Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
15-01-2018, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2018, 01:10 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
See kogu kupatus on Sul lihtsam ära unustada ja vahele panna üks korralik hüdroõli filter vahetatava elemendiga...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tuleb vist tõesti sinna midagi muud välja mõelda. Mul on olemas ka uuema tüübi hüdropaak, pole veel vaadanud aga äkki seal ka mingi filter sees.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Vaatasin seda uuema tüübi paaki, seal filter sees olemas aga see kahjuks ei mahu sinna vanatüübi paaki sisse ära.
Neid kettaid leidsin küll müügis. Kas siin kellegil ei ole pakkuda seda sisu just, kuhu need kettad saaks peale laduda?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Ju magneeto kõrgepingemähis rikis. Kasutatud magneeto madalpingemähist ja eraldi süütepooli kõrgepinge saamiseks. Kui toimis Druzbadel, siis aitab ka siin.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vast ikka akusüütele tehtud mitte magneeto pealt toidetav see pool?
Säde tugevam ja ei taha niipalju pöördeid käivitamisel ning puuduvad kõik muud probleemid mis magneetoga olla saavad.
Ma kunagi ammu tegin sellise ratsi kui magneeto niiskust ei talunud ja sellest jamast käivitamisel kõrini sai.
Peale seda polnud küll mingit probleemi küünla ega mittekäivitumisega sest läks ka käega keerates käima, kuid mitte alati õiget pidi.
Süütelülitile pidi kontrolllambi ka panema et süüdet sisse ei unustaks.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Täpselt kasutaja 2715 jutt õige.
Tegin käivitusmootoril kapp remmi ja siis tegin süütesüsteemi ümber, mul sai ka sellest siiber, et kord on säde ja siis jälle ei ole. Nüüd pole sellega mingit muret läheb iga mats. Ühe korra sain kondekat vahetada aga see oli enda viga, sest juhe jäi aku peale ja täpselt kontaktid kinni. Selle jaoks olekski hea see kontroll lamp.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Tervitus üle pika aja.
Vahepeal üks mure tekkinud siin natiga, et vasakule poole pöörates jääb masin seisma ehk siis parem pool ei vea. Vaatasin siis kohe siduri ja piduri reguleerimis kaante alla. Sealt juba paistis et asi suht õline. Ronisin siis täitsa taga silla alla kus asuvad need luugid, mis hoiavad kinni neid vedrusid, mis peaks pidurilinte trumlist eemale tõmbama, sealt sain kohe korraliku õlilaadungi omale varrukasse. Selles osas ei tohiks ju õli olla kus on trumlid ja lindid?
Kas keegi oskab öelda milles võib olla probleem või kus peaks asjale lähenema?
Tänud juba ette.
Postitused: 43
Teemad: 1
Liitus: Feb 2017
Maine:
0
Okei proovin homme uuesti seda tagasilda regullida. Kui viimati proovisin, siis oli see teema ka, et kui kangid oma poole tõmbasin, siis traktor küll seisma ei jäänud.
Mulle tundub, et seda õli tuli sealt liiga palju, see asi ei saagi nagu toimida, kui kõik ujub seal õli sees. Ainuke koht, kus sinna õli võiks pääseda on tagasilla keskmisest osast, kus on see planetaar ülekanne, seal võiks mingi simmer olla, mis seda õli peaks seal kinni hoidma.