Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Selline võibolla loll küsimus kuid mind painab ikkagi. Mis juhtub jagajaga kui tagasivoolu surveks on antud 30bar ja ma ühendan sinna järgi teise jagaja 160bar? Mõlemad jagajad on itaalia omad (Bucher 140) ja korpus täielikult terasest ühes tükis valatud mitte pole nagu venelasel, et osa on alumiiniumist, kust kohast hakkab tükke lendama või kas ikka hakkab? Vaatan seda jagajat riiulis ja ei jõua kohale miks ei või tagasivoolul rohkem survet olla, ehk keegi on teinud katseid? 
Müüjad ütlevad et tehas on nii öelnud ja nii on, miks nad ei tea vastata

(13-02-2018, 18:22 PM)h2rra Kirjutas:  Loogika kiirkursus:  Kui karburaator oli seest "sitane", siis see fekaal pidi sinna ladestuma läbides eelnevalt kraani, millest mahtusid läbi need kalibreeritud osakesed, mis leiti ujukikambrist. Väidetavalt ei ole keegi karbussis sittumas käinud, siis on ehk osa sitta teekonnal: paak - kraan - voolik - karburaator ja kütet jääb väheseks koormusel tööga. Selleks tuleks "õhuklappi koomale tõmmata paukumise ajal, et vähem õhku segu valmistamiseks saaks. Õhuklapp on see auguga siiber, mida liigutatakse ümarmaterjalist hoovaga.   See oleks algne diagnostika vea otsimisel. Tehke toiminguid ükshaaval, siis leiate vea ka ülesse

Ps. hiljem võiks selle vedruga reguleer kruvi seal klambri all ka lõpuni kinni keerata ja siis sama arv välja keerata. hiljem töösoojalt reguleerida...

Parimat  h2rra
aitähh!heade mõtete eest.ostsin uue küünla 4 € ja tühikäik parem,samuti pöörete muutmine parem ja sai ka lumevallis pisut müratud testimise eesmärgil ja toimib suurepäraselt.seiskamisel nats aevastab ainult,aga mind see ei sega.vana küünal oli tahmaselt must.

Ma eeldan, et tegu on avatud tsentriga jaguriga, milles puudvad kavitatsiooniklapid ja kõik muu kõrgem hüdraulika.

Säärasel lollil asjal ei juhtu seni midagi, kuni esimese tihendi vahelt minema lööb. Suure ringi küsimus on see, kas tagasivoolu kanalites on äkki mõni nõrk koht, mis ei pruugi töösurvet vastu pidada. Seda ei tea kunagi. Ning sellest ka tehase keeld mitte eksperimineteerida.

Ning üleüldse on jagurite järjestikühendus üks persest asi. Toungue

(14-02-2018, 13:22 PM)muska71 Kirjutas:  aitähh!heade mõtete eest.ostsin uue küünla 4 € ja tühikäik parem,
...
vana küünal oli tahmaselt must.

Õhku vähe või kütust palju. Kuiu õhupuhasti on korras, siis reguleeri segu lahjemaks.

Samas - 4 € paari aasta peale pole ju ka kulu, kui küünlavahetusega töötab Big Grin

(14-02-2018, 14:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-02-2018, 13:22 PM)muska71 Kirjutas:  aitähh!heade mõtete eest.ostsin uue küünla 4 € ja tühikäik parem,
...
vana küünal oli tahmaselt must.

Õhku vähe või kütust palju. Kuiu õhupuhasti on korras, siis reguleeri segu lahjemaks.

Samas - 4 € paari aasta peale pole ju ka kulu, kui küünlavahetusega töötab Big Grin
lumepuhuritel polegi õhupuhastit,vähemalt mina pole näinud.mul kaks tk neid ja kummalgi pole.see mis jamas on suur ja hea mugav ja saab ühe käega töötada,teine väiksem ja 6,5 hp ja töötab suurepäraselt.2 selle pärast,et kõvema lumega saab kahega korraga mürada ja nii kiiremini lumevangist välja.

segu rikas seda sain ise ka aru.ujukikambri põhjast kruvi nats kinni keerama.

(14-02-2018, 13:59 PM)v6sa Kirjutas:  Säärasel lollil asjal ei juhtu seni midagi, kuni esimese tihendi vahelt minema lööb.

Juhtub küll, korpuse lööb lõhki. Proovitud-juhtunud.  Müüja peab teadma, selline eraldi lisajupp käib järjestühenduse jaoks. 

