07-02-2018, 21:10 PM
Kas tagumine kolmnurkaken käib lahti?
(10-02-2018, 01:30 AM)volvo Kirjutas: Küsimus- kas Zimi mootoril on peene või jämeda keermega küünlad?
(13-02-2018, 22:02 PM)sfinks Kirjutas: Paistab, et uue auto ehitamine jätkub. Praeguseni olen aru saanud, et vanast on jäänud ainult kardaani tunnel ja pagasniku luuk. Uksed pidid ka teised olema ja poritiivad ka, nagu mul ühest varasemast postitusest on meelde jäänud. Ah jaa tulemüürist ka midagi. Pole nii põhjalikku renoveerimist näinudki. Põhimõtteliselt nagu leidsin mingi auto jupi ja ehitan auto otsa. Miskit sama üritab ka Taaviw oma MM-ga korda saada. Ega tal ka seal midagi hõisata pole aga see Formika ettevõtmine palju hullem. Auto ju palju keerukam. Aga jõudu ja finantse, viimast vist rohkem vaja soovida.Kahjuks on ka minu pagasniku luuk välja praagitud, minu oma oli valge. Vist oli koos autoga see ka kõveraks läinud. Noh aga peale tulemüüri ja kardaani tunneli jääb veel originaal mootor koos hüdromuhviga, sest selle number klappis tehase tabeli numbriga, midagi esi ja tagasillast. Istmete karkassid ja kindlasti kapott. Kaitserauad läksid ka ümber kroomimisele ja iluvõre ka. Muu nikkel oli kaputt. Kindlasti esimesed poolraamid, kapoti avamise mehhanism. Armatuur ja soojendus värk olid ka OK, ma vähemalt loodan. Ja võib-olla esimised sisemised porikaitsmed. Ja muidugi esiklaasi raam.
(14-02-2018, 10:44 AM)Formika Kirjutas: Võib-olla kellelgi on paremad arvutialased teadmised, aga mul tekkis soov teada saada, palju Eestis üldse Gaz 12 ZIM-me on. Ma mõtlen nii registris olevaid, kui ajutiselt kustutatuid. Kuskilt jooksis arv läbi, et see arv läheneb 40-le. Kuskil Vene portaalis spekuleeriti, et järelejäänud autode arv võiks olla kusagil tuhat, millest liikumisvõimelised oleksid umbes 200, millest ainult pooled oleksid nii enam-vähem originaalsed. Ülejäänud Vene tuuningu ohvrid. Muidugi mõned sajad masinad on erinevates etappides taastamisel ja mõned sajad ootavad oma otsust. Kindlasti nendest viimastest vähemalt enamus ei näe õnnelikku lõppu. Eesti on tõenäoliselt kõige Zimmistunum riik maailmas. Kui meil on 1,3 miljoni elaniku kohta no ütleme 35 Zimmi, siis Venemaal peaks neid olema 100 X rohkem, ehk 3500, mis on ebareaalne. Näitena võib tuua sellesama Dnipro linna Ukrainas, kus on sama palju elanikke, kui Eestis aga ainult 2 ZIMmi.
(09-02-2018, 23:14 PM)Formika Kirjutas:
(14-02-2018, 13:48 PM)Necro Kirjutas: Küsiks, et mis detailidega on tegu?Paningi siia üles, et mõni vana kooli mees äkki teab, mis asjad need on, ise kahtlustan, et kütuse paremaks segamiseks. Kuskilt vanemast ajast on meelde jäänud, et autojuhid tükkisid neid minema viskama, väitega, et vähendavad mootori võimsust. Kui ma kunagi noorpõlves GAZ 51-ga ringi põristasin, siis seal selliseid vigureid ei olnud aga seal ka peal jumal teab mitmes kapitali mootor.
Tundub, et miskised klapilaadsed olendid, et lehekesed ümberringi? Midagi eelajaloolist Reed valve taolist?
(14-02-2018, 12:38 PM)zazik Kirjutas: 31.12.17 seisuga on Eesti registris (s.h. peatatud registrikandega) 41 GAZ 12 tüüpi sõiduautot. Kusjuures 5tk neist on registri järgi 2445ccm mootoriga, ülejäänud 3480 või 3485, aga võimsusenumbrid jagunevad umbes pooleks, 55kW ja 66kW.
Lisaks siis see 1 ZIM-ina registreeritud isend.
(14-02-2018, 15:20 PM)Formika Kirjutas: Paningi siia üles, et mõni vana kooli mees äkki teab, mis asjad need on...
(14-02-2018, 16:56 PM)sfinks Kirjutas: Mind pani ka see number jahmatama - 42 Zimmi, Tänavapildis ei näe neid terve suve jooksul ühtegi. Üle eelmisel aastal Pärnu vana autode kokkutulekul oli ainult kaks tükki ja üks neist kod. Formika oma valge autoga. Sai veel juttu aetud. Kus on ülejäänud, peidus garaazides ja roostetavad. Õnn on, kui on kuiv garaaz aga need linna boksid on küll auto surmad. Niiskust seal ikkagi oma jagu. Kunagi sai käidud ühel Volga ihalejal abiks Volgat ostmas. Sai vist kolme tükki inspekteeritud. Kõik olid neis koperatiiv garaazides ja peremeeste poolt ammu hüljatud. No mõnel isendil oli isegi sammal peal. Sisu ja plastosad hallitasid. Leidis hiljem endale kusagilt maalt heinaküünist kobedama isendi.