Postitused: 77
Teemad: 8
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Tervist,
Sattusin ühe vana Mk2 1.6D mootoriga hätta. Enamasti tuntud kui pommikindlad mootorid aga vot see kurjam peale umbes pooleaastast seismist aianurgas ei soosi käivituda.
Suure akuga võib mitu minutit mootorit käitada ja ei taha minna ei külmalt ega soojalt. Samas tõmmates/lükates läheb matsust käima. Ja kohe kui peale välja suretamist uuesti akult proovida - mitte midagi. Kuna enne seisma jäämist oli väidetavalt pandud suvist kütet sisse siis sai ka proovitud valada paaki talvist kütet ning peale nurjumist ka "otse pudelist" viimast antud. Ei aidanud ka diisli käivitusabi.
Omanik ise peale kunagist liiklusõnnetust väga kerge jalaga mees ja kardan, et vb on pihustid nii ära tahmanud koos püttidega. Summutist lõi igatahes käima saades sädemeid välja mis annab märku, et kogu väljalaske süsteem on kas väga tahmane või on mootor räbalaks lastud. Omanikku teades arvan, et pigem tahmane.
Käsitsi mootorit keerates tundub tihe olevat, aga sisse ei näe ja mõõtmiseks pole vahendeid. Arvamusi oli veel, et ehk on pump kohviveskiks muutunud ja plunser ei löö enam õieti. Rihm ei tundu ka üle visanud olevat, et süütenurk võiks paigast olla. On teine täitsa ilus seal ja mingeid pragusi ja muud jama ei ole.
Hetkel aega mõtiskleda ja kuulata, et ehk on keegi sarnase probleemi otsa komistanud. Viskan hiljem pilgu uuesti uute tarkustega peale.
Postitused: 1,408
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Äkki ei saa mingi elektriline nublakas starteri asendis voolu peale ?
Postitused: 77
Teemad: 8
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Selle mootori tööks vajaliku elektri võtab kokku umbes järgnevalt:
1. Pumba peal olev solenoidi kaabel.
2. Eelsüüteküünlad
3. Starterisse jooksvad kaablid.
4. Generaatorist tulevad kaablid.
Mootori käitamiseks mittevajalikud on veel lisaks jahutusventilaatori termolüliti ja mingi termopunn veel mootoriplokis. Need ei tohiks aga mootori käivitust segada.
Pumba peal olevat solenoidi kaablit võiks järele mõeldes vaadata, ehk on halb kontakt. Kunagi olen sama mootoriga golfilt viga otsinud kus mootor puterdas, tuli välja sama kaabel ei andnud korralikult kontakti.
Postitused: 1,408
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
12-02-2018, 14:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2018, 14:12 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Ikkagi võiks kontrollida, kas see solenoid avaneb ainult "süüde" asendis, ja kas avaneb ta ka "start" asendis. Ehk siis võiks süüteluku vea välistada.
Kui soe mootor ei käivitu siis ma kahtlustaks ikkagi seda solenoidi või süütelukku. Või jääb pinge "start" asendis liiga madalaks, et solenoid avada.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
või on starter perses ja ei vea piisava kiirusega mootorit ringi
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Kunagi oli ka selline pill. Akukaablid võid heaga uued teha. Kaabli ja kinga vahel juba korralik kadu. Genekast tulevasse kaablisse läks ka voldi jagu kaduma. Aga ma arvan et käima ei lähe ta sellepärast et suvine küte sees. Aja filter soojaks. Vb tuleb midagi läbi. Ja lase breakcleani mootorisse prooviks. Tänapäeva stardiabid on suht lahjad...
Postitused: 77
Teemad: 8
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
12-02-2018, 15:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2018, 15:52 PM ja muutjaks oli
corpy.
Muutmise põhjus: Lisatud infot
)
Starter on küll uimasevõitu, süüdistasin külma õli. Mingit kahtlast häält ei tee.
Edit: Lisan, et aku millega käivitada üritan paneb mul kodus vabalt talvel T40 ja T16 käima. Seega aku kohe kindlasti lahja ei ole.
Lappan kaabelduse ümber ja mõõdan takistused küünaldel ja voldi solenoidil ära.
Nagu eelnevalt kirjeldasin, suvise kütuse peale sai paaki lastud talvist. Kuna see tulemust ei andnud andsin otse pumbale voolikuga kütet pudelist. Samuti ei midagi.
Mul kahtlused endal on pihustite olukorra üle. Kardan, et on nii paksult tahma täis, et sealt ei tule midagi madala pöördega läbi (käivitades).
