Oldsmobile Custom Cruiser
#1

Tegmist pole küll minu autoga , see on mu isa auto aga ma olen peaaegu alati kättpidid juures kui midagi seal toimub.
Autost: Oldsmobile Custom Cruiser, mootor 5.0, automaat käigukast, tagavedu,blüüs sisu, seisma jäi mootori/karburatori rikke pärast, nüüd on seisnud juba 1,5 aastat õues, varsti kui garaaz valmis saab siis võib hakata seda autot taastama, kuna kere on juba rootses nagu pildilt näha on ka läbivat rootstet juba aga mootor käivitub hästi.Cool
Vasta
#2

http://www.pilt.ee/view/101598/
Vasta
#3

Martti Kirjutas:http://www.pilt.ee/view/101598/

Database connection error

Kas öine hooldus, vale aadress või pilt.ee hingusel?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#4

valdo Kirjutas:
Martti Kirjutas:http://www.pilt.ee/view/101598/

Database connection error

Kas öine hooldus, vale aadress või pilt.ee hingusel?
Ilmselt ikka hooldus ,aadress oli õige sest paar tundi tagasi olid pildid nähtaval.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#5

pilt.ee on viimasel ajal kuidagi ebatöökindlaks muutunud (ilmselt sellepärast, et lapsed on selle läbu täis uppinud Toungue). Lisaks sellele ei lubata enam pilte otse linkida... Tea, millal asi tasuliseks muutub? Tundub, et on aeg uus pildiserver leida (või siis ise selline üles panna).

Marttile aga edu ja jõudu.
Vasta
#6

nüüd pildid ka kapoti alt.
Vasta
#7

http://www.pilt.ee/view/101598/
Vasta
#8

Auto on nüüdseks juba täielikult korda saadud, tegelikult juba augusti lõpuks aga aktiivsem sõit algas alles septembri keskel, selle kahe kuuga on sõita saanud natuke üle 2000km. Auto on täitsa hästi vastu pidanud, kuigi väikseid probleeme on olnud.

Üks on selline: Asukohaks Viljandi, Tartu mnt mäel suri välja ja enam käima ei läinud, tegelikult oli kogu selle päeva jookusul koguaeg käimaminekuga probleeme olnud. Probleem oli selles et nõelklapp ei pidanud hästi ja isa lasi ujuki taset madalamale, kuid ühel hetkel otsustas nõelklapp siiski bensiini kinni hoidma hakkata ja lasi läbi minimaalselt. Käima sai gaasipedaaliga "meelitades" ja seda pidid kogaeg peal hoidma et tööle jääks, nii kui pedaal vabaks lasta suri kohe välja, sellest ajast sõidan kahe jalaga(parem on gaasi jaoks ja vasakuga pidurit). Tulime Viiratsi poolt mäest alla, gaas koguaeg peal, lihtsalt piduriga tuli hoogu madalal hoida. Aga järgmises ärakeeramiskohas läks see meelest ja kohe suri välja, õnneks oli seal bussipeatus kuhu me 2 tunniks ka jäime. Eeldus oli et süüte(elektri) viga ja jagaja sai lahti harutatud jne, lõpuks siis kui küünla maha keerasime ja selgus et täitsa kuiv on siis oli harutamiskord karburaatori käes.

Peale selle pole rohkem märkimisväärseid probleeme olnud, sõidetud 500km otsi järjest ja on ilusti vastu pidanud, süüde oli natuke hiline aga kui kiirus paras siis vahet erilist polnud.
Täna hommikul enne Järva-Jaani sõitu avastasin umbes 10 min enne väljasõitu et üks tagumine tuli ei põle. Kaitsemei ei vaadanud vaid võtsin kiiresti osa salongist välja ja demonteerisin tulekorpuse et jõuda pirnideni, tõenäoliselt oli lihtsalt üks pirni pesa osküdeerunud ja pärast vähest liigutamist hakkas jälle põlema. Aega kulus 15 minutit.

Väike remont kujutab endast siis kerget kereremonti ja mootori tihendite vahetust, plokikaanetihendite vahetuseks kulus umbes nädal, seda siis tegeledes iga õhtul umbes 3-4 tundi. Põhiline aeg kulus muidugi muude objektide demonteerimiseks et saada üldse plokikaanele ligi. Kerele palju tähelepanu ei pööranud ja kogu vaev kulus mootorile.
Kere töid lihtsalt ise teha ei oska ja see jäi spetsialistide hooleks. Värvikvaliteedile ei pööranud erilist tähelepanu, kuna asi on vaja nii kui nii tõsisemalt ette võtta.

Pilte näeb SIIT

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne