ise vajadusel läbi kapata, tööle sõidan niikuinii Vene piiri äärest. A kui hull, seda näeb pärast rooste eemaldamist. Samas egas roostet saa ka jätta, ehkki mõni asi, mis tänu roostele omas veel kuju, muutus pärast roostekihi eemaldamist sõelaks. aega läheb mõned päevad, vahepeal tuelb suurem eemaldunud sodi pehme harjaga maha pühkida ja siis edasi lüüsida, lõpuks hape ka selga päevaks-kaheks, eks reaktsioonist ole näha.(25-01-2018, 23:17 PM)honkomees Kirjutas:Kaua see siis aega võtab ja kui kaugele siis vidin tuleb viia? Ja kas asi siis nii hull, et ei pruugi midagi alles jäädagi. Siis küll katastroof.(25-01-2018, 22:45 PM)Formika Kirjutas: ... Kas kellelgi on tulnud ette midagi sellist elukõlbulikuks teha ja mille sisse oleks ta parem likku panna. Ärge Coca Colat pakkuge, selle jätan viimaseks variandiksAnna mu kätte, pistame elektrolüüsivanni ja pärast ortofosforhappevanni. Pärast seda on näha, kas midagi peale rooste seal ka olemas on. Pole kaugel ka, saad aeg-ajalt imetlemas käia.
(25-01-2018, 23:40 PM)Formika Kirjutas:Meil seebikivilahus ja keevitustrafo, natuke suurem vann, selline 2x1x1 m umbes.(25-01-2018, 23:06 PM)Aspelund Kirjutas: Elektrolüüs. Youtube videosid täis.Vaatasin Youtubest ühte videot, tundus küll väga sõbralik protsess. Vesi + sooda ja akulaadija. Muidugi minu julla seisukord palju hullem.
A.
(26-01-2018, 13:50 PM)sugraM Kirjutas: Mina olen ostnud poest HolzProf-i Anti Rust-i ja selle sees leotanud.
(26-01-2018, 14:11 PM)madmur Kirjutas: Konkreetne toode ja palud teised, mis fosforhapet sisaldavad pigem muundavad, kui eemaldavad.
Suurema rooste puhul jääb pealmine kiht kena tume, aga mehaaniliselt sekkudes võib pealmise kihi all rooste taas üles leida.
Korralikult puhastamiseks, tuleks esmalt suurem jama mehhaniliselt eemaldada ja siis hape või elektrolüüs või prits.
(26-01-2018, 18:11 PM)nemps Kirjutas: Tartus on üks lakapealne kus võib vabalt selle mootori tükke olla. Selles majapidamises oli terve Su76 pealt pärit Gaz 203 mootor, mis koosneb kahest 11-e mootorist. Asjad ise olid sõjast saati seal seisnud ja ideaalses korras. Ühe mootori me ostsime sealt ära ja müüsime venemaale, teine mootor oli läinud emexisse, koos Matilda tanki mootoriga. Aga eraldi silma järgi leidsime sealt veel Gaz 11 plokikaane ja mootori esiotsa. Samas oli seal erinevaid väntvõlle klappe jms. vabalt võib seal ka sinule vajalike tükke vedeleda kui suudad need ära tunda. Üldiselt oli seal paras imedepõld ise korjasin sealt juppe stugile, Pantherile, Sdkfz 11-le, RSO-le, Matildale, veel mingi ameerika tanki tükid, T34 jne. lõpetades laevajuppidega.Kas selle lakapealse kontakte või asukohta saaks.