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
Kunagi olin diisel mersuga samas hädas. Plokisoojendus oli 24h taga. Alles siis läks. Olgugi et väljas oli juba väike pluss kraad. Küte oli suvine ja arvatavasti oli vett ka süsteemis. Muidu vene suvine jooksis -15ga ka läbi lehtrisõela. Eesti omad ei kannata niipalju külma...
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
Sõidan siiani suvel soetatud kûttega, pole probleemi.Aga on väike vahe ka asjaga, golf 2 käib kütus suurt ringi pidi.Kaasaegsetel nagu teada krutib filtri ja mootorivahelist ringi....ja kui pudeliga proovitud, siis ehk välistab kütuse hangumise.Need vanad diislid lähevad ka lahjalt käiates käima.Vaikselt hakkavad lubama ja lähevad.Vea vool otse pumpa, mis siis teeb?
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Vedamisel ja vaevu vedamisel on ka suur vahe. Ma olevat ka laus loll, et oma autol uue starteri panin. Vedas kõigi arvates ringi suurepäraselt kuid jeeli-jeeli läks käima ja külmaga ei tahtnud üldse minna. Uue starteriga aga isegi talvel poolest pöördest käib.
Nööri otsas vedades ei hakka kütuse pump paremini kütet ette andma, ei muutu pihustid uueks ega solenoidid paremaks, kõik on sama, kuid mis muutub on kiiremad mootori ringivedamis pöörded kui käik ja vedamis kiirus õiged.
Üks mees otsis oma opel vektral viga, tahtis väga pikalt käiata ennem kui käima sai. Lõpuks tuli ka välja, et starter vedas kõigi mehaanikute arvates normaalselt, kuid see ei olnud piisav mootori käivitamiseks, uue starteriga kõik anomaaliad kadusid.
Tuleks ikkagi kriitilise pilguga starter üle vaadata, kas saab piisavalt voolu peale, kas aku on ok seisus. Vajadusel starter puhastada ja määrida ning üle vaadata harjade seisukord ning lõtkud...
Kui asi oleks millegis muus, siis ei läheks see auto ka tõmmates matsust käima, vähemalt nii ütleb loogika minule
Postitused: 77
Teemad: 8
Liitus: Feb 2011
Maine:
0
Minujaoks on veider see, et isegi soojaga ei vea too starter käima. Sai mootor ikka normaalselt soojaks sõidetud ja ei midagi.
Koju jõuan proovin mõningaid siin pakutud variante välja.
Postitused: 1,415
Teemad: 56
Liitus: Nov 2015
Maine:
22
12-02-2018, 18:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2018, 18:16 PM ja muutjaks oli
Taaviw126.)
Minu golfil läks juhtmetesse üle 2voldi kaduma(isegi peale kõikvõimalike ühenduskohtade puhastamist). Kui uued juhtmed tegin siis esimene käivitamine ehmatas lausa. Ebareaalselt kiiresti ketras. Nagu uus auto. Aga no jumal teab(kui temagi) mis sinu autol viga on. Lihtsalt minu kogemised
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mis te jahute.
remondi starter ää ja rohkem pole midagi vaja teha.
Postitused: 4,449
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
12-02-2018, 20:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2018, 20:40 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(12-02-2018, 11:40 AM)corpy Kirjutas: Tervist,
Summutist lõi igatahes käima saades sädemeid välja mis annab märku, et kogu väljalaske süsteem on kas väga tahmane või on mootor räbalaks lastud. Omanikku teades arvan, et pigem tahmane.
See on ka põhjus, summutist aeglastel pööretel ei mahu niipalju õhku läbi, et põlemiskambris oleks kokkusurumiseks piisav hulk õhku. Kütuse süütab ju õhu kokkusurumisest tekkiv temperatuur, mitte need eelsüüte küünlad. Küünlad vaid aitavad hoida temperatuuri õhu kokkusurumisel. Samuti õhufilter on takistus, äkki väga täis.
Näide sapakast. Kiirus oli tasapise vähenenud nii 70 kanti ja lõpuks ei läinud sedagi. Sumbutajasse viilisaba ja haamri abil kümmekond auku ja lippas nagu noor sälg. Eks diiselgi tahab vaba väljalaset nagu bensukas.
Kui muud vahendid ei aita, lase sumbutitoru kusagilt lahti ja proovi. Ehk aitab.
Muidu üks asi veel. See solenoid võib ju tõmbamisel töötada, sest starterit ei anta. Töötab asendis "süüde sees", asendis "starter" ei anna ühendust.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
12-02-2018, 22:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2018, 22:09 PM ja muutjaks oli
impreza.)
Minu GolfI oli sama probleemiga,pöhjuseks oli starteri väiksed pöörded
Teine starter peale ja paugu pill aga mul oli juba körvaga kuulda et
strater ei jäksa.....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV