Postitused: 155
Teemad: 7
Liitus: Feb 2010
Maine:
2
Mulle tuleb üllatusena, et põka toitesüsteemi õhutamisega nii palju jamasid on. Mina olen oma traktoril mitu korda paagi kogemata tühjaks sõitnud ja käima olen alati pannud nii, et paak kütust täis, kompressioon maha ja käian starteriga senikaua, kuni kütuse üles tõmbab ja käima läheb. Mõnikord on olnud vist vaja ka pihusti pealt natuke lõdvendada. Mul originaal starter, see kannatab käiamist ka. Mõtlesin suvel ridapumba peale panna ja originaalfiltrid asendada universaalsetega, aga siinset juttu lugedes vist parem oleks leida mõni vanast ajast säilinud kasutamata pöörispea ja siis pole erilist mõtet filtreid ka vahetada. Kahju, et juppide kvaliteediga nii kehvasti on.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
mul läks kuiv pump peale.siiani olen ka väga lihtsalt õhu välja saanud.andsin drelliga agu ja siis hetk viskab pumbast kütet ja siis jälle ei viska ja niivisi ikka hulk aega jamasin,lõpkokkuvõtteks lihtsam peast õhk välja lasta läbi 17 poldi.padrun sobiks ka tavaline,aga alt serv tuleb teravaks käiata nagu auguraual siis mahub padrun ka kenasti peale.
Postitused: 61
Teemad: 0
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
Sain nüüd uue hüdropumba kätte, uuel üldse niiöelda kardaani osa ei liigu - täiesti kinni. Vanal käib väga lihtsalt ringi, võib ka see midagi näidata, et vana läbi?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Selline vigur siis olemas. Saab aretada soojendust ja jahutust. D-120 uuema versiooni oma. Eelmine oli ainult jahutusradika väljavõttega.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
pöörispubal seal 4 poldiga luugi all hoobasi sikutav väike vedruke peab igal pumbal olema?küsimus sellest,et sai plommitud kaas maha kruvitud ja vedrut pole.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kõiki pumpasid ei tea, aga seni pole ühtegi toimivat ilma veel näinud. Lõhkumaminevaid on küll ilma nähtud.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Külajutu tasemel olen kuulnud,et keegi meistrimees oli 25 pumba seest ära rookinud ja ilma regulaatorita käima(toimima) pannud. No ma ei mõista midagi öelda,kuna pole ise näinud. Kas keegi oskab kinnitada,et selline asi toimib ja on võimalik?
T.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kui kogu aeg õhupuhastisse start gaasi lasta, siis saab veel lisaks ratsionaliseerida ja diislit kokkuhoidu..
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(07-02-2018, 18:50 PM)gruppen Kirjutas: Kui kogu aeg õhupuhastisse start gaasi lasta, siis saab veel lisaks ratsionaliseerida ja diislit kokkuhoidu..
Polegi ulmevaldkonnast. Kunagi kolhoozi ajal tühja paagiga Aviaga niimoodi sõidetud. Startgaasi asemel oli leeklamp. Etteannet sai regullitud leeklambi kraanist.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(07-02-2018, 19:34 PM)muska71 Kirjutas: selle konkreetse pumba häda oligi,et mootor ei läinud pöördesse,trepist üles sõita peaks ketsi ringi võtma,aga praktiliselt minestas,lisaks ei töötanud ühtlaselt.
Häda pole pumbas vaid mootoris. Milline mootor läheb pöördesse mis teeb kahe töötakti vahel 560 kraadi ulatuses tühikäiku.
Tuletan meelde tööjärjekorra 1-2-0-0, umbes nagu 4 silindriga moto millel kaks järjestikust töötakti ei tööta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Osalt õige, aga tuletan meelde, et see ülekasvanud aiatraktor peab suutma siiski veoratast ringi tõmmata.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
sai siis teiselt pumbalt puuduolev vedru paika pandud,max 3 min föönist 600C kollesse uhatud kuni kolle soe ja väljas -10 ja paugupill.mootor töötab ühtlaselt ja ka võttis pöörded üles nagu peab.kuna paak ja filter suvist putru täis siis kaniister põka all talvisega ja saab kraanat kasutada,et mootor koos kastiga ca 300 kg hakurile tõsta ja siis paaritama hakata.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Tahaks hoiatada kõiki kes on hiljuti põkale uue vända ostnud või kavatsevad osta mõõtke kaelad üle!
Käisin vaatamas miks uue vända ja saaledega kokkupandud mootor jõuetu oli ja lõpuks kinni jooksis ning kepsukaelad keskelt mõõtes ilusti mõõdus aga äärtest 0,1 mm peenemad olid.
Nii jääb kandepind liiga väikseks ja õli surutakse vahelt välja.
Raame ei saanud mõõta enne kui vänt välja võetakse.