Auto on nüüdseks juba täielikult korda saadud, tegelikult juba augusti lõpuks aga aktiivsem sõit algas alles septembri keskel, selle kahe kuuga on sõita saanud natuke üle 2000km. Auto on täitsa hästi vastu pidanud, kuigi väikseid probleeme on olnud.
Üks on selline: Asukohaks Viljandi, Tartu mnt mäel suri välja ja enam käima ei läinud, tegelikult oli kogu selle päeva jookusul koguaeg käimaminekuga probleeme olnud. Probleem oli selles et nõelklapp ei pidanud hästi ja isa lasi ujuki taset madalamale, kuid ühel hetkel otsustas nõelklapp siiski bensiini kinni hoidma hakkata ja lasi läbi minimaalselt. Käima sai gaasipedaaliga "meelitades" ja seda pidid kogaeg peal hoidma et tööle jääks, nii kui pedaal vabaks lasta suri kohe välja, sellest ajast sõidan kahe jalaga(parem on gaasi jaoks ja vasakuga pidurit). Tulime Viiratsi poolt mäest alla, gaas koguaeg peal, lihtsalt piduriga tuli hoogu madalal hoida. Aga järgmises ärakeeramiskohas läks see meelest ja kohe suri välja, õnneks oli seal bussipeatus kuhu me 2 tunniks ka jäime. Eeldus oli et süüte(elektri) viga ja jagaja sai lahti harutatud jne, lõpuks siis kui küünla maha keerasime ja selgus et täitsa kuiv on siis oli harutamiskord karburaatori käes.
Peale selle pole rohkem märkimisväärseid probleeme olnud, sõidetud 500km otsi järjest ja on ilusti vastu pidanud, süüde oli natuke hiline aga kui kiirus paras siis vahet erilist polnud.
Täna hommikul enne Järva-Jaani sõitu avastasin umbes 10 min enne väljasõitu et üks tagumine tuli ei põle. Kaitsemei ei vaadanud vaid võtsin kiiresti osa salongist välja ja demonteerisin tulekorpuse et jõuda pirnideni, tõenäoliselt oli lihtsalt üks pirni pesa osküdeerunud ja pärast vähest liigutamist hakkas jälle põlema. Aega kulus 15 minutit.
Väike remont kujutab endast siis kerget kereremonti ja mootori tihendite vahetust, plokikaanetihendite vahetuseks kulus umbes nädal, seda siis tegeledes iga õhtul umbes 3-4 tundi. Põhiline aeg kulus muidugi muude objektide demonteerimiseks et saada üldse plokikaanele ligi. Kerele palju tähelepanu ei pööranud ja kogu vaev kulus mootorile.
Kere töid lihtsalt ise teha ei oska ja see jäi spetsialistide hooleks. Värvikvaliteedile ei pööranud erilist tähelepanu, kuna asi on vaja nii kui nii tõsisemalt ette võtta.
Pilte näeb
SIIT