29-01-2018, 20:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2022, 07:23 AM ja muutjaks oli donn.)
Võib kustutada.
(03-02-2018, 19:05 PM)reljo86 Kirjutas: Ei tea, kas ikka on plaanis tsinkida, kuid oma raami lasin, ning pärast oli tükk tegemist, et asi jälle sirgeks saada.
Meil on karprauale nurkrauad peale keevitatud sõiduteeks, ning nurkraudade küljele tõmbas pinge sisse, iga raami osa oli 3cm lookas(Käib kokku 3-st osast). Kuna nurkrauad olid ka umbes 20cm vahedega peale punktutud, siis need ka lokkisid peal.
Lõikasin vinklid uuesti maha, ning panin raamid seljakuti kokku, surusin raame tungrauaga omavahel laiali, et õigemaks saada.
Hape teeb sellise materjali kenasti puhtaks. Värvi ainult ei võta.
Kahe kokkukeevitatud lameda osa vahele ronib vaid hape, ning räbusti, kuid tsink sinna ei roni. Hiljem hakkab sealt roostekarva vedelikku välja tulema, mis ka tsinki oksüdeerima ajab.
(06-02-2018, 13:40 PM)maisalup Kirjutas: Täpsuse taga ajamine ongi täiesti mõttetu +-1-2mm ei ole mingi kõikumine. Isegi kui suudad laua lõigata sajandiku täpsusega, siis peale kuivamist see täpsus kaob kuna iga palk on erineva puidutihedusega ja kuivab erineval hulgal kokku.
Täpsuse saavutamiseks on höövel mitte saag...
(06-02-2018, 18:23 PM)donn Kirjutas: ...
Sillale tuleb lehtvedrud küll sealt tuua. Ja võibolla ka vedrukammitsad. Kui just kellelgi üle pole... ?
(09-02-2018, 14:25 PM)donn Kirjutas: Olen praegu silma peal hoidnud 375 kg kandevõimega vedrudel. Ei teagi nüüd, kas see on neil "maksimaalne" kandevõime - st vedrud juba pahempidi lookas vastu läbilöögi puksi või on see okei maanteel 70-ga probleemivaba kulgemise näitaja.
Eeldatav saeraami kaal tuleb üle 600 kilo. Hetkel juba ~ 365 kg.
Tsitaat:. Keermelati osas on kahtlusedMina olen sellistel puhkudel kasutanud 5 EURi eest ostetud BMW (MB) tungraudu.