Aga jagajad käivadki järjest, paralleelselt hakkab veel rohkem "nalja" saama.  Õlil on komme minna sinna, kuhu lihtsam minna, kus väiksem surve ees, sinna läheb.

Aga kui mõlemad jagajad töötavad 160bar, siis ei saa esimesel minna rõhk suuremaks kui teisel jagajal läheb, ning tehase andmetel on seadistatud 160 atm peale ning suurim jätkusuutlik rõhk 270 ja purunemis rõhk 320. Nii pealevool kui tagasivool on valatud ühes tükis ja paistavad vähemalt 10mm seinaga olema igalt poolt ühtlaselt, ennem lendavad hüdraulika voolikud ribadeks minu arvamise järgi. Ja lisaküsimus kas keegi on tellinud neid pm-kaubamaja hüdraulikavoolikuid, hinnad on eriti meeldivad võrreldes kohalike firmade pakkumistega, sarnane meetrine voolik koos otsadega mis kohapeal maksab 25 eur on seal 7 eur/tk Uurisin ka kaugemalt hindasid kuid hinna vahe kergelt kopikatega ainult võrreldes kohalikuga.

(14-02-2018, 15:19 PM)pkmp Kirjutas:  
(14-02-2018, 13:59 PM)v6sa Kirjutas:  Säärasel lollil asjal ei juhtu seni midagi, kuni esimese tihendi vahelt minema lööb.

Juhtub küll, korpuse lööb lõhki. Proovitud-juhtunud.  Müüja peab teadma, selline eraldi lisajupp käib järjestühenduse jaoks. 

Aga jagajad käivadki järjest, paralleelselt hakkab veel rohkem "nalja" saama.  Õlil on komme minna sinna, kuhu lihtsam minna, kus väiksem surve ees, sinna läheb.

Kui avatud tsentriga jagurile panna järgi samasugune, ei saa midagi lõhki minna. Aga esimese jaguri töölehakkamisel jääb teine hetkeks tummaks ja siis saab ta õli vaid sedapalju, kui esimese jaguri sektsiooni tagasivoolust parasjagu tuleb. Ehk järjestikühenduse korral tuleb väga hoolega jälgida vooluhulkasid...

Teoorias saab esimese jaguri rõhk tõusta ainult siis, kui avatud tsentriga jagurile panna järgi suletud tsentriga jagur. Esimesest läheb kogu pumbatav õli läbi, teisest jälle ei lähe midagi läbi. Peab tööle hakkama esimese jaguri kaitseklapp. See peab hakkama tööle enne, kui puruneb korpus. Aga igasuguseid asju võib ette tulla.

See kaitseklapi töörõhu tõus on võimalik ainult neil jaguritel, mille klapi vedruruumi pääseb kõrgema rõhuga õli. Muidu pole vahet: avaneb ikka seatud rõhul.

Ehk teadmata jaguri täpset mudelit ei saa öelda, kas neid tohib või ei tohi järjestikku panna. Bucher 140 ei anna mõistlikku vastet. Kas siit leiad õige asja:
https://www.bucherhydraulics.com/47077/P...image.aspx

Aga jämedalt võib avatud tsentriga asju panna järjest, suletud tsentriga asju pole mõistlik ja võib olla ohtlik.

Eesti keeles on olemas suurepärane õppematerjal:
http://www2.hariduskeskus.ee/opiobjektid...aventiilid

Siit võiks alustada. Ega hästitoimiv hüdrosüsteem siis ilmaasjata nii haruldane ja hinnaline nähtus ole.

Paralleeli kahte jagurit panna ei saa ilma, et mõlemale oleks tagatud piisav vooluhulk töörõhul. Mida saab teha prioriteediventiilide abil. Aga reaalselt on lihtsam kummagi jaguri jaoks oma pump pannaWink

Veel lihtsam panna teine jagur toimima ühe jaguri sektsiooni pealt. Selle süsteemi häda on aga suured voolamiskaod ja vajadus jagurite täpse dimensioneerimise järele.

Sellise preparaadiga hdm140 tegu siis

https://www.bucherhydraulics.com/47533/P...index.aspx

Lööb põhja alt ära - selle väikeste kruvidega kinni käiva kopsiku.

Kuskohas on kruvidega kinni käiv põhi?

Kui mõtlesid, et lööb tagastusautomaadi küljest, siis seal ei tohiks täisrõhku ju olla.

Milline südamik selles on? Avatud või suletud tsenter? 3 või 4 asendit?

