31-03-2016, 23:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 23:15 PM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Lõpuks ometi on Villis tänavatel tagasi
Aja - ja motivatsioonipuudusel võttis küll üle kuu aega aga kolmanda korraga jäi lõpuks pidama. Karter käis freesija juures kes võttis 0,3 mm maha, tegin uue papist tihendi, panin Würthi supersilikooniga ja uute 12 tugevusega poltidega kinni ja enam karteri vahelt ei leki.
Proovisõidul aga andis väga valjuhäälselt tunda käigukast. Kui varem undas viies käik ja õrnalt ka neljas, siis praegu undavad palju kõvemini juba alates kolmandast käigust ja gaasi lahti lastes tekib väga tugev vibratsioon. Täna õhtul vahetasin veel käigukasti õli ära, õlipunni magnetil oli päris palju metallipuru. Täitsa huvitav et talverallilt tagasi sõites tähele ei pannud, võibolla läks undamine pidevalt valjemaks nii et ei pannud tähelegi ja ega viiendast madalamaid käike eriti ei kasutanud ka. Proovin nädalavahetusel maalt ära tuua käigukasti mis suvel sai tagavaraks toodud ja ehk saab järgmise nädala jooksul alla.

Proovisõidul aga andis väga valjuhäälselt tunda käigukast. Kui varem undas viies käik ja õrnalt ka neljas, siis praegu undavad palju kõvemini juba alates kolmandast käigust ja gaasi lahti lastes tekib väga tugev vibratsioon. Täna õhtul vahetasin veel käigukasti õli ära, õlipunni magnetil oli päris palju metallipuru. Täitsa huvitav et talverallilt tagasi sõites tähele ei pannud, võibolla läks undamine pidevalt valjemaks nii et ei pannud tähelegi ja ega viiendast madalamaid käike eriti ei kasutanud ka. Proovin nädalavahetusel maalt ära tuua käigukasti mis suvel sai tagavaraks toodud ja ehk saab järgmise nädala jooksul alla.