19-02-2018, 13:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2018, 13:13 PM ja muutjaks oli v6sa.)
On plusse, on.
Aga kõnealuse skeemi puhul ei keera enam teine auto sisse, kui pea meeter ukse kõrvalt töölauale kulutada.
Pealegi - kui nii kitsas ruumis on 2 autot, siis on igasugused realakaga õiendamised ja keevitamised kaunikestti kõrge kahjustusriskiga ettevõtmised.
Märkus piisavalt tugeva kessooni kohta on õige. Kui sügavat kanalit plaanitakse? Selle järgi saab vast mõni betoonitööga sina peal oleva kaasfoorumlane teha rehnungi, millise seinapaksuse ja armatuuriga sihandne asi tuleks teha. Vee maksimaalne kõrgus (ehk kessooni sukeldussügavus) on ka vajalik teadmine selleks. Veel on suur jõud.
Aga kõnealuse skeemi puhul ei keera enam teine auto sisse, kui pea meeter ukse kõrvalt töölauale kulutada.
Pealegi - kui nii kitsas ruumis on 2 autot, siis on igasugused realakaga õiendamised ja keevitamised kaunikestti kõrge kahjustusriskiga ettevõtmised.
Märkus piisavalt tugeva kessooni kohta on õige. Kui sügavat kanalit plaanitakse? Selle järgi saab vast mõni betoonitööga sina peal oleva kaasfoorumlane teha rehnungi, millise seinapaksuse ja armatuuriga sihandne asi tuleks teha. Vee maksimaalne kõrgus (ehk kessooni sukeldussügavus) on ka vajalik teadmine selleks. Veel on suur jõud.