leidsin arvutist ühe pidi ka sellest lakapealsest pisdil sturmgeshützi sidur ja taamal RSO rumm
(26-01-2018, 18:48 PM)Formika Kirjutas:saatsin PS-i(26-01-2018, 18:11 PM)nemps Kirjutas: Tartus on üks lakapealne kus võib vabalt selle mootori tükke olla. Selles majapidamises oli terve Su76 pealt pärit Gaz 203 mootor, mis koosneb kahest 11-e mootorist. Asjad ise olid sõjast saati seal seisnud ja ideaalses korras. Ühe mootori me ostsime sealt ära ja müüsime venemaale, teine mootor oli läinud emexisse, koos Matilda tanki mootoriga. Aga eraldi silma järgi leidsime sealt veel Gaz 11 plokikaane ja mootori esiotsa. Samas oli seal erinevaid väntvõlle klappe jms. vabalt võib seal ka sinule vajalike tükke vedeleda kui suudad need ära tunda. Üldiselt oli seal paras imedepõld ise korjasin sealt juppe stugile, Pantherile, Sdkfz 11-le, RSO-le, Matildale, veel mingi ameerika tanki tükid, T34 jne. lõpetades laevajuppidega.Kas selle lakapealse kontakte või asukohta saaks.
leidsin arvutist ühe pidi ka sellest lakapealsest pisdil sturmgeshützi sidur ja taamal RSO rumm
(02-02-2018, 00:11 AM)impreza Kirjutas: Millal kere töödeks läheb ??????Kere ei saa enne teha, kui raam ja käiguosa on koos. Aga pole veel ei raami, eisilda, tagasilda, mootorit- kõik veel koostamisel. Et saaks selle auto Ukrainasse viia. Mul vaja autole enne Eesti pass saada. Aga Eestis autot enne arvele ei saa, kui ta on ikka enam-vähem komplektne. Ma ei julge selle NIA-ga, mis Ukrainast tuli meie autoregistri poolegi minna.
(02-02-2018, 00:11 AM)impreza Kirjutas: Millal kere töödeks läheb ??????Tulen selle teema juurde veel tagasi. Leida plekitöö tegijat, kes oleks võimeline ja teadmised selle enne sõja aegse mudeli taastamist ette võtma on üpris mission impossible. Neid autosid on viimase 80 aastaga ikka tublisti ümber ehitatud. Näiteks originaalil oli ju present katus. Kuidas see toimis? Hilisema eksistentsi jooksul on nad kõik asendatud plekitahvlitega. Praegu tegeleb tõsisema GAZ 11 taastamisega peale minu veel Riia motomuuseum ja Leedu üks autofänn. Loodan sealt mingeid pilte/jooniseid tulevikus saada. Ka on Ukrainas üks firma, kes on paar Emkat taastanud aga nad tunnistasid ausalt, et 100 % originaalsust nad ei jälginud või õigemini ei osanud jälgida. Novosibirski (100%) originaalsed Emkad ei kannata üldse kriitikat. Gaz 11 on veel raskem juhus. Keegi ei tea täpselt, mida võrreldes M 1-ga muudeti ja tehti neid praktiliselt ainult 1100 tk. Mitte ühtegi M1/M11-st ei müüdud ju erakätesse. Need sattusid sinna ainult pärast põhjalikku läbi hooramist kuskil ettevõtetes. Lugematul hulgal sai neid ka sõjas otsa. Igatahes praegune kokkulepe on sellesama Petri-ga, kui ZIM Faetoni kere tööd tehtud saavad, võtab ta ette minu M1V8 kere, sest minu tuttav metalli magnaat Igor tahab taastada ka ühte M1-te ja tegeleb praegu tehase jooniste hankimisega aga seni pole tal edu olnud. Paistab, et see dokumentatsioon on suures osas hävinud. Pommitasid ju sakslased 42 aastal Gorki tehase maatasa. kahe peale on meil 4 keret ja üks neist säilinud present katuse fragmentidega, st sealt on võimalik 90% ulatuses matti võtta. Petr ise on väga optimistlik ja arvab, et 4 kere peale saab originaali kätte. Et küll ühel üks ja teiselt teine osis originaalsena säilinud. Igatahes Gaz M11 kere läheb tööle alles pärast M1V8 kere plekitöö lõppu, nii et kusagil 2019 sügis.