Pajero sport spidomeeter
#1

Tere.lugu järgmine et pajero spordil 2.5 73 kw diislil spido ei näita midagi ja samuti ei loe kilometraasi.Masinal pidi olema anduriga see asi vahekastist.Google ei näita isegi uue anduri hinda ja ainult tellimise peale kujutan et mingi 100 euri.Kui oleks andur ise miks siis km ei loe.Kas viga võib olla spido plokis endas
Vasta
#2

Mine teemakohasesse foorumisse ja kiika ringi:
http://forum.4x4.ee/viewforum.php?f=25

Esmalt otsi katkist juhet või lahtist pistikut vahekastist.
Vasta
#3

(22-02-2018, 13:24 PM)audimees86 Kirjutas:   pajero spordil 2.5 73 kw diislil spido ei näita midagi 

Mul ei näita ka Mitsu originaalosade kataloog mitte midagi, kui aastat, mootorit, kere jne ei tea.

Aga kuna need andmed on riigisaladus, siis võib ju proovida ka sissejuhatuseks selle anduri takistust mõõta.
Nii in situ  kui ka spido juures. Kas on sama. Ja kui palju on.

Jaapani elektroonika vaevalt, et nöögib, pigem ikka viga juhtmes, klemmis või anduris endas.

.

.
Vasta
#4

(22-02-2018, 13:24 PM)audimees86 Kirjutas:  Tere.lugu järgmine et pajero spordil 2.5 73 kw diislil spido ei näita midagi ja samuti ei loe kilometraasi.Masinal pidi olema anduriga see asi vahekastist.Google ei näita isegi uue anduri hinda ja ainult tellimise peale kujutan et mingi 100 euri.Kui oleks andur ise miks siis km ei loe.Kas viga võib olla spido plokis endas
 Küsiks, kas tagurdus tuled põlevad?
Omal kogemus mitsu klooniga galloper, millel kadus ka spido ära.
Tal tuleb käigukastile + juhe, mis jaguneb ka tagurdus tulede lülitile.
See aga oli läinud lühisesse. Nagu süüte sisse panid, nii lõi kaitsme läbi.
Vasta
#5

(22-02-2018, 13:24 PM)audimees86 Kirjutas:  Kui oleks andur ise miks siis km ei loe.

Tõsiselt või?
See andur on neil ju ühine. Sama signaal läheb spidoploki suunas. Anduril kolm klemmi- pluss, mass ja signaal. 
Esimese hooga tasuks põhjaalune maailm üle vaadata. Pistiku taga juhtmed mädad, pistik roheline või mõni oks pahandust teinud näiteks.
Vasta
#6

Minul tagurdus tuled töötavad ilusti
Vasta
#7

(22-02-2018, 23:46 PM)audimees86 Kirjutas:  Minul tagurdus tuled töötavad ilusti

See oli ainult üks võimalus mingil määral? sarnase auto pealt. Oma auto all käisid?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

Käisin ja näppisin seda pistikut vahekasti küljes.Juhtmed tundusid samuti korras olevat.Pistik polnud ka roheline.
Vasta
#9

Ksf Stihlil on õigus, tegemist suure tõenäosusega induktiivanduriga (selles tuleks veenduda), seega mõõda ära anduri takistus kasti juures. Ploki taga sama anduri takistuse mõõtmine ei pruugi samas õigeid andmeid anda, kuna kui juhe on kuskilt vigane aga juhtmekidudest kasvõi üks on terve, siis multimeetriga mõõtes saad näidu kätte aga tööolukorras (koormuse all) signaal läbi ei tule.
Vasta
#10

(23-02-2018, 09:41 AM)ivoalaska Kirjutas:  Ksf Stihlil on õigus, tegemist suure tõenäosusega induktiivanduriga (selles tuleks veenduda), seega mõõda ära anduri takistus kasti juures. Ploki taga sama anduri takistuse mõõtmine ei pruugi samas õigeid andmeid anda, kuna kui juhe on kuskilt vigane aga juhtmekidudest kasvõi üks on terve, siis multimeetriga mõõtes saad näidu kätte aga tööolukorras (koormuse all) signaal läbi ei tule.
 Osadel autodel on herkon (lüliti mis lülitub kui magnet juures) kasutusel.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

Nii on ja osadel veel halli andur. Kusjuures vaatasin netist antud anduri pilti ja tundub, et antud masinal on üks kahest eelpakutust. Induktiivanduri puhul oleks kaks juhet aga sellel anduril paistab kolm. Seega takistuse mõõtmine ei anna suurt midagi. Samas on multimeetriga võimalik nende signaali mõõta ja toite olemasolu.
Vasta
#12

Tere.

Küsimus on, kas anduri pistik sisaldab 2- või 3- e juhet.
Eelpool avaldatud väide, et on induktiivandur tekitab küsimuse, milleks on siis vaja + ja - toiteklemmi (nagu oli ka ühes eelnevas postituses kirjas)? Induktiivandur on ju lihtsalt mähis, mille kahel väljaviigul tekib või kaob pinge vastavalt pöörlemissagedusele. Herkonit sisaldavat andurit ma ei usu kohe mitte. Herkoni konstruktsioon tähendab iga impulsi korral painutatavat metalli ja vaevalt, et selline lahendus üle 1000 km vastu peaks. Herkoni puhul ei ole samuti kolme toiteklemmi olemasolu vajalik: kas + või - ja signaaliots. Järelikult jällegi 2 klemmiga pistik. Kui pistikul on 3 klemmi, millest 2 on + ja - ehk mass ja kolmas on signaaliots, on suure tõenäosusega siiski tegemist Halli anduriga. Seda on võimalik testriga kontrollida, kuid peab täpselt teadma, millistele klemmidele anda toitepinge + ja - . Ülejäänud kolmas ots on sel juhul signaaliväljund, millelt testriga mõõta impulsi olemasolu.

Ehk oli abiks.
Edu!
Vasta
#13

Pistik oli 3 klemmiga.Kui ilm soojemaks läheb peab asja lähemalt kaema
Vasta
#14

[Pilt: 48856-pajero_sport.jpg]
[Pilt: 32694-pajero_sport_1.jpg]

Esmaspäeval võin ka skeemi siia üles laadida.

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne