Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
09-02-2018, 20:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2018, 20:13 PM ja muutjaks oli
meli666.)
Antud juhul pole ju tegu kinnipoomisega. Vaid vända kael äärtest peenem.
Paari väntvõlli lihvimist on nähtud. Ise pakuks et lihvimisega just käiakivi äkki äärtest just kulub rohkem. Ja seega peaks ääred suurema mõõduga tulema, aga just vastupidi.
Ju siis ei ole käiakivi teemantiga piisavalt sirgeks lastud või on järjest liiga palju kaelu tehtud.
Poomisega selline teema. Sai kunagi russi väntvõll Estres lihvitud. Kokkupannes andis ikka pika sabaga võtmega mootorit pöörata. Aga kinni ta ei jooksnud ja töötab aastaid tänaseni.
Mingeid jutte on kuuldud ka, et olla kokkupannes Gaziku mootori väntvõll saaledega nii kinni pigistatud. Starter mootorit ringi ajada ei jõua. Veetud siis traktori taga. Samuti kinnijooksmist ei olnud. See jutt küll saunalava poolelt, tea kas ikka võimalik?
Äkki Ksf 2715 oskab ka öelda, kas tegu on Hiina-India, venelase originaal või veel mõne muu maa tootja omaga Poola, Ukraina?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
No ikka ei tööta küll sisse kui saalel on keskel kandepinda 10mm.
Keskelt see 10mm laiune riba kleebib vända peale kinni ja ääred pole vändakaela puutunudki.
Miks ta selline on saanud?
Arvatavasti mingi ratsionalisaator tahtis sama käiaga ka faase äärde lasta ja üldse tervet päeva käia rihtimata hakkama saada ning lasi käia keskelt nõgusaks sest töötades kuluvad ääred ja keskelt oleks peenem.
Vända päritolu paistab aga olevat slaavi kultuuriruumist ja sellele viitavad keermeavade suured läbimõõdud sest käbil keerati keere üle ja sinna sai pikem tikkpolt tehtud juba ennem.
Miks ei mõõdetud?
Ju ei peetud vajalikuks uue asja puhul või kui mõõdeti siis keskelt.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kui pihustipesa põhi on sööbimiseta ja pihusti endaots ka laitmatu, siis jääb veel mõra pihustiotsaku kübaras.
Seib sai ju ikka uus?
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
seib sai muidugi uus.kuda seda pihustit õieti kinni keeratakse?lamutasin osakonna juba lahti ja pihustit keerates suure võtmega jõuab keerata,aga pihusti keerab ennast kogu täiega.ilmselt pean mingi kahvli leiutama millega ülemist otsa kinni hoida kui all mutrit pingutada.enne kapitaali toimisid pihustid kenasti.
Postitused: 145
Teemad: 0
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
Kunagi on olnud juhus T-40-ga kui oli õlirõhuga sama jama,et külmalt oli 1 ja soojalt 2,5,aitas õlipumba vahetus. Õlipumba võllid loksusid korpuses.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pigem kui õlirõhk soojalt tõuseb võiks mõelda kas tee õlipumbani on ikka puhas ja takistusteta?
Näiteks õlivõtturi sõel pole umbes, peenemast võrgust kui peaks või mõnel tihendil on serv õlikanalis ees.
Neil asjaoludel võib ka õlipumba võlli vahelt õhku õli sekka tõmmata.
See jälle kulutab saaled päris kiirelt ära sest õhumulli saab kokku suruda erinevalt õlist.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
õlivanni koos sõelaga puhastasin korralikult vanast õlist ja sodist.õlipump ksf unimütsilt saadud ja puhudes käis õhk kenasti läbi.mina paigaldasin tolle tihendi kust pumbast toru suundub malm pumbakorpusesse ja tollel tihendil veel miski vask rüngas sees umbes nagu plokikaane tihendil.tühikäigult gaasi andes tõusis osuti korra isegi 3,5 peale ja jäi sinna ka pidama.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
kiskusin mõlemid pead paljaks ja andsin naisele suured torutangid pihku ja jäi pihustitutseri osa kinni hoidma.ise keerasin võtmega niipalju peale kui jõudsin.homme aega saab siis uuesti tiksuma ja näeb kas oli tolku.
Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Huvitav, enda kahel T-25-el ja ka russil on õlisurve -10 kraadi ja madalamaga külmalt käima pannes nõksa alla 2 Bar. Käivad mõne aja ja tõuseb surve sinna 3 Bar juurde ja pealegi olenevalt masinast.
Kui kindel see ikka on, et nii olla ei tohi? Õlisõelade ummistuse välistaks, pealegi ei olegi see võrk teab mis peen.
Seniajani olen ikka reduktsioonklappi arvanud. Et külma paksu õliga see lihtsalt ei toimi nii täpselt.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
lisaks mina seda reduksjooni klappi ei näppinud,enne remonti teise pumbaga oli surve stabiilne 3 ja seetõttu ei hakanud toimivat värki puutuma,pealegi näppida vajadusel saab alati.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ära põe. Pole hullu selles. Sajandeid see asi niimoodi toiminud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
õlisurve manomeetril keskmisel kriipsul numbrit peal pole ja jääb kenasti 1 ja 3 vahele keskel seega ilmselt 2,alul pidasin 1,5.külmalt käima siis osuti kahe peal ja töösoojalt 3,täisgaasiga kui muutub siis 0,1 mitte rohkem.
tühikäigul madalatel pööretel tiksub juba tund kindlasti kahe päeva peale,aga tunnilugeja ei liiguta lillegi,tutikas teine ja nr 2 vahib vastu.
teise püti pihustil tuleb endiselt pihusti mutri ja pihusti vahelt usinalt läbi ja tundub,et vaja uut pihustit.
ajasin ka hakkuri korra kurjaks,etteveo trummel pöörleb kenasti ja 2 cm oksajupp läks ka lups läbi.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Oled kindel, et see pihusti viga? Pigem kõrgsurvetoru koonus vigane. Omal korduvalt nii olnud.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 10,736
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kui toru stuts vigane, siis märgub ju selel juurest, mitte kinnitusmutri vahelt. Küll hakkab sealt lekkima otsakübara lekke korral. Ükskõik, kas halvasti vahetatud otsaku tihendusest või kübara mõrast. Uus pihusti igal juhul.
Kui mujalt ei saa, siis proovimiseks võin laenata Siemanni tehtud uute otsakutega pihustit.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(14-02-2018, 13:35 PM)muska71 Kirjutas: tühikäigul madalatel pööretel tiksub juba tund kindlasti kahe päeva peale,aga tunnilugeja ei liiguta lillegi,tutikas teine ja nr 2 vahib vastu.
Tunnilugeja keerab tunni edasi kui moto lõhub täispööretel tund aega. Ääremärkusena, et põka kataloog amnab kolme koodiga tunnilugejaid. Oleneb pöörete seadistusest. Milline varuosa aga hetkel saadaval oli me ju ei ttea.
Aquila captas non muscas.