Igal juhul hariv küsimus, ma juba kahtlen ka ise, et kas ikka võib. Siiski - julgen endiselt arvata, et kaks samasugust võib panna jadasse, lihtsalt tagumine toimib esimesest sõltuvalt.

ähmane mõte on soetada paar pooleteise kuni kahe meetrist lineaarjuhikut koos pukkidega. relssi või ümargust või ... pole vist oluline. kandma peaksid raskuskoormust umbes tuhande njuutoni kanti. kas oskab keegi miskit tarka soovitada? või hakkan tuimalt aliexpressist prooviks tellima?
ja sportlikust huvist küsiks, ehk kellelgi vihjeid umbes selliste universaalprofiilide soodsaks hankimiseks: esimene vaste koogelmoogeli pildiotsingus http://ee.eo-aluminum.com/aluminium-prof...ofile.html

KSF ddig saab ehk aidata? Juhtisin privaatprivaatsõnumiga ta tähelepanu sellele murele.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(14-02-2018, 22:43 PM)v6sa Kirjutas:  Kuskohas on kruvidega kinni käiv põhi?

Kui mõtlesid, et lööb tagastusautomaadi küljest, siis seal ei tohiks täisrõhku ju olla.

Milline südamik selles on? Avatud või suletud tsenter? 3 või 4 asendit?

Igal juhul hariv küsimus, ma juba kahtlen ka ise, et kas ikka võib. Siiski - julgen endiselt arvata, et kaks samasugust võib panna jadasse, lihtsalt tagumine toimib esimesest sõltuvalt.

3 asendit, töö, läbivool, töö ujuvat asendit ei ole. Mingit kruvidega kopsikut ei ole, ainult paksust rauast ühes tükis valatud kärakas. Tegu ei ole bellarussi jagajaga kus tagasivool on õrnast alumiiniumist. Ainus mis teha saab on tihendite minema pressimine, kuid surve peaks olema täpselt samasugune nagu tööasendiski, siis peaks juba töötades need tihendid minema suruma

(14-02-2018, 23:08 PM)diesel Kirjutas:  ähmane mõte on soetada paar pooleteise kuni kahe meetrist lineaarjuhikut koos pukkidega. relssi või ümargust või ... pole vist oluline. kandma peaksid raskuskoormust umbes tuhande njuutoni kanti. kas oskab keegi miskit tarka soovitada? või hakkan tuimalt aliexpressist prooviks tellima?
ja sportlikust huvist küsiks, ehk kellelgi vihjeid umbes selliste universaalprofiilide soodsaks hankimiseks: esimene vaste koogelmoogeli pildiotsingus http://ee.eo-aluminum.com/aluminium-prof...ofile.html

Tööstuslik alumiiniumprofiil ja lisatooted täitsa Tallinnas laos. Lineaarajamid samuti valikus olemas. Kataloogid leiab www.techsystems.ee 
Konsultatsiooni võib minu käest ka küsida.

Connecting technologies

Selline paha asi juhtus, et arvuti hakkas vahelduvvooluga tööle Sad   Ei, see ei ole üldse nali, toitelülitile vajutades ca sekundiks lülitub sisse, siis jälle välja, siis uuesti sisse jne. ühesõnaga plõksutab. Toiteploki viga ei ole, teisega tegi kah nii. Kustkandist häda edasi otsida?

Prose radika küljest lahti, kuumeneb ja lülitub välja.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Prose ei kuumene sekundiga üle. Mingi softijama kardetavasti. Restore on ka muidugi raske teha kui vaid plõksib, selleks aega vaja. UUs arvuti osta? Remont pole ammu juba moes Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(16-02-2018, 00:16 AM)Marko Kirjutas:  Prose ei kuumene sekundiga üle. Mingi softijama kardetavasti. Restore on ka muidugi raske teha kui vaid plõksib, selleks aega vaja. UUs arvuti osta? Remont pole ammu juba moes Sad

Sekundiga tekkiv softijama saab ain't BIOSis olla; kui keegi seda eile üle ei kirjutanud, siis on ikka miski rauahäda.
Kas piiksub kuidagi?
Kas ekraanile midagi ilmub?
Mida siis teeb, kui kõik välisseadmed küljest kiskuda?

(16-02-2018, 00:29 AM)olevtoom Kirjutas:  Mida siis teeb, kui kõik välisseadmed küljest kiskuda?

Välisseadmed või juhtmed/pistikud on üsna tõenäoline põhjus, kord jamas sedaviisi klaviatuuri pärast, sai teine arvuti pandud ja sama asi kordus, siis vahetusse klaver ja oplaa, kõik korras.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne